حزب سکولار دمکرات ایران

272946_558
کارگزاران و هواداران ارتجائی خمینی درروزهای دهم و یازدهم فروردین ماه 1358 درایران یک همه پرسی سراسری برای استقرارحکومت اسلامی برگزار کردند. نتیجه آن مردم پرسی با توجه به وسعت کشور پهناور ایران ورأی‌ دهندگان مناطق روستایی در روز دوازدهم فروردین ماه یعنی پس از 24 ساعت اعلام گشت : بطوریکه گفتند ۹۸٫۲ ، واجدین شرائط ، به حکومت جمهوری اسلامی رای مثبت دادند؟ یک رژيم واپس گرا وخرابکاربعنوان حکومت استبدادی اسلامی با ماهیت سرکوبگررا بموجب آن، بر مردم ایران تحميل کردند. مردم پرسی خمينی درفروردين ماه 58 بدون ترديد در راستای فریب مردم و یک تقلب بزرگ و سوء استفاده از اراده ملتی بود که خواستار استقلال، آزادی وحاکمیت مردمی بودند. درواقع خمینی زمینه را برای یک بیعت درلباس همه پرسی مبهم و نادرست وازپیش تعین شده ای برای برپائی حکومت اسلامی ولایت فقیه خود آماده کرده بود.
گرچه خمینی در پاریس نوید آزادی و حاکمیت مردمی میداد و میگفت در ایران قدرت و حاکمیت را به مردم سپرده، خود به قم رفته و به طلبگی خواهد پرداخت، اما هدف اصلی او کشتن آزادی و دمکراسی برای برپائی حکومت استبدادی اسلامی بود.

36 سال پیش، حکومت اسلامی مرتجعین دینی در یکم آوریل 1979 توسط خمینی اعلام شد. مرتجعین مذهبی با نادرستی، ترور و دروغگوئی 36 سال بدون توجه به وعده های فریبنده و پوچ خمینی با ربودن وکشتن آزادی و دمکراسی برملت ایران حکومت رانده و با سیاست های نابخردانه خود ایران را به لبه پرتگاه نیستی بردند. اکنون ملت ایران نتیجه یک حکومت استبدادی اسلامی و ترورپیشه را که موجب تباهی ایران وفلاکت ایرانیان شده بخوبی لمس میکنند. ما باید با پشتیبانی ازهم میهنان داخل ایران فریاد اعتراض آنها را که مداما درزندان بزرگی بنام ایران تحت شکنجه و سرکوب قرار دارند واز کلیه حقوق انسانی محرومند، بگوش جهانیان برسانیم.
حکومت اسلامی ولایت فقیه مسلط شده بر ایران حکومتیست نا مشروع، بی اعتبار و خلافکار، که باید برکنارگردد. این رژیم بدنام، با انزوای جهانی وافزایش علائم و نشانه‏های عدم دستیابی به توافق انرژی هسته ای با کشورهای 5+1 اوضاع اجتماعی واقتصادی ایران را بشدت دگرگون کرده وبازتاب سرکوب، زندان شکنجه واعدامها وسیاست خشن ونابخردانه اش فرار میلیون ها افراد فرحیخته به خارج ایران است.
هم اکنون کارگران در کارخانه ها پس از ماه ها کار دستمزد های اندکی که باید به آنان پرداخت شود را دریافت نکرده اند و نشست های اعتراضی برگزار میکنند. آموزگاران به در آمد های زیر خط فقرشان اعتراض داشته، دانشجویان به اوضاع آشفته دانشگاه های ایران معترضند. در صورتیکه تک تک افراد هیئت دولت های بی لیاقت ودزد به ثروتهای افسانه ای دست یافته اند، سرداران سپاه پاسداران در عین سرکوب مردم با تبهکاریهای اقتصادی دلار پارومیکنند.اما کارگران ایرانی و خانواده آنها به نان شب محتاجند و ماه ها دستمزد های زیر خط فقر خود را نگرفته اند.
این رژیم جز ویرانی وتباهی بازده دیگری نداشته و ندارد, عقل ومنطق پذیر هم نیست، زیرا در ۱۴۰۰ سال پیش منجمد شده ومیگوید مشروعیتش الهی وغیرقابل تغییرو مخالفت با آن محاربه با خدا وپیامبر است که باید با مرگ مجازات شود. ازاین رژیم نمیتوان انتظار تحول یا تغیر یا دگرگونی داشت. تنها با سرنگونی این حکومت فساد وفتنه قرون وسطائی ودوزخی که خامنه ای وسردارانش ترتیب داده اند میتوان ایرانیان را رهائی داد، آزادی و حکومت مردمی را در ایران بنیانگزاری کرد.

پاینده ایران و جاویدان ملت ایران