حزب سکولار دمکرات ایران

fesadd
آقای محمد رضا رحیمی معاون اول محترم جناب آقای رئیس جمهور خاکی، دکتر احمدی نژاد نرم نرمک به ۵ سال زندان و پرداخت مبالغ ناچیزی پول نقد محکوم شده است. ناچیز نه از منظر مردم بلکه با در نظر گرفتن حجم سرمایه و ثروتی که کاربدستان جمهوری اسلامی به جیب زده اند. مبالغی که می تواند یخ قلب همه دولت های اروپایی و آمریکای شمالی را آب کند ، طوری که حاضر باشند فورا با جذب سرمایه این خادمین خدا یک شبه حق اقامت در کشور مطبوع خود را به این میلیاردرهای اسلامی اعطا بفرمایند.

با این وجود رحیمی، این سرباز جان بر کف اسلام و جمهوری اسلامی یک تنه به جهاد اکبر خود علیه یاران بی وفای خود ادامه میدهد. می گوید این مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را بین ۱۷۰ نفر از خادمین خدا در مجلس اسلامی تقسیم کرده است. آقای رحیمی همه این ۱۷۰ نفر را به اسم و رسم می شناسد و حاضر است در محضر دادگاه عدل اسلامی همه آنها را معرفی کند. پاشنه آشیل حکومت اسلامی نیز همین است. اگر قرار باشد سر قرقره افشای اسامی دزدان اسلامی باز شود با آن می توان برای همه آخوندها موجود در ایران چند دست عبا و عمامه ساخت.

فساد و غارت زندگی مردم جزو ذات حکومت اسلامی است. همه مهره های حکومت اسلامی در چپاول زندگی مردم دست دارند. رحیمی یک عضو نه چندان دانه درشت این نظام است که از بد حادثه بدام هم قطارانش افتاده است.

پایان این همه فساد سیاسی و اقتصادی تنها با روی کار آمدن یک حکومت انسانی ممکن است. حکومتی که نه بر علیه مردم که از آن مردم باشد.*

کیوان جاوید

سایت ژورنال: http://journal-ruzaneh.com/