حزب سکولار دمکرات ایران

حذف فیزیکی قاسم سلیمانی تروریست ارشد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی از صحنه نظامی و سیاسی ایران، توسط پهباد آمریکا، هدیه بزرگی برای ملت ستمدیده ایران بود. زیرا قاسم سلیمانی مغز متفکرسرکوب معترضین به رژیم و لائی خود را سرباز ولایت معرفی میکرد.

برگذاری کارناوال سوگواری سه روزه، توسط مزدوران رژیم درتهران ، اهواز، مشهد، کرمان و دیگر شهرهای ایران برای آن جنایتکار، ضرباتی شگرف بر بازماندگان هزاران جاوید نامان جانباخته خیزش و جنبش آبانماه امسال بود، که با تهدید و ارعاب، رژیم از سوگواری برای عزیزان از دست رفته شان جلوگیری کرد.

اواسط نوامبر سال 2019 ، معترضین غیرمسلح و دست خالی درشهرهای ایران توسط سپاه پاسداران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. فرمانده کل سپاه بدستورو نمایندگی از رهبر رژیم، علی خامنه ای برای حفظ و سلطه رژیم اسلامی بر مردم مظلوم ایران، جنگی بی رحمانه را علیه نیروهای مخالف آغاز کرده اند. رژیم فاسد اسلامی مزدوران مسلح از عراق ، سوریه و لبنان را بسیج کرده بود تا به هر قیمتی مخالفان رژیم را نابود کند.

قاسم سلیمانی که بعنوان مغز متفکر “صادرات انقلاب اسلامی” گماشته شده بود، بکمک مربیان روسی مسئول آموزش شبه نظامیان تروریست مانند حماس ، حزب الله ، شبه نظامیان زینبیون در پاکستان ، شبه نظامیان فاطمیون در افغانستان بود.  پشتیبانی مالی وتسلیحاتی آنها از بودجه دولت یعنی از پول مردم ایران تامین میشد. قاسم سلیمانی، علاوه برحقوق وهزینه های شبه نظامیان حشد الشعبی درعراق، صدها هزار موشک و سلاح به تروریست ها درعراق ولبنان ارسال کرد. شبکه های تروردر آفریقا ، اروپا و آمریکای جنوبی را بنیانگذاری کرد.

سلیمانی مسئول ومامور برنامه ریزی سرکوب درونمرز و جنگ، ویرانگری و بی ثباتی خاورمیانه و کشتار شهروندان سوریه بود. او تهدیدی برای منافع مردم ایران، فرهنگ ایرانی، شهروندان کشورهای همسایه و درعین حال منافع غرب بشمارمیآمد. اقدامات وی منجر به کشته شدن هزاران غیرنظامی بی گناه در سوریه، عراق، یمن و، افغانستان و نیروهای نظامی غربی بویژه آمریکا شد.

بامداد روز چهارشنبه ۱۸دیماه سقوط یک هواپیمای مسافربری در حوالی تهران ومرگ ۱۷۶مسافر بی‌گناه موجب بهت و حیرت فراوان شد. اکثر جان‌باختگان جوانان نخبه ایرانی یا ایرانی‌کانادایی بودند. جهان تکان خورد اما همزمان خامنه‌ای در قم برای بسیجیان در باره هلاکت سلیمانی روضه‌ میخواند، اما هیچ اشاره‌ ای به نخبگان ایرانی پرپر شده نکرد.

پس از دروغگوئی و لاپوشی های رژیم، بیانیه ای علت سقوط هواپیمای مسافربری شماره ۷۵۲ اوکراینی را اصابت موشک و ناشی از “خطای انسانی غیرعمد” اعلام کرد. گرچه روز شنبه امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران و مسئول مستقیم پدافند این نیرو در شب حمله به پایگاه‌های آمریکا، تمام مسئولیت مربوط به سقوط هواپیمای اوکراینی را پذیرفت. به گفته او، یک نیروی تدافعی در اطراف تهران در شب حادثه مسئول شلیک موشک به هواپیما بوده است. او درشب حمله به پایگاه‌های آمریکا درعراق در غرب کشور حضور داشته و در همان جا از ماجرای سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی مطلع شده است. دریک کنفرانس خبری او ادعای کشته شدن ده‌ها نیروی نظامی آمریکایی در این حملات را بارها تکرار کرد، اما به سقوط هواپیما مسافری هیچ اشاره‌ای ننمود. اکنون شایع شده که دستور شلیک موشک به هواپیمای مذکورازبیت رهبری صادر شده است.

این رژیم نابکار آخوندی، دروغگو، وقیح و پنهان کار بدلیل بی کفایتی، دزدی، بی توجهی شدید به حقوق بشر و فساد گسترده بزودی فروخواهد پاشید. مردم ایران در انتظارآینده ای روشن در یک حکومت پارلمانی مردمی بدون دخالت دین و مذهب در آن میباشند. آزادی، صلح ، رفاه و روابط دوستانه با همه کشورهای لیبرال دمکرات جهان را خواهانند.

اتحادیه اروپا (دولتهای اروپایی) و به ویژه دولت فدرال آلمان، اکنون باید موضع خود را اعلام کند. آیا میخواهد در کنار دولت آمریکا که از شهروندان ایرانی حمایت می کند گام بردارد، یا اینکه پشتیبان رژیم جنایتکاریست که 40 سال بدون توجه به قوانین حقوق بشر و زیرپا گذاشتن قوانین بینالمللی شهروندان ایران را با خونسردی بقتل میرساند؟

دکتر بهرام آبار، 12. ژائویه 2020