حزب سکولار دمکرات ایران

وزیر امور خارجۀ آمریکا مایک پامپئو، یکشنبه شب در کتابخانه رونالد ریگان درلوس انجلس سخنرانی کرد. او تصویری سیاه از وضعیت ایران در حاکمیت ملایان ارائه داد.

 وزیر خارجه آمریکا در جمع شماری از ایرانیان ساکن این کشور اعضای این جامعه را ترغیب کرده است از اعتراضات در ایران حمایت کنند.

تام کاتن، سناتور آمریکايی قبل از سخنرانی وزیر خارجه آمریکا خطاب به حاضران گفت: کنگره از برنامه‌های پامپئو علیه حکومت ایران حمایت می‌کند. وقتی پامپئو با شما باشد، هیچ وقت تنها نمی‌مانید.

بعد از سخنان سناتور کاتن، وزیر خارجه آمریکا برای سخنرانی روی سن حاضر شد و گفت: این چهل سال انقلاب، تلخ بوده است. چهل سال دزدسالاری و حکومت فاسدان، چهل سال غارت ثروت مردم برای حمایت از تروریسم، چهل سال به زندان افکندن ایرانیان به‌خاطر بیان مسالمت‌آمیز حقوقشان.

وی گفت: چهل سال است که مردم ایران از رهبرانشان شنیده‌اند که آمریکا شیطان بزرگ است. تصور نمی‌کنیم آنها دیگر علاقه‌ای به شنیدن اخبار جعلی داشته باشند.

وزیر خارجه آمریکا افزود: این رژیم نمی‌تواند هیچ ایده‌ای در جامعه را که با آن مخالفت کند یا علیه اش باشد تحمل کند. به همین دلیل است که این رژیم دهه‌ها است که بی‌رحمانه، حقوق‌بشر و کرامت و آزادیهای پایه‌یی مردم خود را سرکوب کرده است.

وی گفت: در زمینه سیاست خارجی، مأموریت حکومت برای صدور ایدئولوژی انقلاب اسلامی به تولید کارزار چند دهه‌ خشونت و بی‌ثباتی در منطقه منجر شده است.

وزیر امورخارجه آمریکا با بیان اینکه چیزی که ایران را اداره می کند بیشتر به یک تشکیلات مافیائی شباهت دارد تا یک حکومت، گفت: برخی (اروپايیان) می‌گویند اعمال فشارها به ضرر میانه‌روی در ایران می‌شود، اما میانه‌رویی در حکومت ایران وجود ندارد، آنها مثل گرگی در لباس میش هستند.

مایک پامپئو در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر، ایالات متحده به یک کارزار مالی و دیپلماتیک برای قطع منابع مالی مورد استفاده حکومت ایران برای غنی کردن خودش و حمایت از نابودی و مرگ رو آورده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا با اشاره به تحریم مقام‌های ارشد حکومت ایران گفت: ما از برخورد با حکومت ایران در بالاترین سطوح آن هراسی نداریم.

وی خطاب به مردم ایران گفت: ایالات متحده صدای شما را می شنود. ایالات متحده از شما حمایت می کند. ایالات متحده با شماست.

وزیر خارجۀ آمریکا از جمهوری اسلامی به عنوان کابوس مردم ایران یاد کرد و از کشورهای اروپايی، چین و روسیه خواست که به لاس زدن با این رژیم خاتمه دهند.

وزیر خارجه آمریکا خطاب به اروپايیان گفت: به اروپایی‌ها هشدار می‌دهم که از تروریسم مورد حمایت حکومت ایران در امان نیستند و دیدید که یک دیپلمات آنها به اتهام دست داشتن در یک بمبگذاری ناکام دستگیر شد