حزب سکولار دمکرات ایران

023-300x183
خبرگزاری تسنیم: ولایتی مشاور امور بین‌الملل دفتر خامنه ای گفت: “آمریکا برای مخدوش کردن چهره اسلام داعش را ساخت. اینها خلبان اردنی را آتش می‌زنند، سر ژاپنی‌ها را بریدند تا به دنیا بگویند، بازگشت به اسلام موجب توحش است.”

اولا، دولت آمریکا فقط به شکل گیری داعش کمک نکرده است، در شکل گیری طالبان و القاعده و روی کار آوردن جمهوری اسلامی هم نقشی اساسی داشته است.

دوما، یک مشکل مردم دنیا این است که دولت آمریکا و سایر دول غربی تلاش میکنند جنایات اسلامیون از جمله جمهوری اسلامی را به پای اسلام میانه رو ننویسند.

سوما، جمهوری اسلامی دهها هزار اعدام، صدها هزار مورد شکنجه، سنگسار، قطع دست و چشم درآوردن و تجاوز در زندانها، ممنوعیت موسیقی و تماشای مسابقات ورزشی برای زنان، تحمیل حجاب به زنان بکمک اسید و پونز و زندان و جریمه و قانونی کردن تجاوز به دختران خردسال تحت عنوان ازدواج اسلامی را در پرونده خود دارد. به این موارد باید بهایی کشی و ستم و اذیت و آزار معتقدین به غیر از مذهب رسمی و اعدام کسانی که از مذهب دست کشیده اند، و فتوای قتل مرتدین و هزاران جنایت دیگر را هم اضافه کرد. علاوه بر همه اینها جمهوری اسلامی راه قدرت گیری سایر تخم و ترکه های اسلامی در سایر کشورها را هموار کرد و مدال قهرمانی همه آنها را به سینه دارد.

مقایسه بین اینها که کدام بیشتر جنایت کرده و یا کدام به قرآن و پیغمبر اسلام نزدیک تر یا دورتراست، کار مردم نیست. از نظر مردم ایران، جمهوری اسلامی و بوکوحرام و داعش و طالبان از یک تخم و ترکه اند. نه اسلام قابل اصلاح است نه این جریانات. اما نکته مهم این است که سرنگونی جمهوری اسلامی راه جارو کردن بساط سایر دولتها و دستجات فاشیست اسلامی را هموار خواهد کرد.*

منبع: ژورنال چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳