حزب سکولار دمکرات ایران

بهترین گزینه برای براندازی رژیم تظاهرات چند میلیونی مردم ایران برعلیه رژیم است

عمال جمهوری اسلامی اشغالگر ایران حدود یک ماه پیش نخست به نفتکش ها، فرودگاه های عربستان، دفاترشرکت های نفتی خارجی در عراق و پایگاه نظامی آمریکا در عراق حمله کردند.  

سرنگون کردن یک پهپاد تجسسی آمریکا نشانگرجنگ طلبی رژیم اشغالگر ایران است که برای رویارویی نظامی، آمریکا را علنا و عملا تحریک میکند. آیا رژیم اشغالگر ایران میخواهد بستر آغاز جنگ را فراهم کند؟

این در حالیست که رئیس جمهور آمریکا امروزاعلام کرد: حمله نظامی به چندهدف درایران را در آخرین لحظه متوقف کرده، زیرا باو گفته اند این حمله تعداد زیادی کشته بجای خواهد گذاشت. در مورد سیاست های دولت ایالات متحده در قبال ایران هیچگونه ابهامی وجود ندارد.

ترامپ، بولتون و پمپئو سیاستی روشن برای برکناری رژیم آخوندی دارند و تلاش می کنند تا رژیم حاکم در ایران سرنگون شود. در صورتیکه مردم ایران خود رژیم را سرنگون نکنند،  بروز یک جنگ بعید نیست، گرچه جامعه جهانی در این زمینه مخالف است. اما اگر سایر تاکتیک های آمریکا شکست بخورد، ممکن است این گزینه (جنگ) گزینه آخر باشد.

هزینه جنگ با آمریکا بسیار گزاف خواهد بود. زیرا جنگ بجز ویرانی و کشته شدن مردم بیگناه نتیجه ی دیگری نخواهد داشت و از طرفی میتواند عامل بقاء رژیم آخوندی گردد. بهترین گزینه برای براندازی رژیم تظاهرات چند میلیونی مردم ایران برعلیه رژیم است که البته هزینه آن باید پرداخت شود، ولیکن هزینه آن بمراتب کمتر از جنگ میباشد.