حزب سکولار دمکرات ایران

n00041937-b

کاوش درزمينه انرژی هسته ای از بیست سال قبل بدستور مستقیم خامنه ای متوهم درصدرکارهای حکومت اسلامی نهاده شد در این راه بیش ازصد میلیارد دلارهزینه گردید. شرايط ايران از نظر تامين انرژی با توجه به ذخائر فراوان نفت و گازوصحراهای سرشارازانرژی آفتاب وباد, همچنين ویژه گیهای طبيعی برای تولید برق، سرمايه گذاری به این وسعت وهزینه درزمينه انرژی هسته ای را بسیارمبهم و شبه انگیز بود و هست. درکشورزلزله خیزايران, استفاده از انرژی هسته ای برای تولید برق دوراز هرگونه خردمندیست. حاکمان جمهوری اسلامی هم بخوبی براین امر واقفند، اما اهداف شیطانی در پس پرده آنها، پنهانکاری, جلوگیری وتاخيرکاری دربازديد آژانس بين المللی انرژی اتمی، ازتاسیسات هسته‌ای ایران, موضع گيری مسئولين رسمی و غير رسمی نظام اسلامی درجهت نابودی اسرائيل واینکه اسرائيل به سلاح اتمی مجهزاست و تهیه موشک های دور برد, بيانگر مشکوک بودن نيات واقعی جمهوری اسلامی برای ساخت بمب اتمی است. تحریم های فزآینده سازمان ملل، ایالات متحده آمریکا بهمراهی اتحادیه اروپا و بسیاری دیگر از کشورهای دنیا برای ممانعت از این فعالیت ها, آسیب شدیدی به منابع درآمد ارزی ایران رساند. 12 سال مذاکره با غرب وافزایش تحریم ها، حکومت اسلامی بزرگترین حامی تروریسم منطفه و جهانی را با کمبود دلار برای سوریه، یمن و مزدوران تروریستش، درتنگنائی نابود کننده قرارداده.

اکنون که رگ گردن خامنه ای زیر ساطور آمریکا قرار گرفته بازهم به لجبازیها ادامه میدهند.
محمد جواد ظریف، میگوید: مذاکرات به مرحله حساسی رسیده اند، آنچه که در توافقنامه وجود دارد مجموعه ای از تدابیر راستی آزمایی است که اطمینان خواهد داد کارشناسان بین المللی به مراکز و تاسیسات دسترسی دارند تا اطمینان حاصل کنند که به تعهداتی که در چارچوب این توافقنامه داده شده، عمل می کنند. سخنگوی کاخ سفید احتمال قدرت بازگشت پذیری تحریم ها را زیاد دانست و گفت: این بازگشت پذیری باعث می شود که رژیم ایران تعهدات خود را نقض نکند.

اما کیهان ولی فقیه: از شکست مذاکرات خبر میدهد و مینویسد:
“بر خلاف تصور برخی از دوستان که روزهای پیش‌ روی را مرحله پایان مذاکرات تلقی می‌کنند و احتمال دستیابی به یک توافق را دور از انتظار نمی‌بینند، با قاطعیت و به یقین می‌توان گفت که هیچ توافقی در پیش نخواهد بود، و باز هم مانند 12سال گذشته، مذاکرات در مرحله پایانی خود با شکست روبرو می‌شود مگر آن که یکی از دو حالت اتفاق بیفتد. اول آن که ما از حق مسلم و قانونی خود که حفظ صنعت هسته‌ای کشورمان است دست بکشیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب «به یک کاریکاتور از فعالیت هسته‌ای و تابلوی بی‌محتوا» تن بدهیم و حالت دوم این که، حریف با دست کشیدن از نگاه سلطه‌جویانه خود، برخورداری ایران اسلامی از صنعت هسته‌ای را بپذیرد. ولی هیچیک از دو حالت یاد شده در افق پیش‌روی دیده نمی‌شود بنابراین، از هم‌اکنون به جد می‌توان پیش‌بینی کرد که توافقی در میان نخواهد بود”.

حاکمان حکومت اسلامی دست بردار ازآرمانهای شیطانی وتمامیت خواه ومخرب خود نیستند واز نابودی ایران وایرانیان باکی ندارند. همانطوریکه دوسال پیش نوشتم انرژی هسته ای (بمب اتمی) شیشه عمرحکومت اسلامیه.