حزب سکولار دمکرات ایران

ایرانیان تبعیدی وشجاع نگران اوضاع کشورمان شنبه29 ماه می 2021 در کلن گردهم آمدیم تا پشتیبانی از مردم دردمند درونمرز، کمپین “نه به جمهوری اسلامی” و “نه به انتخابات تقلبی” را تایید کرده  برای نجات و آزادی ایران، علیه هرگونه جنگ در خاور میانه ندای مردم ایران را به جهانیان برسانیم.

پس از 11 روز درگیری بین ارتش اسرائیل و سازمان فلسطینی و تروریستی حماس در غزه ، آتش بس در21 می درسراسر جهان با استقبال مواجه شد. به گفته ارتش اسرائیل ، در 11 روز درگیری 4000 موشک از غزه به سمت اسرائیل شلیک شد که 3200 راکت وارد حریم هوایی اسرائیل گشت. 90٪ آنها رهگیری و منهدم شدند. درآن درگیری در غزه 450 نفر و در اسرائیل 12 نفر کشته شدند.

رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی پشتیبان اصلی سازمان حماس است. رهبران شبه نظامی حماس از علی خامنه ای با پیام ویدیویی برای کمک های مالی و مادی سخاوتمندانها  او سپاسگذاری کردند. آنها اعلام كردند كه جمهوری اسلامي همه خرابی ها وخسارات مادی در غزه را جبران خواهد كرد.

اگرچه بیش از نیمی از شهروندان ایران زیر خط فقر زندگی می کنند وعفونت ویروس کرونا بعلت نبودن واکسن تایید شده به کشتار ادامه میدهد، رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی برای مردم پول ندارد، اما برای دامن زدن به جنگ ها و هزینه های مزدورانش پول دارد. مردم بجان رسیده درونمرز کمپینی با شعار “نه به جمهوری اسلامی” و “نه به انتخابات تقلبی” بویژه برعلیه انتخابات رژیم اسلامی که یک خیمه شب بازی برای فریب دادن و مشروعیت گرفتن از مردم است تا جنایات حاکمان را قانونی کند. شهروندان می پرسند: چرا باید به قاتلان عزیزان خود رای و مشروعیت بدهیم؟ چرا باید فریب وعده های پوچ آنها را بخوریم؟ ما فریاد می زنیم ما این رژیم را نمی خواهیم! ما خواهان یک تغییر اساسی و بنیادی هستیم تغییری که فراتر از فساد و ساختارهای استبدادی گذر کند!

ملت ایران خواهان پایان دادن به فقر و فلاکت اقتصادی و همه مشکل ها و بی حقوقی ها میباشند. ملت ایران خواهان آزادی و برخورداری از یک زندگی مرفه و آسوده اند. ملت ایران خواهان پایان دادن به تبعیض و بیحقوقی بانوان و دخالت مذهب در سیاست، حکومت و در زندگی شخصی خود هستند. ملت ایران  خواهان حفظ و حراست منافع ملی و آب و خاک ایرانند. ملت ایران برای تغییربنیادی حکومت آخوندی میگویند نه به جمهوری  اسلامی و نه به صندوق های انتخابات قلابی

پاینده ایران، حزب سکولار دمکرات ایران، 29 ماه می