حزب سکولار دمکرات ایران

 

 

 

 

 

 

خط و نشان قوه قضاییه برای احمدی‌نژاد، رئیس جمهور محترم سابق که امروز یک لات چاله میدون معرفی شده است

سخنگوی قوه قضائیه لاریجانی امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران در واکنش به ادعاهای اخیر احمدی‌نژاد، گفت: این فرد عادت کرده که همین جوری حرف بزند. یکی از صحبت هایی که این فرد این روزهای اخیر به عنوان مصاحبه کرد را نگاه کردم؛ حقیقتا ده‌ها دروغ و خلاف واقع و گنده گویی و توهین به این و آن بود.

آخوند اژه ای گفت: درباره صحبت ها و اظهارات اخیر این فرد یاد یک داستانی افتادم. یک لاتی یک مدت از چشم‌ها افتاده بود و رنج می‌برد که کسی محل نمی‌دهد. این فرد یک روزی آمد در یکی از میادین نسبتا شلوغ شهر، داد و هوار کرد و به زمین و آسمان مثل آدم‌های عقده‌ای فحش می‌داد که چرا کسی دیگر تحویلش نمی‌گیرد و برخی مردم ایستاده بودند که ببینند چه می‌گوید. حکیمی رد می شد و همراهان حکیم گفتند بایستیم که چه می گوید. حکیم گفت که این همه این کارها را می‌کند که دیده شود. برخی افراد زبان‌شان به خلاف‌گویی عادت کرده است. به قول معروف زبان هرز شده است و هرچه به زبانش بیاید می‌گوید. برخی افراد اینطور هستند که مثل اینکه خود را خیلی بالاتر از همه چیز و همه کس و قانون می بینند و یک خودخواهی و یک خود بزرگ بینی و نخوت دارند که هر چه به ذهنشان می رسد، فکر می کنند حق مطلق است. این افراد را آدم را نمی داند چه تعبیری درباره شان داشته باشد. آقایی که اسم بردید فقط یکی از صحبت هایی که این روزهای اخیر به عنوان مصاحبه کرد را نگاه کردم و فرصت ندارم که همه اینها را بخوانم و ببینم و بخواهم وقت صرف کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نباید احمدی‌نژاد دستگیر و با وی برخورد شود که دروغ و نشر اکاذیب می‌کند و افترا می‌زند گفت: “اینها فقط به توهین به قوه‌قضاییه نیست و گاهی وقت‌ها نسبت به خیلی جاهای دیگر و مراکز دیگر است. فقط یک جمله می‌گویم. حکمت صبر قوه قضاییه ان‌شاءالله در آینده نه چندان دور برایتان روشن می‌شود.”

دیروز پاسدار، محسن رفیقدوست، خبر داد که پرونده ای در دستگاه قضایی علیه احمدی نژاد در حال شکل گیری است و “به زودی خدمت او خواهند رسید.”

نوار پخش می شود

احمدی‌نژاد اخیرا در مصاحبه‌ ای با حمله شدید به قوه قضائیه صادق لاریجانی گفته بود: یکی از تخلفات بزرگ قوه قضاییه این است که زندانها را در اختیار نهادهای امنیتی قرار داده است. در زندان اوین یک تکه مال اطلاعات سپاه است. یک تکه مال اطلاعات است. یک تکه مال حفاظت اطلاعات خود قوه قضاییه است….الان کل کشور به خطر افتاده یعنی اصلا امیدی به اجرای عدالت نیست.

فيلمي از يك سخنراني 50 دقيقه‌اي در كانال حاميان احمدي نژاد منتشر شده كه در بخشي از آن اسفندیار رحیم مشایی از ضبط فیلمی خبر داد که در صورت بازداشت وی منتشر خواهد شد و می‌گوید در این فیلم پشت پرده بسیاری از مسایل سالهای اخیر تشریح شده است.