حزب سکولار دمکرات ایران

mana-photokade

علی خامنه ای ملای کج اندیش، ایران ستیز، لجوج، خشونت گرا وبی بصیرت نظام آخوندی پس از مرگ خمینی، با معاضدت آخوندعلی اکبر بهرمانی (هاشمی رفسنجانی، ملائی که در کنار خمینی از بزرگترین بنیانگذاران فساد و تباهی ایران است) و مدافع و طراح اصلی، به مقام رهبری حکومت آخوندی نائل شد.

آخوند علی اکبر بهرمانی کوشش کرد که خامنه‌ای رهبر شود تا او رئیس جمهور شده، قدرت واقعی را بدست گرفته ودر صدراداره ولایت قرار گیرد. ولیکن خامنه‌ای پس از پایان رئیس جمهوری آخوندعلی اکبر بهرمانی، با کمک سرداران فاسد ومشاورین گمنامش، قدرت را قبضه کرد و مستبدانه نقشه های مخربش را اجراء نمود.

26 سال استبداد سیاه و تبهکاری ملای روانپریش علی خامنه، ایران را به لبه پرتگاه نابودی برد وخود او را بیمناک ازآینده به ناسزا گوئی، تهدید و آتش افروزی مجبور کرده است. تلاشش برای دست یابی به بمب هسته ای ناکام ماند، تحریم ها و کاغذ پاره ها، رسیدن دلار های نفت ایران را به تروریست های بین المللی قطع کرد. برای رهائی دلارهای زبان بسته تن به مذاکرات و نهایتا به توافق هسته ای داد.

اکنون ناراضی از توافق هسته ای، بشدت نگران نتیجه انتخابات مجلس شورا ومجلس خبرگان درعینحال  از نابسامانی کشور و شورش گرسنگان و پابرهنهگان  میترسد. اعتراض های گسترده معلمین، دانشجویان، کارگران و دیگر اقشار ستم کشیده از ولایت فقیه خامنه ای روزبروز افزایش میابد.

اوازآینده خود و دربارش بیمناک است وشدیدا احساس خطر میکند. اکنون میخواهد قدرتنمائی و آتش افروزی نوینی را برای نجات خود مهندسی و رهبری کند: به بهانه بی‌احترامی به حجاج و عمل نکردن به وظایف در مورد کشته های ولایت در حادثه منا، که در آن 465 نفر از چاکرانش جان باختند، حاکمان سعودی را تهدید کرده که واکنش ایران سخت و خشن خواهد بود.

شکست حکومت اسلامی در یمن، سوریه و عراق خامنه ای را بشدت پریشان کرده. از جهتی، کلیه کشورهای عربی با رژیم فقاهتی مشکل دارند. شاید بنظر علی خامنه ای مشکل با کشورهای عربی ومسئله یمن، بحرین، کویت، عراق وسوریه در جنگی با عربستان سعودی قابل حل باشد؟

می گویند طرح حادثه منا توسط شش تن از افسران سپاه پاسداران و پنجهزار پاسدار با هدف کشتار بیشترین تعداد حجاج و تظاهراتی بزرگ وخشونت‌آمیز ایجاد شده بود. هدف این بوده که بیشترین تعداد حجاج دراین حادثه قربانی شده ودر نتیجه تظاهرات خشن ایجاد شود. ولیکن سرعت کنترل دستگاههای امنیتی عربستان سعودی این طرح را با شکست روبرو نمود.