حزب سکولار دمکرات ایران

با شادباش به ملت بزرگ ایران، بویژه آنانیکه در خانه ماندند تا نیروی همبسته مردم را به حکومتگران جنایتکار جمهوری اسلامی اشغالگران ایران نشان داده ونه به سیرک انتخاباتی رژیم خامنه ای را بعنوان هشداری به رخ آنها بکشند. سیزدهمین دوره انتخابات همیشه قلابی ریاست‌ جمهوری رژیم اشغالگران ایران روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰برابر با 18 ژوئن 2021 بدون شرکت اکثریت بزرگ ملت ایران برگزار شد. ۵۹۲ نامزد دراین سیاه بازی ثبت نام کرده بودند، شورای نگهبان خامنه ای تنها نامزدی هفت نفر را تایید و مابقی رد صلاحیت نموده بود. برآوردها براین است که نامزدها توسط  خامنه ای دستچین شده، ابراهیم رئیسی معروف به آیت الله مرگ را در صدر آنها قرار داده بودند.

بفرمان خامنه ای خائن؛ آیت الله مرگ، یک شکنجه‌ گر قاتل، یکی از چهار عضو “کمیته مرگ” که زنان باردار را شکنجه و مردم را از سخره ها پرت میکرد به ریاست دولت او منصوب شد. علی خامنه ای ایران ستیز در عرض سی سال ایران را به دوزخی هراسناک تبدیل کرده، اکنون آخرین ضربه شیطانی را با  قراردادن یک روحانی منفور، یک شکنجه‌گر و قاتل بعنوان رئیس دولت، میخواهد در سراسر جهان تروریسم و خون‌ریزی را گسترش دهد.

ابراهیم رئیسی قاتل و شریک دزدان، میباید به اتهام “جنایت علیه بشریت” همراه با علی خامنه ای خائن در یک دادگاه مستقل بین‌المللی محاکمه شود. رئیسی که در “کمیته مرگ” اعدام جوانان ایران را بفرمان خمینی اجرا میکرد، نباید در کاخ ریاست جمهوری جایگیرد، بلکه باید به زندان برود.

بهر حال موجب شادمانیست که با تمام فشارهای و حقه بازیهای رژیم کمتر از 20 درصد مردم به پای صندوق های تقلبی رای رفتند ودر ورقه رای نوشتند، آزادی، حاکمیت مردمی، مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن گوشت و میوه. رژیم فاسد اسلامی خودش اعتراف کرده که اینبارشاهد پایین‌ترین میزان مشارکت مردم بوده و به دستور مستقیم خامنه ای خائن رئیسی خونریز به عنوان رئیس دولت نظام ولایی برای یکدست کردن رژیم، منتصب شده است.

با نادیده گرفتن خواسته‌های مردم ایران برای آزادی، دموکراسی و رفاه، این خیمه شب بازی رژیم یکی از بی‌معنی‌ترین روشها برای بقاء جمهوری اسلامی معرفی شده و آن را نماد سقوط هرچه بیشتر اشغالگران ایران به قعر دیکتاتوری، پشت کردن به ملت ایران و انزوای جهانی باید دانست، که بزودی با سرئگونی رژیم خاتمه خواهد یافت.

پاینده ایران

دکتر بهرام آبار، ‏20‏/06‏/2021