حزب سکولار دمکرات ایران

پس از مطالعه واپسین بیانیه جبهه ملی بسیار متعجب شده، در عینحال سعی کردم به لزوم وعلت انتشار این بیانیه پی ببرم. آیا این بیانیه نشانه ای ازهمبستگی قریب الوقوع “جبهه ملی های ایران” است؟ یا اینکه غیر مستقیم تائیدیست بر این حکومت جنایتکاراشغالگر و ایران ستیز؟. البته باید عرض کنم که اظهارات این بیانیه میباید 40 سال پیش ابراز میشد، زیرا امروز تنها برکناری جمهوری اسلامی اشغالگر ایران خواسته ملت ایران است و بس.
بنظر من جبهه ملی یا هنوز به وخامت اوضاعی که خود در گذشته بنیان گذارش بوده پی نبرده، یا اینکه هنوزبر این اندیشه است که جمهوری اسلامی اشغالگر ایران را میتوان اصلاح کرد! 40 سال پیش سران جبهه ملی به دکتر بختیارکه ایران را از نیرنگ وخدعه خمینی برحذر میداشت و هدفش سکولار دمکراسی برای ایران بود پشت کردند. بخاطر شهوت کسب قدرت فریب خمینی مرتجعی مکار وکینه توز را خوردند، هشدارها را نادیده گرفتند و در برپائی جمهوری اسلامی یار و یاور مرتجعین سیاه و سرخ شدند و نتیجه اینست که امروز میبینیم. البته که مسببین اصلی آن بلای ناگهانی ازدنیا رفته اند اما وارثانشان موظفند به نقد این فاجعه 40 ساله بپردازند واز ملت ایران برای اینهمه ظلم و ستم با شرمندگی تقاضای بخشش بکنند. نه اینکه برای برائت از این فاجعه اعلان کنند؛ جبهه ملی خواستار تحول این رژیم است. آیا در این رژیم میتوان تحول بوجود آورد؟ آیا این رژیم میداند تحول یعنی چه؟ دربیانیه جبهه ملی آشتی با ملت، انتخابات آزاد، عدم اعمال خشونت نسبت به مردم، آزادی های سیاسی، آزادی احزاب واجتماعات، آزادی بیان وقلم، آزادی کلیه زندانیان سیاسی وعقیدتی را در سراسر کشوراز این حکومت کثیف وفاسد خواسته شده است؟ مگر ماهیت واهداف این جنایتکاران حاکم بر جبهه ملی ثابت نشده؟ مگر جبهه ملی نمیداند که این جنایتکاران حاکم کمر به نابودی ایران بسته اند؟ مگر جبهه ملی نمیداند که این رژیم جز دزدی، چپاول و سرکوب کار دیگری نمیکند؟
مردم ایران با این رژیم دیگر سر آشتی ندارند، مردم مداما به خیابانها میریزند ومرگ بر جمهودی اسلامی فریاد میزنند. مردم فریاد میزنند تا دیکتاتور روکاره قیام ادامه داره. آنها مرگ دیکتاتور را میخواهند. آیا سران جبهه ملی در خوابند، یا آنقدرمیترسند که اینگونه از مردم جان بر کف وآماده براندازی حکومت اسلامی عقب مانده اند؟.
علت مشکلات معیشتی، فساد، فقر و گرانی، اقتصاد بیمار و فروپاشیده کشورما، انزوای سیاسی و گرفتاریهای بین المللی تنها کار این رژیم جمهوری اسلامی اشغالگر ایرانه. درست در حالیکه مردم حتی از تامین اولیه ترین امکانات زندگی باز مانده اند، رژیم با ایجاد بحران صعود دلاریکه چمدان چمدان به ترکیه میرود، میلیاردها دلار به جیب حاکمان فاسد، دزدان سرگردنه و اختلاس گران حرفه ای راس رژیم، سرازیر شده، یکی بعد از دیگری از این کشتی شکسته فرار میکنند. اختلاس و دزدی های سرسام آور، مخارج نگه داشتن دستگاه جنایت و تحجر در ایران و تروریست پروری در منطقه، دخالت در عراق، سوریه، یمن، فلسطین وکشورهای آفریقائی، اقتصاد ایران را نابود کرده ولیکن سران رژیم بکارشان که تاراج هستی مردم است ادامه میدهند. آنها از وحشت خشم مردم از فساد ساختاری که همه ارکان نظام را فرا گرفته و اعتراضات سراسری مردم که خواهان برچیده شدن کل نظام هستند، بساط آی دزد آی دزد راه انداخته‌اند و با بگیر ببند های ساختگی فریبکاری میکنند. به سرکوب و کشتار معترضان ادامه میدهند. بطوریکه آمریکا نسبت به سرکوب معترضان به رژیم آخوندی هشدارمیدهد و وزیر خارجه ایالات متحده در مورد گزارش‌های اعمال خشونت رژیم ایران علیه شهروندان غیر مسلح، در جریان اعتراضات اخیر، ابراز نگرانی کرده‌ است. به گزارش ایرنا از ای بی سی نیوز، مایکل پمپئو بامداد دوشنبه 6 آگوست به هنگام بازگشت از اندونزی در جمع خبرنگاران همراه در هواپیما، اظهار کرد: تا زمانی که این رژیم در رفتار خود تغییری ندهد، تحریم های جدید علیه رژیم ایران به شدت اجرا خواهد شد و باقی خواهد ماند. بهرحال آمریکا در صدد کوبیدن این اژدهای چهل سراست که منطقه خاورمیانه را به جولانگاه کشورگشائی خامنه ای تبدیل کرده. بخاطر این سیاست های احمقانه اقتصاد ایران ضعیف، بیمارو ورشکسته شده، بطوریکه حکومت اسلامی در حال فروپاشیست، اما جبهه ملی خواستار تحول این رژیم است.
دونالد ترامپ با شعار “اول آمریکا” اقتصاد جهانی را بتلاتم واداشته، بطوریکه سران کشورهای اروپائی از “غیر قابل پیش بینی بودن” اهداف رئیس جمهور آمریکا دلواپسند وبشدت میترسند. حتی مقامات اروپایی نگرانند؛ در صورتیکه کشورهای اروپایی در افزایش سهم بودجه دفاعی خود عمل نکنند، او به وعده تبلیغاتی خود مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از اروپا اقدام کند. از طرفی دولت ترامپ واکثر نمایندگان کنگره آمریکا، خواهان فشار بر دولتهای اروپایی که با تعامل مالی و داد وستد های تجاری با رژیم آخوندی دارندهستند. آنهاخواهان تحریم‌هانی در بخش‌های نفتی و بانکداریند. ضمنا بر اساس گزارش وزارت خزانه داری آمریکا، تحریم های نوی ازامروز 6 آگوست، مطابق با 15 مرداد علیه حکومت ایران تحمیل خواهد شد. این تحریم های درمود خرید و تهیه دلار آمریکایی توسط دولت، تجارت در زمینه طلا و فلزات گرانبها، خرید، ذخیره یا انتقال مستقیم یا غیر مستقیم گرافیت، مواد خام یا فلزات نیمه تمام شامل آلومینیوم، آهن، زغال و نرم افزار برای یکپارچه سازی پروسه های صنعتی، انتقال عمده خرید یا فروش ریال ایرانی، نگهداری کمک های مالی عمده یا حساب های بانکی بیرون ازایران که تحت نفوذ ریال ایرانی است. همچنین تحریم های مرتبط با خرید، اشتراک یا تسهیلات بدهی های دولتی، تحریم های مرتبط با صنعت خودروسازی، هواپیماهای تجاری و قطعات و خدمات آن به ایران را هم شامل میشود. ضمنا آمریکا فرش و مواد غذایی مانند پسته و خشکبار از ایران وارد نخواهد کرد. هنوز یک هفته از تهدید رئیس‌جمهور امریکا نگذشته بود که بعلت نا رضائی اروپانیها پیشنهاد مذاکره با روحانی را کرد. اروپانیها ورژیم آخوندی جنایتکارمات و مبهود شدند. دوراه برای رژیم ملاها هردو به سرنگونی منتهی خواهد شد. اگررژیم این دیداررا انجام بدهد، باید قواعد بازی در جریان مذاکرات را بپذیرد. یعنی 12 شرط باضافه یک ارائه شده از سوی پمپئورو بپذیرد که با تحقق آن، دیگر چیزی بنام جمهوری اسلامی وجود خارجی نخواهد داشت. یا نمی پذیرد که در آن صورت شمشیر ها از رو بسته شده و پنج بعلاوه یک برجام، رو در روی رژیم خواهند شد. که حاصل آن نیزفروپاشی جمهوری اسلامی خواهد بود. این فرصت طلائی برای ملت ایران، نباید از دست برود. هدف بطور کلی برکناری کلیت و موجودیت رژیم جمهوری اسلامی اشغالگر ایران است که توسط مبارزین درونمرز در حال انجام میباشد. هدف محاکمه و مجازات تمام افرادیست که در40 سال گذشته این رژیم آخوندی جنایتکار را بقدرت رسانیدند، خمینی را امام کردند و ملت ایران را اسیراین دزدان و آدم کشان نمودند. بهر حال بدون دل بستن به اینکه آمریکا از سرنگونی رژیم آخوندی حمایت میکند باید هرچه سریعتر این کار بانجلم برسد که خواهد رسید.
پاینده ایران
06 اوت 2018
دکتر بهرام آبار