حزب سکولار دمکرات ایران

جمهوری اسلامی این رژیم آخوندی فاسد برای لا بیهای فراوانی که در اروپا، در امریکا تدارک دیده، هزینه بسیار میکند. هدف تمام لابی گریها دراینست که به هر وسیله ای دراروپا وامریکا به رژیم مشروعیت بدهند.
جواد ظریف وزیر امور خارجه رژیم آخوندی اشغالگرایران با چمدان های پرازدلارهای گمشده در ایران برای تقویت دلال های رژیم ملاها که خوداو دربوجود آمدنشان مؤثر بوده ، ظاهرا برای شرکت در نشست سالانه شورای اقتصادی – اجتماعی ملل متحد به نیویورک وسپس از نیویورک به ونزوئلا بدیدار مادورا رفت تا به او هم دلار برساند.
جمهوری اسلامی این رژیم آخوندی فاسد برای لا بیهای فراوانی که در اروپا، در امریکا تدارک دیده، هزینه بسیار میکند. هدف تمام لابی گریها دراینست که به هر وسیله ای دراروپا وامریکا به رژیم مشروعیت بدهند. آنها می گویند که ما کارها را درست می کنیم، رژیمو آرام آرام تغییر میدهیم. همان گفته های اصلاح طلبهای یا بدرستی فرصت خواهان حکومتی را تکرار می کنند.
آنها درراستای حفظ نظام، با دعوت ها ودادن هدایا به سیاستمداران و دولتگران میکوشند ومیگویند این رژیم خواهان داد وستد با کشورشماست ومنافع شما بخوبی حفظ خواهد شد. لذا ازاین رژیم حمایت کنید. این خائنین به ملت ایران را باید رصد کرد وبرای مقابله با دلال ها (لابی های) این رژیم فاسد باید تلاش کنیم آنها را در سطح بین المللی چه در میان احزاب کشورها و چه پارلمان کشورهای دنیا رسوا کرده، حرف مردم ایران رابه کرسی بنشانیم که این رژیم فاشیستی باید جایش را به یک نظام پارلمانی مردمی بدون دخالت دین و مذهب در سیاست و حکومت (سکولار دمکرات) بدهد. ما باید دولت ها رو متقاعد کنیم که با اپوزیسیون سکولار دمکرات گفتگو کند و به سخنان آنهایی در مقابله با منافع دلال های رژیم هستند، توجه بیشتری نشان بدهند. ما باید با قانونگذاران و سیاستگذاران کشورهای اروپا و آمریکا گفتگو کنیم که پس از تغیر رژیم حفظ منافع متقابل نیکوتر خواهد بود.