حزب سکولار دمکرات ایران

درگیری تروریست های حماس و ارتش اسرائیل هنوزادامه دارد. با اختلاف در مورد مالکیت چند خانه در محله فلسطینی‌ نشین «شیخ جراح» در شرق بیت‌المقدس درگیری‌های اسرائیل و فلسطینی ها آغاز شد. اعتراص فلسطینی ها درآخرین جمعه ماه رمضان به بیش از ۶۰۰ تن مجروح پیرامون مسجد الاقصی توسط نیروهای اسرائیلی انجامید. حماس روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت از اسرائیل خواست تا پایان آن روز نیروهایش را از «حرم شریف» بیرون ببرد و ساکنان فلسطینی محله «شیخ جراح» را به حال خود بگذارد. حماس در پایان آنروز ، با شلیک هفت فروند راکت به اطراف اورشلیم حملات راکتی به اسرائیل را آغاز کرد. اسرائیل حمله حماس را «عبور از خطوط قرمز» نامید وضربات سنگین هوایی علیه این گروه فلسطینی در غزه و سایر زیر ساخت‌های وابسته به حماس  را آغاز کردکه کماکان ادامه دارد. گزارش شده که حماس در پنج روز گذشته بیش از 2000 راکت به شهر های اسرائیل روانه کرده. راکت هائیکه با پول ملت ایران توسط رژیم آخوندی تهیه و به حماس تحویل داده شده اند. با این درگیری موفعیت ناتان یاهو که بسیار متشنج بود محکم شد و کابینه امنیتی اسرائیل حمله گسترده نظامی علیه حماس را تصویب کرده است و پیدا نیست تاکی ادامه خواهد داشت.

حمله های مخرب به نقاط مسکونی کشته و ویرانی بسیار بوجود میآورد. این یکی ازسیاست های مزدور پروری رژیم آخوندیه. علی خامنه ای خائن ازحمله گروه های ترور فلسطینی به اسرائيل خشنوداست وآنها را به ادامه حملات تشویق میکند.

به گفته یک کارشناس ارشد مؤسسه هادسون در واشنگتن، پول‌های آزاد شده پس از برجام عمدتا در راه در گیری و تروریست پروری در منطقه خرج شده. لغو تحریم‌های رژیم حاکم بر ایران شد ودلارهای آزاد شده از تحریم‌ها برای گسترش سلطه ولایت فقیه در سراسرمنطقه بکار رفت و گروه های نیابتی را مسلح کرد.

در این میان فرمانده سپاه جنایتکار اسلامی؛ حسین سلامی چهارشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی «سیستم امنیت ملی» اسرائیل را «شکننده و آسیب‌پذیر» نامید و افزود که حباب امنیت ملی اسرائیل ترکیده است و دوباره اسرائیل را تهدید کرده که اولین ضربه می‌تواند آخرین ضربه باشد. حسین سلامی در این مصاحبه همچنین با دفاع از نامزدی فرماندهان نظامی در انتخابات ریاست‌ جمهوری آینده ایران گفت: نظامی‌ها هم مثل بقیه افراد این مملکت بر اساس قانون اساسی و قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

سیاه بازی برای فریب مردم جهت شرکت درانتخابات تحت حاکمیت رژیم اسلامی اشغالگرایران ادامه دارد. کار این رژیم با هیچ استانداردی همخوانی نداشته وکوچکترین ربطی به حق رأی یا حق انتخاب آزادانه و شایسته افراد جامعه ایرانی ندارد. این مضحکه برای فریب دادن مردم، حضور گسترده در کنار صندوق های حکومتی، بعنوان بیعت گیری و ادامه تبهکاریهای حاکمان رژیم است. خامنهای خائن با وقاهت ازمردم میخواهد تا با رأی آنها برای خود مشروعیت بخرد. این رژیم که خیمه شب بازیها را بنام انتخابات بمردم تحمیل میکند، کوچکترین ارزش و اعتباری ندارد. مضحکه ومعرکه گیری بنام “انتخابات” در واقع عرصه کشمکش جناحها و دارودسته های رژیم ارتجائی برای دستیابی به قدرت جهت چپاول وغارت ذخائر ومنابع ملی جامعه استثمار شده ایران است.

پاینده ایران

دکتر بهرام ابار، 15 می 2021