حزب سکولار دمکرات ایران


محمد رضا حبیبیان به صفوف دلاوران تاریخ ایران پیوست!

وقتی محمد رضا حبیبیان هنگام نگهبانی در بانک ملی بابلسر متوجه شد ،آخوند سلیمانی عضو مجلس خبرگان چند صد میلیارد فقط در بانک ملی شهرستان بابلسر ، پول نقد در حسابش خوابانده هست و او نتوانسته در سه ماه گذشته اجاره خانه اش را بپردازد دیگر نتوانست خود را کنترل کند و با سلاح نگهبانی بسوی آخوند سلیمانی شلیک کرد و ابتدا عمامه او به زمین پرتاپ شد و سپس خودش به درک واصل شد. هرچند از مبارزه مسلحانه و ترور و خشونت حمایت نمی کنم اما عملکرد محمد رضا حبیبیان بعنوان یک اقدام شجاعانه قابل تقدیر و تمجید هست.

رژیم بلافاصله او را بیمار عصبی از دوران جنگ ايران و عراق معرفی کرد تا حرکت او را یک اقدام روحی و روانی قلمداد کند. اگر او مشکل روحی و روانی داشته چرا به او شغل نگهبانی با سلاح گرم داده بودند؟!

آری رژیم خواست او را یک انسان پریشان و غیر معمولی جلوه دهد تا ترور انقلابی و خودجوش او را بعنوان یک بیمار روانی تنزل دهد. او قهرمان همه انسانهایی هست که با سختی و مشقت در رژیم جهنمی اسلامی زندگی می کنند.او با بدهکاری و عقب افتادن پرداخت اجاره خانه اش مانند میلیونها ایرانی گرفتار در مشکلات اقتصادی که عاملش رژیم اسلامی می باشد در کنار خانواده اش، اما شرافتمندانه زندگی می کرد.

او مانند چپاولگران وابسته به رژیم ولایت فقیه نبود که دست به غارت ثروت های مردم بزند او یک انسان پاک و با شرافتی بود که از ستم اقتصادی رژیم در بانک‌های نظام چپاولگر اسلامی با خبر و شاهد بود که وابستگان حکومت اسلامی چه ثروت های باد آورده ای در حساب هایشان خوابانده اند و نصف جمعیت ایران در فقر و تنگدستی بسر می برند.

او قهرمان همه ستم دیدگانی هست از فقر اقتصاد اعضای بدنشان را می فروشند تا روزگار بگذرانند. پس از کشته شدن آخوند سلیمانی در کنار حساب چند صد میلیارد تومانی اش در بانک ملی شعبه بابلسر که در واقع می بایستی به ملت تعلق داشته باشد نه آخوند هایی که قبل از فاجعه سال ۵۷ با روضه خوانی و فطریه زندگی می کردند و اکنون با ثروت های افسانه ای در داخل و خارج کشور در حال حکومت نکبت بار خود هستند، آخوندها را به وحشت فرو برد!

رژیم فاسد اسلامی محمد رضا حبیبیان را امروز اعدام کرد تا رعب و وحشت را هر چه بیشتر در جامعه حاکم سازد. مردمی که هر تیر برق را در خیابانها برای هر یک از آخوندها آماده کرده اند، هرگز نمی توانند ۴۵ سال ظلم و تنگدستی را فراموش کنند که رژیم اسلامی با چپاول و غارت ثروت های مِلی ،چگونه زندگی آنها را سیاه و مشقت بار کرده است.

نوامیس جامعه در داخل و خارج کشور به تن فروشی روی آورده اند تا امورات زندگی شان تامین گردد اما آخوندها و وابستگان رژیم در چپاول ثروت های مردم از یک و دیگر سبقت می گیرند. هر روز در خبرهای داخلی سایتها و روزنامه های داخلی حکومت نظام اسلامی از سرقت ثروت های ملی منتشر می شود و سید علی خامنه ای با شرمندگی کامل از خبرگزاری ها می خواهد که این مسایل را (کش ) ندهند !

پس از انکه محمود خاوری مدیر عامل بانک ملی در دوره احمدی نژاد، ۳ میلیارد دلار را به کانادا در حسابس شخصی اش انتقال داد ،خامنه ای از همه خبرنگاران خواست تا این موضوع (کش) ندهند که دقیقا پس از آن دزدی ها و فساد مالی در جمهوری مافیایی هزار برابر بیشتر افزایش یافت چون وابستگان رژیم اسلامی متوجه شدند که دزدان و راهزان های ثروت های ملی در مصونیت و حمایت رهبر نظام قرار دارند و پس از هرگونه ارتشا و رشوه‌خواری و اختلاس مالی هیچ اتفاقی برای آنان رخ نخواهد داد.

زهی خیال واهی و باطل برای وابستگان رژیم ولایت فقیه که بیت المال مردم را در صندوق‌های خود چه در بانک های داخلی و خارجی انباشته اند و همیشه محفوظ خواهند ماند، چون روزی همان نگهبانان مؤسسات اقتصادی که از ثروت های افسانه ای عوامل نظام باخبرند ،اولین گلوله را بسوی آنها شلیک خواهند کرد.
ناصر مستشار