حزب سکولار دمکرات ایران

مرتجعین مذهبی مردم ستیز با رژیمی استبدادی، بنام جمهوری اسلامی ایران را اشغال کرده، بادزدیهای کلان ، زیرپا گذاردن موازین حقوق بشری و مدنی، با سرکوب، دستگیری و شکنجه آزادی‌خواهان‌ و دادخواهان، بیش ازبیش احکام بی‌رحمانه زندان، شکنجه واعدام های پنهانی وآشکار، در سراسر ایران به اجرا درمی‌آورد.

این رژیم بدرستی  میداند که نه در ایران و نه در جهان اعتبارو مشروعیتی ندارد. بنوشته لوموند: جمهوری اسلامی تنها به کمک سرکوب‌های خونین سرپا مانده است.

از این رو در ایران حکومتگران خائن وسرکوبگر رژیم مافیای ولایی به مانند ۴۲ سال گذشته، برای کسب اعتبار و مشروعیت سودای اجرای سیاه بازی انتخاباتی دیگری را در بیست و هشت خرداد سال ۱۴۰۰ در سر می‌پرورانند.

شرکت در انتخاباتی که هیچگونه شرایط قانونمندانه‌ای همچون آزادی احزاب، رسانه‌های گروهی، اصناف، اتحادیه‌های کارگری و انجمن‌های ملی و فرهنگی وجود ندارد، سازشکاری ومماشات با سرکوبگران و بیدادگران جمهوری اسلامی اشغالگران ایران بشمار می‌آید وملت ایران آشکارا آنرا محکوم و تحریم میکند.

این رژیم فاسد و ورشکسته با همه جناحها و دسته بندیها، تقلب هایش دگرباربازنده خیمه شب بازیهای انتخاباتیش خواهد بود. زیرا جنبش اجتماعی مردم از ماکو تا بندرعباس، از اهوازتا مشهد واز تهران تا زاهدان و درهرگوشه کشور، خشمگین وخروشان پتانسیل عظیم یک جبهه سرنگونی را به رخ حاکمان خواهند کشید. جوانان، زنان و مردان شجاع خیابانها، کوچه ها و ورزشگاه ها و استادیومها را به تسخیر خود درآورده، افسانه پیروزی سرکوبگران را بر خیزش ۸۸ به ریشخند گرفتند و کابوسهای تیره “نظام” را از“فتنه” جانی تازه خواهند بخشید.

پیمان نوین پیشنهاد شده، در راستای دعوت به نافرمانی‌های مدنی خشونت پرهیز با حق دفاع مشروع از خود، برگزاری هرگونه انتخاباتی را در چهارچوب جمهوری اسلامی، عوام فریبی دانسته و این رژیم را فاقد هرگونه مشروعیت سیاسی و اقتصادی می‌داند. از اینروهرگونه شرکت و همکاری در اجرای این نقشه پلید و حیله گرانه به شدت محکوم می‌شود.

افزون بر آن از یکایک هم‌میهنان خود در گوشه و کنار ایران و جهان درخواست می‌شود،‌ برای پایان بخشیدن به سلطه و استبداد دینی حاکم بر ایران و بازپس گیری کشور ایران، با یکدیگر همپیمان شده و در گام نخست، انتخابات فریبکارانه ۱۴۰۰ را تحریم کنند.

 

حزب سکولار دمکرات آیران، 21 بهمن 1399 برابر با نهم فوریه 2021