حزب سکولار دمکرات ایران

شما شرم نمی کنید از اینکه بعد از ۴۰ سال از فرمانروایی در یکی از کشورهایی که بیش‌ترین ذخایر خدادادی را دارد, مردمش برای مصرف آب آشامیدنی سطل بدست در صف نوبت هستند؟ از کدامین دین و آیین هستید که به مردم خود هم رحم ندارید ؟
قبل از هر چیز بگذارید که بگویم: سخنان من نه برای تغییر در فرایند ذهن شما, بلکه گفتگویم بیشتر برای ثبت در تاریخ است تا آیندگان بدانند که شما با ملتی با سابقه تمدنی هزاران ساله چه کردید, و تاریخ هر دوی ما را قضاوت کند.
مردم آمریکا و تقریبا همه مردم دنیا در کلیساها و عبادتگاهایشان برای بندگان خدا سلامتی آرزو می‌کنند اما شما بعنوان یک رهبر مذهبی, برای مردم دیگر مرگ طلب میکنید و نماد ملی کشورها یعنی پرچمشان را یا لگد کوب میکنید ‌و یا آتش میزنید …
با چنین نگرشی, اگر شما توانمندی آمریکا و روسیه یا اسرائیل را داشتید, با مردم دنیا چه میکردید !؟
پس ما مجبوریم برای جلوگیری از کشتار جمعی, حکومت فاسد شما را از دستیابی به بمب اتم و ظلم به ملت ها باز داریم …
چون آیندگان مرا هم قضاوت خواهند کرد و خواهند گفت که شما بودید و دیدید ولی کاری نکردید …

اکنون که اروپا با ثروت رایگان شما تن به خاموشی داده است, بعنوان یک بشر وظیفه خود میدانم حقایق را فاش نمایم …
شما با خانواده یتان و ملاهای منسوب با خانوادهایشان جمعا شاید ۵ درصد مردم ایران هم نباشید …
اگر حرفم را خلاف واقع میدانید ثابت کنید، اگر خلاف واقع میگویم، حداقل در این سالهای آخر عمرتان اگر اندک صداقتی در خود می بینید در یک انتخابات آزاد با نظارت سازمان ملل این موضوع را به اثبات برسانید, اگر چنانچه بیش از ۵ درصد مردم ایران به شما و منسوبانت رای اعتماد دادند, من سخنانم را پس میگیرم و دستور خواهم داد که همه ی تحریمها بر علیه حکومت تروریستی شما برداشته شود …

شما اموال مردم ایران را که باید خرج تحصیل فرزندانشان بشود خرج تسلیحاتی میکنید که تکنولوژی آنرا ما ۴۰ سال پیش از رده خارج کرده ایم و دیدید که هواپیماهای اسراییلی هزاران موشکی که شما در سوریه انبار کرده بودید را ظرف یکساعت نابود کردند, اگر انصاف دارید واقعیت را در این مورد به ملت خود بگویید …
چهل سال پیش, مردم ایران به دروغ‌های شما اعتماد کردند و قرار بود حکومتتان متعلق به تهی دستان باشد … پس چه شد ؟؟
متاسفانه از این میگویند که حتی مغولان و قوم تاتار که به ایران حمله کردند, بعد از پایان کشتار, در آبادانی کشورتان کمک کردند …
شما سالیان درازی ست که حکومت میکنید اما هیچکس هیچ فرمان خیرخواهانه ای از دهانتان نشنیده است.

صراحتا میگویم من شخصا متقاعد هستم که منسوبین شما و فرزندارن آنها را از کشورم بیرون کنم و میل دارم ثروت‌هایی که با خود به اینجا آورده اند را افشا کنم, اما اینجا آمریکاست کشوری آزاد، کشور من قانونمند و متعهد است و قانون مدنی این کشور این اجازه را به رئیس جمهور نمی دهد وگرنه من ثانیه ای برا بیرون کردن منسوبینتان از این کشور درنگ نمیکردم.

شما شرم نمی کنید از اینکه بعد از ۴۰ سال از فرمانروایی در یکی از کشورهایی که بیش‌ترین ذخایر خدادادی را دارد, مردمش برای مصرف آب آشامیدنی سطل بدست در صف نوبت هستند؟ از کدامین دین و آیین هستید که به مردم خود هم رحم ندارید ؟
شرم بر شما باد.
این نامه را نه به شما بلکه برای ثبت در تاریخ نوشتم. من مانند گذشتگان خود که در راس قدرت بودند نیستم و آمریکای جدید را برایتان ترسیم نمودم .
پس صراحتا میگویم چنانچه شما و یا منسوبینتان به نیابت از شما کوچکترین تحرکاتی بر علیه آمریکا و یا منافع این کشور داشته باشید با سخت ترین پاسخ روبرو خواهید شد. گواه این حرف من اعزام ناوگروه آمریکا در آینده ای نزدیک به خلیج فارس می باشد.
این پیغام کامل و عاری از هرگونه سوتفاهم برای شماست…
.
برای ثبت در تاریخ…