حزب سکولار دمکرات ایران

هم میهن گرامی، چهل سال پیش، خمینی خدعه گر، بسی شهروندان ایرانی را فریب داد و در یک دیکتاتوری مذهبی بنام جمهوری اسلامی گرفتارشان نمود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای سرکوب منتقدین، مخالفین و تضعیف ارتش ایران سازماندهی کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تدریج تحت حمایت وارث خمینی؛ علی خامنه ای به عرصه های امنیتی، اقتصادی و سیاسی کشور وارد شده و اینک به دولتی در سایه با نامهائی نظیر برادران قاچاقچی (از احمدی نژاد) و دولت با تفنگ (از روحانی) تبدیل شده است. دولتی که ثروت های ملی را چپاول کرده و از برنامه های ترور، سرکوب، دستگیری، زندانی کردن، شکنجه و قتل مخالفان در هر سطحی استفاده می کند.
بخش برون مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحت نام نیروی قدس، درخاورمیانه و سایر کشورهای جهان به تشکیل گروه های تروریستی جهادی پرداخته، با تخریب شهرها، نابودی سرزمینها، کشتار مردم، در نهایت موجب فرار و پناهنده شدن آنها به بیگانگان شده است. علیرغم آشکار شدن نقش سپاه قدس در بسیاری از عملیات تروریستی در مناطق مختلف جهان، بسیاری از دولت های خارجی برای استمرار منافع اقتصادی خود، گامهای موثری برای خشک کردن ریشه این تروریسم جهادی- جهانی برنداشته، حتی با این تروریست ها برای آزادی گروگان های خود به مذاکره و باج دهی روی آورده اند.

اکنون در اثرفشار های بین المللی سپاهیان قدس به داخل ایران بازگشته وبعلت ریزش بدنه آن، به تازگی قاسم سلیمانی نیروهای ضد مردمی و تروریستی حشدالشعبی عراقی، زینبیون پاکستانی، فاطمیون افغانستانی و حزب الله لبنان را به ایران آورده، تا به سرکوب هم میهنان پرداخته وایجاد رعب و وحشت کنند. این گروه های خارجی دست به حرکات نمایشی مذبوحانه ای میزنند و خاک پاک ایران را با حضورشان، آلوده و ناپاک می کنند. حضور این نیروهای خارجی در سرزمینمان، نشانگر یک اقدام تجاوزکارانه آشکار به خاک ایران محسوب میگردد که مورد تنفر و انزجار ایرانیان و حتی جامعه جهانی گردیده است.
اینک دولت ایالات متحده آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بعنوان یک سازمان تروریستی شناسائی و تحریم نموده است. دولت آمریکا به کشورهائی که روابط اقتصادی با شرکت های وابسته به این سپاه را دارند هشدار داده که در صورت ادامه آن با مجازات سنگین تحریم ها مواجه خواهند شد.

ما امضا کنندگان و پشتیبانان این فراخوان از هم میهنان گرامی که خواهان براندازی جمهوری اسلامی و حفظ یکپارچگی ایران بوده و قلبشان برای پشتیبانی از منافع ملی ، آزادی و رهائی ایران می تپد، دعوت می کنیم روز شنبه 11 ماه مه 2019 در همایش ” گردهمائی برای آزادی ایران” از یوغ جمهوری اسلامی وسپاه پاسدارانش، که در کشور آلمان در شهربرلین برگزار میگردد حضور یافته و از دولت آلمان و اتحادیه اروپا بخواهیم تا آنها هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همچون دولت امریکا، بعنوان یک سازمان تروریستی شناسائی و تحریم نمایند.

مکان: دروازه براندنبورگر – برلین
زمان : از ساعت 14.00 تا 17.00
تلفن جهت کسب اطلاعات برای همیاری سفر به برلین :
+49(0)15151617363

سازماندهندگان به ترتیب حروف الفبا:
آزادگان نروژ (Council of Iranian in Norway )
حزب سکولار دموکرات ایران
سازمان ایران پاد
سازمان پادشاهی پارلمانی
فرشگرد
گل سیمرغ و سازمان آفند ملی – نگهبانان – گارد جاویدان
نهاد مردمی (The New Iran)

سازمانهای شرکت کننده به ترتیب حروف الفبا:
انجمن پادشاهی ایران (API)
انجمن ایرانیان سکولار دمکرات هانوفر
انجمن فوروم برلین
جنبش ملی ما هستیم
ستاد نافرمانی های مدنی ایرانیان
Das Mideast Freedom Forum Berlin
Hurreya e.V.
INTERNATIONAL WOMEN IN POWER (Hamburg)