حزب سکولار دمکرات ایران

6373d1470844afe3e9d86261f2292612_XL
به باور من حکومت عمامه داران فاسد و سرداران دزد و قاچاقچی، کماکان با استفاده ازچماق خدا، اسلام و انقلاب، هرگونه قانون شکنی، جنایت و تبهکاری را مرتکب شده، بویژه بدون حد و حدودی بسرکوب جوانان، زنان، منقدین ومعترضین میپردازند.
چندی پیش حسن روحانی در جمع پرسنل نیروی انتظامی گفته بود که وظیفه پلیس اجرای قانون است و آنها موظف به اجرای اسلام نیستند. بلافاصله علی خامنه‌ای، در جمع فرماندهان نیروی انتظامی، به نیروهای پلیس تذکر داد که در ارتقای سطح امنیت، به هیچ حدی قانع نباشند و برای خدا همه کارها را میتوان انجام داد. دو مرجع تقلید درقم، با انتقاد از سخنان حسن روحانی از او خواستند که به فتوای خامنه ای در رابطه با وظایف پلیس توجه کند. پرسش اینست که؛ دیدگاه علی خامنه‌ای درهمه کار برای خدا انجام دادن وارتقای سطح امنیت کدام است؟

بعد ازبقدرت رسیدن خمینی و جمهوری اسلامی ، دردهه‌ شصت، مخالفان نظام در ایران بسیاراندک بودند. آنها افرادی ازهواداران چپی وسرخورده خمینی ، دانشگاهیان ازکاربرکنار شده، وابستگان ودولتمردان رژیم شاهنشاهی را شامل میگشتند. با افزایش سرکوب معترضین، منقدین ، دگراندیشان وآشکار شدن شکنجه ها و جنایات نظام اسلامی در داخل و خارج زندان ها، فاجعه دهه شصت بویژه سال 13۶۷، مخالفت با حکومت اسلامی و دستگیری مخالفین فزونی گرفت و خروج ازایران وپناهندگی به کشورهای بیگانه تنها راه برای حفظ جان بود. آکنون نزدیک به هفت میلیون ایرانی بسبب تبهکاری نظام اسلامی و استبداد ملا و آخوند در کشور های بیگانه رندگی میکنند و هر ایرانی که بتواند خواهان فرار از آن جهنم آخوندی میباشد.
ولایت فقیه، یعنی قیومت قانونی, بازگشت ایرانیان به ۱۴۰۰ سال پیش، حکومتیست نالایق ودزد که بنام دین و مذهب با مکر وحیله بر کشور ومردم ما تحمیل و مسلط شده، بمرور مردم ایران را در سپهری از اسارت وحقارت، فقروفساد غوطه ور ساخته است. رژیم با فریبی بزرگ، 37 سال است با بهانه کردن انقلاب (ضد انقلاب)، شریعت واسلام، با خشونت، زندان، شکنجه واعدام به سرکوب ادامه میدهد. این حکومت با تزویر و فریبکاری، سانسور، فیلترینگ وعوام فریبی، پنهانکاری و تقیه جلوی آگاهی مردم را گرفته، واقعیت ها را به ملت ایران وارونه جلوه میدهد. درضدیت با فرهنگ، آداب و رسوم ایرانی به تباهی میهن ما کمر بسته، با سرکوب، زندان، واعدام، هرگونه اعتراض را خفه میکند. اعتبار، حیثیت جهانی, رفاه، آسایش، امنیت، اموردرمانی، سلامت محیط زیست وآزادیهای فردی واجتماعی راازمردم گرفته. از اینرو، یک نظام مردمی و پیشرو، درعین برقراری آزادی وسکولاردمکراسی به اعتبار رای اکثریت مردم ایران در چهارچوب اعلامیه جهانی حقوق بشر برای تعین نوع حکومت آینده ایران میباید در ایران پایه گذاری شود.