حزب سکولار دمکرات ایران

barandazan
بيلان 36 سال حاکميت اسلامی در ايران بر کسی پوشيده نيست. نقض حقوق بشر ، ويرانی اقتصادی ، تباهی اخلاقی ، فقر و بسياری فتنه های ديگردر ايران و حتی در منطقه خاورميانه و جهان ، ارمغانهای انقلاب اسلامی خمينی هستند. نظام جمهوری اسلامی با فريب و آدم سوزی آغاز شد و هنوز هم پس از 36 سال جنايت تشنه خون است.
نسل امروز ايرانی و حتی نسلی که نادانسته به پيروزی اين انقلاب کمک کرد ، امروز 22 بهمن و حکومتی که در پس آن برپا شد را متعلق بخود نمی داند. سردی تظاهرات دولتی ، بدين مناسبت ، شاهدی بر اين واقعيت است. اگر سرکوب و خشونت ولايت فقيهی بر جامعه ايرانی حاکم نمی بود ، علی خامنه ای و دار و دسته اش حتی يکروز هم نمی توانستند بر اريکه قدرت بمانند. البته ايثارگرانی که دغدغه مردم و ايران را دارند ، هيچگاه از اين رژيم نهراسيده اند و چه در داخل و چه در خارج از ايران همواره شجاعانه در برابر استبداد ولايت فقيهی ايستاده اند.
در سالروز 25 بهمن ماه 1389 با حمايـت از فراخوان زندانيان سياسی داخل کشور به انجام تظاهرات و اعتصابات در اينروز، ما نيز به نوبه خود يادآور می شويم که مبارزه آزاديخواهانه ما ايرانيان متاسفانه هنوز به نتيجه نرسيده است و بر هر وطن دوست و انسان دوستی است که خود را با هر توانی که دارد ، در اين مبارزه شريک کند.
حضور هر چه بيشتر در کنشهای مبارزاتی چه در داخل و چه در خارج از ايران تنها راه ايجاد همبستگی ، نيروی مبارزاتی و در نهايت دستيابی به پيروزی است.

گروه براندازان (کانون کنشگرايان ايران ، حزب سکولار دمکرات ، آزادگان نروژ)
زنده باد آزادی ، زنده باد ايران
بهمن ماه 1393