حزب سکولار دمکرات ایران

 بکمک جیمی کارتر خمینی رژیم آخوندی را چهار ده پیش درایران بنیانگذاری کرد. دمکرات های آمریکا بویژه دردوران رئیس جمهوری اوباما سالها حکومت آخوندی را مستقیما یا غیر مستقیم مورد حمایت قراردادند. برای آخوند خامنه ای جانشین خمینی میلیارد ها دلار فرستادند! 

آقای اوباما در تیرماه ۱۳۹۴، میزان داراییهای بلوکه شده ایران را ۱۵۰ میلیارد دُلار اعلام کرد وپس ازبرجام از آن مقدارده ها میلیارد دلاربه حکومت اسلامی رسانیده شد. گویند بین 55 تا 120 میلیارد دلاربه جمهوری اسلامی اشغالگر ایران پرداخت شده که حتی یک سنت آن برای ایران و ایرانیان هزینه نشد. بقدرت رسیدن جمهوریخواهان به این حمایت خاتمه داد وبه مبارزه با این رژیم جنایتکار واشغالگرایران را در صدر کارها آنها قرارگرفت. هنگامیکه برای اولین بار دونالد ترامپ اعلام کرد؛ صادرات نفت ایران باید به صفر برسد، بسیاری بویژه اروپائی ها تحقق این امرراغیرممکن دانستند و درباره افزایش قیمت ‌نفت هشدار دادند. حکومت آخوندی اعلام کرد، اگر به دلیل فشارهای آمریکا نتواند نفت بفروشد، از برجام خارج شده و تنگه هرمزرا خواهد بست. اما به نظر می‌رسد، اروپانی ها در این مورد اشتباه کردند و رژیم جنایتکارآخوندی تا کنون بجزرجز خوانی، تهدید های توخالی و نفتکش ربائی کاردیگری نکرده. از اینرو این حکومت مافیائی اسلامی در یک گرفتاری بزرگ قراردارد که برای رهائی از آن بجزپذیرفتن 12 شرط مایک پمپئومذاکره علنی نه پنهانی با آمریکا راه دیگری ندارد. پذیرفتن 12 خواسته‌ های ایالات متحده آمریکا و مذاکره علنی حکومت اسلامی با آمریکا بال پراین رژیم اشغالگرایران را چنان خواهد چید که برکناری رژیم بسهولت رقم خواهد خورد.

 12شرط مایک پمپئوبشرح زیراست:

1-  رژیم اشغالگر ایران باید کلیه جزئیات ابعاد نظامی برنامه پیشین هسته‌ای خود را به آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کند.

2- رژیم اشغالگر ایران باید غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کند و هرگز به دنبال فرآوری تولید پلوتونیم نرود؛ این شامل بستن رآکتور آب سنگین نیز می‌شود.

3- رژیم اشغالگر ایران باید به بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی اجازه بازرسی بدون محدودیت از همه مراکز و تاسیسات را در سراسر کشور بدهد.

4- توسعه برنامه موشکی بالیستیک رژیم اشغالگر ایران باید متوقف شود و پرتاب سامانه‌های موشکی جدید با قابلیت حمل سلاح هسته‌ای، هرگزانجام نشود.

5- همه شهروندان آمریکانی و همچنین شهروندان دیگر کشورهای دوست و متحد آمریکا، که با اتهامات ساختگی دررژیم اشغالگر ایران زندانی هستند، باید آزاد شوند.

6- رژیم اشغالگرایران باید از حمایت گروه‌های تروریستی در منطقه خاور میانه – از جمله حزب الله لبنان، حماس و گروه فلسطینی جهاد اسلامی – دست بردارد.

7- رژیم اشغالگر ایران باید حاکمیت دولت عراق را به رسمیت شناخته و اجازه دهد شبه نظامیان شیعه آن کشور خلع سلاح و منحل شود و دوباره آنها را بسیج نکند.

8- رژیم اشغالگر ایران باید از حمایت نظامی از شبه نظامیان شیعه حوثی دست بردارد و به سمت دست یافتن به یک راه حل سیاسی مسالمت آمیز در یمن گام بردارد.

9- کلیه نیروهای نظامی تحت امر رژیم اشغالگر ایران در سراسر سوریه باید از آن کشور خارج شوند

10- رژیم اشغالگر ایران باید به حمایت از طالبان و دیگر گروه‌های تروریستی در افغانستان و منطقه، و پناه دادن به رهبران ارشد القاعده پایان دهد.

11- حمایت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تروریسم و متحدان شبه نظامی اش در سراسر جهان باید متوقف شود.

12- رژیم اشغالگر ایران همچنین باید به رفتار تهدیدآمیز در برابر همسایگانش – که بسیاری از آنها متحدان آمریکا هستند – پایان دهد، ازآن جمله تهدید اسرائیل به نابودی و پرتاب موشک به عربستان سعودی و امارات متحده عربی. این شامل تهدید کشتیرانی بین المللی و عملیات خرابکارانه سایبری نیز می‌شود.

13- شرط جدید مایک پومپئو که به دوازده مورد قبلی اضافه شده این است که دولت آمریکا خواستار تغییرات اساسی و اصولی حقوق بشر در حکومت اسلامی اشغالگر ایران است.

اکنون که فشار تحریم ها، بحرانهای داخلی و خارجی، رژیم آخوندی بویژه آخوندخامنه ای را کلافه کرده، اعتراض های داخلی هم بالا گرفته. حکومت اسلامی مانند یک دیو مست و دیوانه که به دام افتاده، بیخردانه به هرطرفش حمله میکند، وحشیانه میگیرد، میزند و میکشد. درحالیکه این روش نیروی دفُاعی جامعه را قویتر میکند. مردم ایران با عزم و اراده درحال پیشروی برای براندازی رژیم اشغالگر ایرانند و بتدریج حکومت اشغالگر چاره ای جز فرار نخواهد داشت. رژیم آخوندی مدتهاست که خلیج فارس را در اختیار چین و هند فرارداده و دریای مازندران را هم به پوتین پیکش کرده، تا شاید دراین تنگنای کشنده چین و روسیه وهند بکمکش بشتابند. اما آنها با مشگلات بسیاری در کشور خود دست بگریبانند وکمترین قدمی برای این رژیم دزدان و ایران ستیزان جنایتکار برنخواهند داشت. خامنه ای باید بداند عنقزیب خود و خانواده اش دردادگاه ملت ایران محاکمه خواهند شد. 

رژیم ورشکسته فقاهتی در رسانه هایش حیله گرانه ادعا میکند که همه چیز بروفق مراد است و بزودی مشکل ها بر طرف خواهند شد. طی هفته‌های اخیر نیروهای امنیتی در ایران بازهم وکلای دادگستری  و اعتراض کنندگان به قرار داد های پنهانی رژیم با روسها را بازداشت کرده‌اند. این در حالی است که وکلای بسیاری مدتها ست در زندانند. دراین موقعیت حساس نیروهای اپوزیسیون، فعالان وکنشگران سیاسی برونمرز هنوز برای همبستگی وپشتیبانی ازمبارزان درونمرز و دفاع از منافع کلیه ایرانیان آماده نیستند. هنوز آلترناتیو یا جانشین رژیم آخوندی تشکیل نشده. اگر رژیم اشغالگر ایران با غرب به توافق برسد، نبودن جانشینی برای رژیم این فرصت بینظیرو اشتثنانی کنونی برای سرنگونی رژیم اشغالگر ایران را برباد خواهد داد. بخاطر نجات ایران ازاین غده کثیف وچرکین فقاهتی، میباید اپوزیسیون پراکنده، ازهم گریز و محفلی برونمرز، که علنی یا پنهانی برعلیه یکدیگر فعالیت و رقابت میکنند، سریعا به گفتمان نشسته اختلافات، خودخواهی ها و خود محوریها را کنارگذارده، برای پشتیبانی از نیروهای مبارز درونمرز بیانیه ای دراین زمینه انتشار دهند. درعین تشویق نیروهای مبارزدرونمرز به خیزش همزمان برعلیه رژیم اشغالگر ایران، انجمنی برای انتخاب نمایندگانی (انجمن ملی) تشکیل دهند، که نخست به جهانیان همبستگی اوپوزیسیون و جانشینی موقتی (آلترناتیوی) برای رژیم آخوندی را معرفی کرده، آنگاه موجب دلگرمی وامیدواری نیروهای مبارز درونمرزبرای خیزش عمومی بشوند.

پاینده ایران و جاویدان ملت ایران

دکتر بهرام آبار، دوشنبه 12 اوت 2019