حزب سکولار دمکرات ایران

پزشکان و پرستارانی که بسیاری از آنها خطر رویارویی با ویروس کرونا را به جان خریده اند و شماری از ایشان جانباختگان جاوید نام خدمت به مردم شده اند، میباید از آنان بعنوان سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا نام برد.

خمینی پیرمردی خرفت، کینه توز و حیله گر، با حمایت شرق و غرب  برای نابودی ایران و ایرانیان فتنه ای بپا کرد. تاریک اندیشان روشنفکرنما و فرصت طلبان چپگرا او را آورنده اسلام راستین نامیدند و به امامی برگزیدندش. 

وارثان ایران ستیز، دزد، روانپریش وجنایتکارخمینی به رهبری علی خامنه ای اوضاعی همچون قرون وسطای اروپا ایجاد کرده و مردم ایران را خاکستر نشین نمودند. ویروس کرونا هدیه چینی‌ها به خامنه‌ای و پاسدارانش، وسیله مناسبی  برای کشتار مردم توسط  این قوم تبهکار، در ایران همچنان قربانی می‌گیرد.

درکشورآخوند زده ایران ویروس کرونا هنوز با شیبی تندتر و کشتاری بیشتر درحال گردش است. اما خانواده‌های جانباختگان ناشی از این مصیبت بزرگ،  برای عزیزان‌شان نمی‌توانند سوگواری کنند. آن‌ها بدون برگزاری هر گونه مراسم وعزاداری با بغض‌هایی فروخورده جانباختگان را به خاک می‌سپارند.  اشک‌ها و غم های ناتمام بر رنج این خانواده‌ها میافزاید. اما ملایان و سرداران شکم گنده و دزد رژیم به فکر ظهور امام زمانند، میگویند به ائمه اطهارپناه ببرید زیرا اجنه ویروس را پخش میکنند. درواقع اجنه ایران آخوند های جنایتکارند که خود در انتشار ویروس کرونا فعالانه دست بکار شدند.

ازرفتار و گفتار مقامات رژیم آخوندی این چنین برمی‌آید که بزرگترین نگرانی آنها در دوران پساکرونا، از وضعیت معیشتی، سلامتی، رفاه و عدالت اجتماعی مردم نیست، بلکه فروریختن باورهای دینی و مذهبی درمیان جامعه و پاره شدن آخرین رشته‌های اتصال توده مردم مؤمن به نظام اخوندی است.

در جهان دولتها بخاطر رکود اقتصادی و بجهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا به مردمیکه در خانه میمانند و درآمدی ندارند وام بلاعوض میدهند، اما در حکومت امام زمانی دزدان و آدمکشان حاکم به مردم ستم دیده درمقابل نپرداختن دوسال یارانه میخواهند یک میلیون تومان وام بدهند و آنرا با 12 درصد سود پس بگیرند. در حالیکه حد اقل هزینه خوراک یک خانواده یک و نیم میلیون تومان است، حتی نمیخواهند این رقم اندک را بصورت بلاعوض به مردم تنگ دست ایران بپردازند.

پزشکان و پرستارانی که بسیاری از آنها خطر رویارویی با ویروس کرونا را به جان خریده اند و شماری از ایشان جانباختگان جاوید نام خدمت به مردم شده اند، میباید از آنان بعنوان سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا نام برد. آخرین آمار‌های وزارت بهداشت رژیم  نشانگر مرگ ۴۳ نفر از کادر درمانی در راه مقابله با ویروس کرونا میباشد. اما ویروس کرونای هدیه چین در ایران همچنان قربانی می‌گیرد و سران رژیم به احتکار لوازم بیمارستانی سرگرمند.

جمهوری آخوندی در ایران مصیبت کرونا را تبدیل به معضلی امنیتی کرده وبا چنین نگاهی به جامعه و بیماری کرونا، شدیدا آشفته است. بعلت بیکفایتی، بیتوجهی و بی برنامگی درروند تحولات و بی‌ثباتی شرایط و اوضاع و احوال کشور، فقدان یک اقتصاد تولیدی، وجود انبوه مشاغل خرد و خدماتی، تراکم فقرا و مهاجران و حاشیه‌ نشینان در سطح کشور، ازناتوانی درمدیریت روند کنونی بشدت هراسناک است. خود میداند که این وضعیت بسان یک بمب اجتماعی، می‌تواند هر لحظه منفجر شده و منجر به  جنبشی کلان و ناآرامی های گسترده اجتماعی برای  سقوط رژیم شود.

دکتر بهرام آبار، 13 آپریل 2020