حزب سکولار دمکرات ایران

پس از حذف فیزیکی قاسم سلیمانی تروریست ارشد سپاه پاسداران وطراح کشتاربیش از 3000 جوانان دلاورایرانی و اسارت هزاران جوان شجاع و معترض درآبانماه 98، بامداد چهارشنبه ۱۸دیماه یک هواپیمای مسافربری شماره ۷۵۲ اوکراینی در حوالی تهران با دو موشک سپاه پاسداران  سقوط کرد و ۱۷۶ مسافر بی‌گناه جان باختند.

خامنه ای خائن ده روز بعد درنماز جمعه با وقاحت مختص خودش اعلام کرد آنانیکه بنرهای قاسم سلیمانی را پاره کردند ایرانی نبودند وآنهائیکه پی‌گیر حادثه سقوط هواپیما هستند، فریب‌ خورده و تحت تأثیر رسانه‌های بیگانه هستند. اما در مورد فرمان شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی که خودش صادر کرده بود چیزی نگفت.

فرمان آتش زدن مراتع و جنگلهای ایران هم از بیت این خائن و جنایتکار ولانی صادرمیشود که به مردم معترض بگوید همه چیزمال ما و زمین سوخته مال شمااست.

بامداد جمعه، ششم تیرماه انفجار مهیب و آتش‌سوزی درسیستم تونل زیرزمینی و سایت‌های مخفی مونتاژ موشک پارچین ودرانبار موشک های خریداری شده از چین، کره شمالی و روسیه، موجب انهدان همه آنها شد.

بلافاصله انفجار و آتش‌سوزی در بيمارستان سينای تهران شوك بزرگی برای جامعه ایران بود که از قراری کار وزارت اطلاعات رژیم بود که انتقام نابودی موشک ها را بگیرد.

روز پنج شنبه گذشته (30 جولای)  درانفجار نیروگاه نطنز، تاسیسات غنی‌ سازی اتمی وبخش‌های مختلف تاسیسات روی زمینی آنجا تخریب شد. این حادثه هسته‌ای نطنز یک یادآوریست که چگونه نظام جمهوری اسلامی اشغالگران ایران کماکان با اولویت بخشیدن به برنامه هسته‌ای بجای رفع نیازهای مردم دردمند برای دستیابی به سلاح هسته ای به غنی‌ سازی اورانیوم ادامه می‌دهد و میلیاردها دلار پول مردم را آتش میزند.

اما خیانت وحشتناک رژیم خامنه ای فروش ایران به جمهوری دمکراتیک چین است که  بفرمان علی خامنه ای فاسد، خائن وبیگانه پرست و رهبررژیم اسلامی اشغالگران ایران، سال هاست که علاوه بر بی توجهی های عمدی به امور کشور، در هرزمینه ای ویرانگری های گسترده میکنند، بخش هایی از ثروت ها و منافع ملی ما ایرانیان را “سخاوتمندانه”، به حکومت هایی که مدافع عملیات سرکوبگرانه، انسان ستیزانه و ضد ایرانی این رژیمند میبخشند. درسه دهه گذشته حکومت اسلامی بفرمان علی خامنه ای فاسد، خائن وبیگانه پرست چندین قرار داد مخفیانه با کشورهای مختلف امضا کرده که هر کدام از آن ها نه تنها ایران امروز را ناتوانتر و عقب مانده تر نموده و ملت را فقیرتر و بیچاره تر کرده بلکه نسلهای آینده را نیزدربر خواهد گرفت و در وضعیتی خطرناک و متزلزل قرار خواهد داد.

اما خیانت وحشتناک اخیر خامنه ای خائن و رژیم منفورش، فروش منابع گاز و نفت و ذخائر زیرزمینی ایران به جمهوری دمکراتیک چین میباشد.

هم میهنان عزیز درونمرز و بویژه برونمرز، همرزمان گرامی، اگر این قرارداد خامنه ای خائن ورژیم فاسد آخوندی به مرحله نهایی برسد، درواقع رژیم با فروش کامل ایران به چین سند بردگی ایرانیان را رقم خواهد زد. ازاین قرارداد مانند همیشه برای ایرانیان هیچگونه بهره ای از پولهایی که به حکومت آخوندی داده خواهد شد، نخواهد رسید، بلکه برای بیست و پنج سال حضور اربابان و اشغالگران نوینی را در کنار اشغالگران کنونی درایران زمین باید بذیرفت.

هم میهنان اگر اعتراضهای ما مانند همیشه تغییری درتصمیم گیری های این حکومت فاسد ونا مشروع ندهد، اما سکوت و بی تفاوتی ما، به ويژه افراد و گروه هایی که خود را مخالف واپوزیسیون رژیم اسلامی حاکم بر ایران میدانند، می تواند نوعی موافقت خاموش وحمایت از رژیم نسبت به این خرید و فروش غیرقانونی و ضد منافع ملی به حساب آید.

اپوزیسیون باید پراکندگی را خاتمه داده، همگام و متحد شده، تلاش و فعالیت اعتراضی را، به هر شکلی که ممکن میداند به نشانه ی مخالفت با فروش ثروت های ملی افزایش دهد. هم میهنان نباید اجازه داد که حکومت ملائی اشغالگران ایران، به نام ملت، ایران فروشی کند و مردم ایران را به بردگی بیگانگان بکشاند.

دکتر بهرام آبار، یکشنبه 14 تیر 99 (پنجم جولای 2020)