حزب سکولار دمکرات ایران

آخوند جنایتکار موسی غضنفرآبادی رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران اوائل اسفند ماه در جمع طلاب مدرسه علمیه قم گفت: نظام درخطره، اگر ما انقلاب را یاری نکنیم، حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی‌های یمنی خواهند آمد و انقلاب را یاری خواهند کرد.

۱۹فروردین ماه دولت دونالد ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به لیست گروه‌های تروریستی برد. مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری گفت: دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخون سربازان آمریکایی ،آغشته شده.

قاسم سلیمانی نیرو‌های حشدالشعبی، مزدوران شبه نظامیان شیعی عراق را که برای ایجاد رعب و وحشت و سرکوب مردم معترض در مناطق سیل زده وارد ایران کرده. اکنون ایران بطور کامل به پایگاه تروریسم تبدیل شده. حضور شبه‌نظامیان حشد الشعبی در استان‌های خوزستان و لرستان با انتقادات گسترده فعالان مدنی و شهروندان این استانها مواجه شده؛ اما سرکردگان جمهوری اسلامی مدعی هستند که آنها برای کمک به سیل‌زدگان به ایران آمده‌اند؛ ادعایی که مورد قبول کسی نیست.

حضور نیروهای حشد الشعبی در مناطق سیل زده با عکس‌العمل‌های منفی مردم منطقه و انعکاس آن در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده، بطوریکه درگیری مردم با مزدوران حشدالشعبی در شهرستان گناوه در استان بوشهرگزارش شده. قاسم سلیمانی ، سرکرده نیروی قدس سپاه پاسداران در دیداری از مناطق سیل زده دستور تخلیه روستای صراخیه در حاشیه تالاب شادگان را صادر کرده است. این موضوع باعث نگرانی مردم این منطقه نسبت به مقاصد شوم سلیمانی و به کارگیری نیروهای تروریست خارجی شده، بطوریکه شدت تنفر مردم از رژیم و عناصرحشدالشعبی به اوج آن رسیده.

این مزدوران خارجی در پوشش “نیروهای امداد مردمی” ظاهرا برای کمک به سیل زدگان وارد ایران شده‌اند. اما در واقع هدفشان کمک به سرکردگان سپاه ضد مردمی است که ازبدنه سپاه برای سرکوب اعتراضات مردم ایران راضی نیستند. زیرا در میان این نیروها، هیچ نیروی طرفدارمردم وجود ندارد و همگی همان مزدوران نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران هستند که دستمزد و ارزاق و حتی لباسشان را از ایران میگیرند.

اسم “امداد‌گر” نهادن بر این مزدوران خارجی اساسا یک ترفند لو رفته جمهوری اسلامیست که سالهاست از آن استفاده می‌ کنند. اخیرا پاسدار سعید قاسمی از سرکردگان سپاهی اعتراف کرد که سپاه پاسداران تروریست‌هایش را با پوشش هلال احمر به کشورهای دیگر اعزام می‌ کرده.