حزب سکولار دمکرات ایران

امروز که آزادی کشورمان از سلطه دستار بندان تازی پرست و بی وطن بستگی به اتحاد نیروهای میهن دوست دارد، دور ازمنطقی سیاسی است که اصرار بر داشتن تعصب نابخردانه در حفظ گره کور، و سیاسیِ بیست و هشت مرداد داشت.

باید به نفاقی که روحانیت شیعه بسرکردگی استعمار بین نیروهای وطن خواه یعنی طرفداران شاه ومصدق پایه ریزی کرده و ازآن سود می جوید را خاتمه داد .

حکومت مذهبی ایران واستعمار بین الملل براین حقیقت واقف است که ، اتحاد بین طرفداران شاه و مصدق به عنوان دو نیروی برتر میهن خواه ، پایان حیات نکبت بارحکومت مذهبی در ایران است.

روی سخن با آندسته از کسانی است که نابودی ایران ودرفقر وفلاکت زندگی کردن مردم خود را می بینند ولی حاضربه ذوب کردن یخ های فکرو مغز تعصب بارخود نیستند تا بزرگترین حربه را از دست حکومت اشغالگر مذهبی در ایران خارج سازند .

باید باورمند بود که پرداختن به اختلاف سیاسی شاه و مصدق که 65 سال پیش رخداد و یا جنگیدن با هم بر سر دو واژه کودتا یا قیام ، حتی یک گره از هزاران گره کور ما را باز نخواهد کرد.

هم میهن،

شصت و پنج سال خود را با بازی شاه و مصدق سرگرم کردیم و روا نیست که این دمل چرکین را به نسلهای حاظرو آینده هدیه کنیم.

امروز که هیچ یک از بازیگران اصلی و موثر در شکل دادن به وقایع آن زمان حضور ندارند، میبایست این دفترنفاق بر انگیز وسناریوی ساخته و پرداخته شده استعمار وملایان را برای همیشه بست .

ادامه دادن به ماجرای نفاق برانگیز شاه و مصدق، برای آزادی کشورمان از دست رژیم خودکامه و واپسگرا و فاسد جمهوری اسلامی ، هیچ تجربه و آگاهی خاصی به نسل جوانی که خود را از چنبره آن رها کرده، عرضه نمیکند .

آنانی که گذشته راچراغ راه آینده میدانند باید در افکار خود تجدید نظر کنند . خمیر مایه این چراغ شصت و پنج ساله، ساخته و پرداخته شده سیاست شیِر بی یال و کوپال استعمار و تصورات بی پایه وخرافه گرای روحانیت مذهبی ایست که ادامه حیاتش را در این نفاق قیرآندود کرده است.

آنروز که طرفداران میهن دوست شاه با طرفداران وطن خواه دکتر محمد مصدق دست اتحاد بدهند ، اغاز روز مرگ آخوند های اشغالگر تازی پرست و رو گشائی از سیاست های تفرق بیانداز و حکومت کن استعمار است.

شوربختانه و تا به امروز، با فریب و دغل بازی دستار بندان، تیشه به ریشه هم زده ایم، زمان آن امروز است تا به این اتفاق که ریشه در سیاست های مزورانه روحانیت شیعه و استعمار انگلیس دارد خاتمه داد.

اگرحکومت ملایان مذهب شیعه یعنی این تازیان عرب صفت، با داشتن مشکلات عدیده سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی هنوز پا برجاست میبایست دلایلش را در بی اطلاعی از تاریخی که زمینه ساز سیاست “تفرقه بیانداز و حکومت کن” انگلستان وفرزند خلفش روحانیت شیعه است، جستجو کرد.

بدون تردید، هرایرانی که به چنین باوری نفاق افکن دامن میزند، یا یک بی اطلاع رهم کرده، ویا یک دشمن ایران و ایرانی بیش نیست .

هم میهن،

آگاهی، قبول واقعیت… و ترویج چنین خواستاری بدون شک شروع رهائی از چنبره این سیاست شوم روحانیت شیعه واستعمار و استثمار دراز مدتی ایست که کشور ما را دچار سرطان جمهوری اسلامی کرده است.

هم میهن، پشتیبانی تو و انتشار چنین تقاضائی:

میتواند آغازی برای حفظ وحدت ملی و تشکیل اپوزیسیونی قدرتمند برای سرنگونی رژیم منفور جمهوری اسلامی باشد .

کوروش کلهُر