حزب سکولار دمکرات ایران

نقاشي مهنا دختر حامد احمدي، زنداني كرد محكوم به اعدام

hamed ahmadi 1
با سپاس از بانو میترا پورشجری

روز گذشته حامد احمدي زنداني سياسي محكوم به اعدام بدون اطلاع قبلي با چشم بند، دست بند، پابند و لباس جرايم غير سياسي به دادسراي شعبه ١٢ دادگاه انقلاب كرج منتقل كردند، در تمام مدت دادگاه چشم بند را از وي دور نكردند و براي تحقير و توهين زنداني لباسهاي استفاده شده كه آثار و باقيمانده كثيفي ها( استفراغ) بروي آن نمايان بوده را به او پوشانده و در داخل دادگاه سعي در مسخره كردن وي نمودند.
حامد احمدي زنداني اهل سنت كرد كه كه در سال ٩٠ به همراه چندي ديگر از زندانيان اهل سنت در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی محمد مقیسه‌ پس از ماهها شكنجه و انفرادي و بدون داشتن وكيل تعييني و حق دفاع از خود به اعدام محکوم شد، در طي اين سالها بارها براي اجراي حكم خود به انفرادي منتقل شده است، اينبار در پرونده سازي جديد به اتهام تبليغ عليه نظام از طريق رسانه اي كردن وقايع پرونده خود محكوم شد.

دستگاه قضايي امنيتي جمهوري اسلامي با اعمال فشار و اينگونه پرونده سازي ها سعي در خاموش كردن صداي زندانيان سياسي و بخصوص زندانيان محكوم به اعدام دارد و براي جلوگيري از خبررساني در مورد وقايع پرونده زندانيان از هيچ فشار و اتهامي فروگذار نيست.
لازم به ذكر است كه ٦ تن از زندانيان اهل سنت كرد هم پرونده با حامد احمدي دوسال پيش( ٧ ديماه ١٣٩١) در سكوت كامل خبري و رسانه اي اعدام شدند.
ميترا پورشجري
٢٤ فوريه ٢٠١٥