حزب سکولار دمکرات ایران

فاجعه ای که این روزها ملت بیچاره ایران را گرفتارکرده و مردم فلاکت زده را بیش از بیش هراسان نموده بیماری واگیردار و خطرناک ویروس کرونای جدیدیست که درچین زاده و به ایران آورده شده است.

نخست پنهان‌کاری حاکمان چین آنرا به یک معضل جهانی تبدل کرد و به بسیاری کشورهای دیگرصادرنمود، اکنون، مرگ بسیاری ایرانیان را تهدید میکند.

  قم اولین شهرایران بود که عفونت ویروس کرونا در آنجا تایید شد. درحالیکه اواسط ژانویه شیوع ویروس کرونا، همراه با مبتلایان به این عفونت در چین ثابت شده  بود و قرنطینه مراکزعفونت زده انجام میشد. اما از پرواز هواپیماهای ماهان و انتقال افراد چینی به ایران جلوگیری نشد و هنوز هم ادامه دارد. تا اواسط فوریه به استناد بیانیه ‌های رسمی مدیران بیسواد، بیکفایت و نالایق حکومتی وجود ویروس جدید کرونا  یا کووید‌ـ‌۱۹ در ایران تکذیب شده بود.

شهر قم به نخستین مرکز شیوع جدی کرونا در ایران بدل شد. گفته می‌شود دلیل شیوع کرونا در قم حضور صدها طلبه چینی حوزه‌های علمیه این شهر بوده است. نخستین گزارش‌ها از ورود کرونا به ایران حداقل از اواخر ژانویه در شبکه‌های اجتماعی پخش شدند. جمهوری اسلامی به سلاح همیشگی خود پناه برد؛ با انکار صورت مسئله، به بازداشت خبردهندگان و پرسش‌کنندگان پرداخت.

وزارت بهداشت چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه (19 فوریه) اعلام کرد: آزمایش دو مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم مثبت گزارش شده، لذا قم باید قرنطینه شود. قم نه تنها قرنطینه نگردید، بلکه طرح منع خروج افراد مشکوک به ویروس هم اجرا نشد.  

با اعلام خبر مرگ دو بیمار مبتلا به ویروس کرونا، حضورو وجود ویروس کرونا در قم را محرز کرد و این پرسش را پیش آورد که چه تعداد در ایران به ویروس کرونا آلوده یا مبتلا شده‌اند؟

رفتارهای آخوند نادان و متوهم محمد سعیدی ، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در قم و رئيس تولیت شبیه یک “دولت خودمختارولیکن بیمقدار”، در دومین واکنشش آن احمق گفت حرم معصومه درقم را که «دارالشفا میباشد، باید اینجا باز باشد و باید مردم با قوت بیایند». این گفته‌ها به معنای مخالفت صریح او با تعطیلی مهم‌ترین مرکز شیوع بیماری و تجمع مردم در شهر قم بود. این نادان متوهم درباره تولد خامنه‌ای هم گفته بود «مقام معظم رهبری وقتی می‌خواست از بدن مادر خارج بشه، گفت یا علی. قابله هم گفت علی نگهدارت».

یک دولت ملی و مسئول در ایران، پس از شیوع عفونت ویروس کرونا درچین   شهروندان چینی و همه شهروندان غیرایرانی را که از چین می‌آمدند، یا اینکه طی یک ماه به چین سفر کرده بودند، از ورودشان به ایران تا اطلاع ثانوی جلوگیری کرده، همه شهروندان ایرانی را از چین تخلیه می‌کرد و فورا در قرنطینه قرار می‌داد. چنین دولتی در تبادل کالا با چین با احتیاط تمام برخورد می‌کرد و تلاش برای جایگزینی منابع و مقاصد دیگری  نموده و به صورت موقت به صادرکنندگان و واردکنندگان برای تغییر این مقاصد و منابع کمک مالی میداد. رژیم تبهکار جمهوری اسلامی به خاطر رابطه ذلیلانه‌اش با چین دقیقاً برعکس عمل کرد. نظام جنایتکار نه تنها ارتباطات با چین را محدود نکرد بلکه بر حجم این ارتباطات افزود وراه ورود ویروس کرونا را به ایران هموارکرد. پرواز هواپیماهای ماهان و انتقال افراد چینی به ایران جلوگیری نشد و هنوز هم ادامه دارد.

تا اواسط فوریه به استناد بیانیه ‌های رسمی مدیران بیسواد، بیکفایت و نالایق حکومتی وجود ویروس جدید کرونا  یا کووید‌ـ‌۱۹ در ایران تکذیب شده بود. هنوز هم آمار کشته شدگان بر اثرعفونت ویروس کرونا را از مردم پنهان می کنند. گفته شده فقط در شهر قم صدها نفر جان خود را از دست داده اند. همچنین به گفته شاهدان، بیماری کرونا در استان گیلان بیداد می کند. رسانه‌های دیگر با استناد به منابع آگاه در درون سیستم بهداشتی ایران تعداد کشته‌ها را چندین برابر آمار رسمی گزارش کرده‌اند.

از نظر میزان مرگ ومیر، حتی اگر آماررسمی جمهوری اسلامی اشغالگران ایران را باور کنیم، تا اینجا ایران پس از چین دارای مقام دوم این بیماری میباشد. گزارش‌های بسیاری از شهروندان و حتی مقامات خود نظام بیانگرست که رژیم فرقه تبهکاراسلامی به شیوه‌های مختلف درباره میزان شیوع و مرگ و میر بر اثر عفونت ویروس کرونا دروغ می‌گوید. آنچه امروز در ایران شاهد آن هستیم، قتل عام یک ملت توسط یک نظام جنایتکار، ناکارآمد، مالیخولیایی و ایدئولوژیک است.

به گزارش ایرنا، فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نماینده منتخب خامنه ای در مجلس یازدهم دربیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. او در هنگام مرگ ۵۵ سال داشت. وی که به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود، در ۱۵ اسفندماه به کما رفت و مرد. علی خلفی، معاون قضایی قوه قضاییه، حسین شیخ‌الاسلام، سفیر سابق ایران در سوریه و مشاور جواد ظریف، احمد خسروی، مدیر روابط عمومی سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، هادی خسروشاهی، سفیر پیشین ایران درواتیکان، و محمد میر محمدی،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از جمله مقامات جمهوری اسلامی هستند که در اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایران مرده‌اند.

دکتر بهرام آبار، 7 مارس 2020