حزب سکولار دمکرات ایران

کنوانسیون حقوقی دریای کاسپین یکشنبه 21 مرداد 1٣۹۷در پنجمین اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای مازندران در شهر آکتائو قزاقستان؛ توسط سران روسیه، قزاقستان، آذربایجان، جمهوری اسلامی اشغالگر ایران و ترکمنستان به امضا رسد. حسن روحانی به نمایندگی از نظام جمهوری اسلامی اشغالگر ایران، درقزاقستان سندی را امضاء کرد که شرکت کنندگان را به تعجب واداشت که چگونه نماینده ایران خود دوسوم سهم نیمی ازدریاچه کاسپین را به آنها هدیه میکند.

بلی خائنین به ملک وملت ایران بیشرمانه وسعتی بیش ازاستان فارس را از ایران جدا کردند و دراختیار بیگانگان فرار دادند. یکصد و نود سال پیش با معاهده ترکمنچای و گلستان یک سوم خاک ایران درجنگ های شیعه گری آخوندها با روسیه توسط قاجارها از ایران جدا شد وبه روسیه هدیه شد. اکنون ترکمنچای نوینی توسط آخوندهای دزد و ایران ستیزتکرار میشود.

حکومت جنایتکاروایران ستیزفقاهتی اشغالگر ایران برای حفظ حاکمیتش از تاراج و بذل و بخشش سرمایه‌های ملی ابا ندارد، در مورد دریای کاسپین اقدام به دادن امتیازاتی کرده که به‌علت فضاحت آن در محافل درونی رژیم نیز از آن با عنوان قرارداد ترکمانچای جدید یاد شده‌ که با پنهان‌کاری به امضا رسیده. آنچه که استالین نتوانست انجام دهد، رژیم خانن آخوندی دو دستی تقدیم پوتین میکند.

کشورهای کنار دریاچه کاسپین، به غیر از ایران، همگی، بخشی از روسیه تزاری و سپس جمهوری شوروی سابق بودند که با فروپاشی آن کشور، حکومت های نوینی تشکیل شدند وروسها دراین حکومتها نفوذ بسیاردارند. ضمنا سهم روسها ازدریاچه کاسپین میبایستی بین آنها تقسیم میشد. حتی میباید حکومت‌های ترکمنستان و قزاقستان را شدیدا وابسته به دولت شوروی دانست.

تنظیم کنوانسیون دریاچه کاسپین توسط کارشناسان روسیه انجام شده و به تائید پوتین رسیده، دولت روسیه متن کنوانسیونی را درهیئت دولتش تصویب ‌کرده و به امضای پوتین ‌رسانده بود. به این معنا که دولت روسیه این متن نهایی کنوانسیون را درمیان نهاده و درباره محتوای آنهم اجازه بحث نداده است.

پوتین با سوء استفاده ازموقعیت ضعیف رژیم آخوندی اشغالگر ایران پیشتر، با خامنه ای قرارمدارهای لازم را انجام داده، یا اینکه اطمینان دارد سران جمهوری اسلامی اشغالگرایران در وضعیت کنونی جرئت اعتراض به متن نهایی کنوانسیون را ندارند.

این حکومت فاسد و بی ارزش آخوند های جنایتکارمدتهاست که خلیج فارس و دریای عمان را به جولانگاه کشتی های ماهیگیری چینی تبدیل کرده که در پناه مجوز های رسمی با وسائل مخصوصشان کف دریا را جاروکرده و هرچه هست صید میکنند. ماهیگیران بومی خلیج فارس می‌گویند که حضور کشتی های ماهیگیری چینی موجب بیکاری بسیاری ازماهیگیران این منطقه شده است.همچنین گفتنی است کشتی‌های چینی تور خود را با مجوز شیلات برمنابع خلیج فارس پهن می‌کنند و هر چه هست میبرند.

حال دریای کاسپین را هم جولانگاه کشتی های روسی میکنند که شاید چین و روسها حامی آنها بمانند. بهرروی جمهوری اسلامی اشغالگر ایران مدتهاست که فاقد ارزش و اعتبار ملی و بین المللی است، ملت ایران حکومت جنایتکار استبدادی آخوندی را درکلیت و موجودیتش نفی کرده، خواستار برکناریش میباشند. لذا هرگونه قراردادی با این رژیم فاسد بی اعتبار است. تشکیلات این نظام ازبالا به پائین اعم از رهبر، رئیس جمهور، دولت و مجلس اسلامی، برگزیده و نماینده ملت ایران نیستند، بنابراین امضای آنان پای هر سندی، از نظر ملت ایران بی ارزش است. با برکناری این حکومت فاسد وتشکیل حکومتی سکولاردمکرات منتخب ملت ایران، حق مالکیت سرزمین های کشور ایران که به بیگانگان هدیه شده و توسط آنان غصب شده باز پس گرفته خواهد شد.
پاینده ایران و جاویدان ملت ایران
دکتر بهرام آبار، دوشنبه 27 آگوست 2018