حزب سکولار دمکرات ایران

بیش از200 نفراز هنرمندان شبکه‌های اجتماعی ایران از‌جمله‌ مسعود کیمیایی، رخشان بنی‌اعتماد، فریدون شهبازیان، جعفر پناهی، تهمینه میلانی، محمد رسول‌اف و حمید فرخ‌نژاد با جمله‌ “من به جشنواره فیلم نمی‌روم” اعلام کرده‌اند که در جشنواره‌های فجر شرکت نمی‌‌کنند! جشنواره‌های فجر رژیم آخوندی از 12تا 21 بهمن یعنی از شنبه آینده یکم فوریه، یاد بود روزیست که 40 سال پیش خمینی با هواپیمای ارفرانس و اسکورت جت های جنگنده به تهران آمد و سرمست ازپیروزی، خود را برای نابودی ایرانزمین آماده میکرد. اوفریب بزرگی بنام جمهوری اسلامی را برملت ایران تحمیل کرد و با وعده های دروغ، خدعه و تزویر ملت ایران را به بدبختی و فلاکت برد.

درخیزش آبانماه 98 مردم جان بر کف ایران بازهم به خیابانها آمدند وبرای چندمین بارکلیت و موجودیت رژیم اشغالگر علی خامنه ای را رد کردند. بطوریکه رژیم و وابستگانش، با کشتار شدید  برای ایجاد ترس و وحشت خون های فراوان ریختند. پس از آن رویدادهای غم انگیز، کشته شدن قاسم سلیمانی مغز متفکرسرکوب معترضین به رژیم، که خود را سرباز ولایت معرفی میکرد و کشتار ایرانیان معترض به ولایت فقیه را که میگفت قابل ترحم نیستند پذیرفته بود، مرهمی بر آسیب دیدگان جنبش آبانماه 98بود. سقوط هواپیمای اوکراینی با 176 سرنشین توسط موشکهای رژیم، چهره کریه و رفتارضد انسانی رژیم را به جهانیان ثابت کرد. بطوریکه جهانیان را برعلیه رژیم جهل، جنون و جنایت حساس نمود.

ما با تاسف میبینیم که لابی های جمهوری اسلامی، بویژه آنهائیکه خود را دانشمند اسلام شناس معرفی میکنند، بدون توجه به جنایتهای آشکار رژیم و مبارزات و خیزش مردم ایران برای براندازی، در کشورهای اروپائی به دفاع از رژیم برخاسته اند و سعی دراین دارند که ملت ایران را طرفدار رژیم آخوندی معرفی کنند که از حکومت ناراضیست، اما سازشکاراست.

دولت و مردم دمکرات و آزادیخواه اروپا باید توجه کنند که ایرانیان برای پایان دادن به دیکتاتوری، ستمکارانه و مردم ستیزجمهوری اسلامی به کمک کشور های اروپائی بویژه آلمان نیاز دارند. رژیم اسلامی بعلت مردم ستیزی، بی کفایتی و فساد گسترده اش، بزودی ازهم خواهد پاشید و توسط مردم ایران براندازی خواهد شد. آنگاه ایرانیان ازآنانی قدردانی خواهد کرد که پشتیبانشان بوده ازحکومت اشغالگرانشان همایت نکردند. مردم آزادیخواه ایران بویژه جوانان شجاع ایرانی به جنبش آزادیخواهی و برپائی حاکمیت پارلمانی مردمی تا پیروزی ادامه خواهند داد. جوانان شجاع ایرانی باید بدانند اعتراض ها و اعتصابهای میلیونی شماست که این رژیم فاسد را به بن بست برده و نابود خواهد کرد.

دکتر بهرام آبار، 25 ژانویه 2020