حزب سکولار دمکرات ایران

انتخاب3

حکومت آخوندی ولایت فقیه برای ادامه بقاء و تبهکاری هايش، برای برگذاری انتخاباتی پر شور و مهندسی شده (تقلبی) مجلس شورا و مجلس خبرگان (دراسفند ماه) زمینه سازی میکند واین تردستی مکارانه را طبق روال همیشگی “انتخابات مردمی” خواهد نامید.

 اخیرا دبیر شورای نگهبان ملا احمد جنتی به مخالفان ولی فقیه هشدارداده :

این شورا به حرف کسی گوش نمی کند و برای تایید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات آتی، قانون را عمل خواهد کرد. شورای نگهبان اجازه نخواهد داد عده ای که به نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی، خط امام و ولایت فقیه اعتقاد قلبی ندارند وارد مجلس شورای اسلامی شوند و پست های مهم نهادهای تصمیم گیر کشور را در اختیار گیرند. شورای نگهبان، سپاه و بسیج خاری در چشم این افراد است، شورای نگهبان اجازه نخواهد داد این افراد وارد مجلس شورای اسلامی شوند. پست های مهم نهادهای تصمیم گیر کشورحق بچه‌های حزب الهی، انقلابی و مومن است”.

حکومت آخوندی ولایت فقیه، اکثریت مردم را به خاک سیاه نشانده، فساد و تباهی، اختلاف طبقاتی، چپاول وغارت را بحد اعلا رسانیده. اين که مردم چه و که را می خواهند موردی برای بحث و بررسی نیست. در این نظام حیلگر، انتخابات پر شور و مراجعه به    رای مردم در عمل، فریبکاری وموضوعی تزئینی است. رژیمی که به بهانه قوانین مطلق دین و مذهب حکومت میکند با خواسته و رای مردم کاری ندارد. این رژیم انتخابات را بیعت گیری از مردم را برای پایداری فساد و نظام قرون وسطایی خود میداند. درعینحال برای متقاعد کردن سازمان ملل، پارلمان اروپا و مردم دنیا به این نوع انتخابات تزئینی نیازمند است، تا مدرکی برای اثبات سرسپردگی ملت به این نظام فاسد و بی مقدار را به جهانیان ارائه کند.

در میان 193 کشور عضو سازمان ملل، در قرن بیست ویکم، ایران تنها کشوریست که بنیانگذار رژیم قرون وسطایی فقاهتی، روح الله خمینی قیومت قانونی مردم را تصریح کرده ومیگوید؛ این قیوميت قیوميت شرعی قیم بر صغیر است و قیم ملت با قیم صغار از لحاظ وظیفه و موقعیت فرقی ندارد. به باوراو: مردم جاهل، ناقص و ناکاملند. آنها نیازمند کمالند و شرعاً احتیاج به قیم دارند. ایرانیان تنها ملتی هستند که با این قانون ولایت فقیه، از کلیهء حقوق انسانی محروم بوده و در اعماق یک قیوميت قانونی همانند بردگان و دیوانگان غوطه ورند. ولایت فقیهی که بجز سرکوب وچپاول کار دیگری نمیداند!

سر در گمی، بی برنامگی و تبهکاری سردمداران بی کفایت جمهوری اسلامی ازخود خامنه ای و بیت او تراوش می کند. شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبر نظام فقاهتی در تشویش آیندهء پر پیچ وخم، و پر تب وتاب سرنوشت خودشان، به بررسی و جدل برای رد و یا تایید صلاحیت نامزد های انخابات زمان سپری میکنند.

ببینید، وارثان خمینی، بنیانگذار یک رژیم قرون وسطایی اسلامی، چگونه با دولتی بی خرد، در نظامی فاسد و بی برنامه، با تورم لجام گسیخته، اقتصادی شکست خورده و بیمار، بیکاری دامن گستر و فقر عمومی، چه جهنمی برای مردم کشور ثروتمند ایران به ارمغان آورده اند. ببینید چگونه این رژیم ضد مردمی، میلیارد ها دلار پول نفت و گاز را اختلاص، احتکار و بذل و بخشش کرده، امامزاده ها را در داخل و خارج طلاکوب میکند. ببینید چگونه رژیم سرکوبگر، با گرسنه نگاه داشتن یک ملت، بیش از صد میلیارد دلار برای تولید سلاح هسته ای بیحاصل هزینه می کند، با لجبازی برای اين برنامه شوم زمان مي خرد، به افزایش تحریم ها و تحدید های بین المللی، رکود اقتصادی، بیکاری، فقر، فحشا وفساد را شدت می دهد. ببینید رژیم مرتجعین فقاهتی چگونه ، 12 سال با مذاكرات بی حاصل، جامعهء جهانی را به بازی می گیرد و عاقبت جام زهر مینوشد و زمین ادب میبوسد وشرائط قرارداد را میپذیرد. ببینید چگونه رژیم شیطانی آخوندی نام نیک ایرانی را در دنیا لجن مال میکند، امنیت و ثبات منطقه، حتی جهان را به خطر می اندازد، کشورمان را به پرتگاه خطرناک جنگ و نیستی سوق می دهد. ببینید جامعه ایران چگونه با انواع مشکلات و معضلات ازنوع فقر، گرسنگی، بیکاری، تبعیض، اعتیاد، فحشاء و انواع بیماریها دست بگریبان است و حکومتگران دررویا ئی از ثروت و قدرت غرق شده اند، اما مردم در مشکلاتی که نه رویائی است و نه ریشه در اختلافات و رقابت های مردمی دارد دست و پا میزنند. ببینید جمهوری اسلامی چگونه سالهاست برای ایجاد وحشت و ترس در میان مردم معترض به تشديد زندان، شکنجه واعدام های جمعی با ابعاد گسترده دست می زند.

ملت ایران برای دستیابی به آزادی، حاکمیت مردم (مردمسالاری)، برای خروج از فتنهء خمینی، یا قرون وسطای اسلامی، برای دستیابی به رفاه، آرامش و سربلندی، نیازمند یک رستاخیز است. رستاخیزی که با نوزائی افکار و اندیشه همراه با اصلاح دین و مذهب، برکناری حکومت فقاهتی و پذیرفتن نظامی سکولار دمکرات خلاصه میشود. با پیشرفت علم و ادب، دانش و هنر، رهایی از فرهنگ اسلامی ، حاکمیت مردمی، آزادی بیان عقیده ، آزادی رسانه ها، آزادی فعالیت سیاسی، آزادی احزاب، سندیکا ها و سازمان های سیلسی، آزادای انتخاب شدن، شمارش درست و دقیق آرا می توان عدالت اجتماعی، آرامش، رفاه و آنچه که ما امروز در کشور های پیشرفته جهان می بینیم و لمس میکنیم در ایران هم اجراء کرد. ملت ایران شایستگی زندگی درآزادی ودمکراسی را دارد، اما باید با فروتنی، بردباری، اعتماد، انتقاد پذیری و حمایت ازهمدیگر، با نقد وبررسی اشتباه های گذشته در جهت پیشگیری از تکرار آنها پرداخت، تا آزادی و دمکراسی را که بیش از صد سال در جستجویش بودیم، درآغوش گرفت.