حزب سکولار دمکرات ایران

درخواست ازدولت آلمان و اتحادیه اروپا برای پشتیبانی از جنبش آزادیخواهانه ملت ایران و قرار دادن «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» بویژه سپاه قدس، درلیست سازمانهای تروریستی جهان

چهل سال پیش در یکم آوریل 1979، خمینی حکومتی استبدادی، انسان ستیز و تروریستی را بنام جمهوری اسلامی در ایران تاسیس کرد. رژیم جمهوری اسلامی نه ماه پس ازتشکیل و تثبیت حکومت، چهره واقعی و تروریستی خود را با گروگان گیری کارمندان سفارت آمریکا نشان داد. در امتداد این رویداد، با توجه به شعار صدور انقلاب اسلامی، سپاه قدس را به عنوان واحد نخبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اختیارات ویژه برای عملیات برونمرزی وفعالیت های تروریستی برای حکومت آخوندی علیه مخالفانش مجهزوبکارگرفت. نام قدس از نام عربی برای اورشلیم (القدس) اقباس شده است.

لیست حملات تروریستی برونمرزی سپاه قدس بسیار طولانی است. در اینجا چند نمونه از آنها را که دولت ها و اتحادیه اروپا از آن بخوبی آگاهند ذکر میکنیم:

1- اکتبر1983، انفجارمقرنیروی دریایی ایالات متحده و چتربازان فرانسوی با استفاده از6000 کیلوگرم مواد منفجره دربیروت موجب کشته شدن 299 سرباز و 6 غیرنظامی، از جمله 241 سرباز آمریکایی شد.
2- سال 1994، بمب گذاری درمرکز جامعه یهودی آمیا درآرژانتین

3- ژوئن 2004 حمله به یک منطقه مسکونی خارجیها در شهرالخبار عربستان سعودی با 22 کشته.

4- طرح ترور و قتل سفیر عربستان سعودی در واشنگتن

5- سال 2012 بمب گذاری در بانکوک با هدف کشتن دیپلمات های اسرائیلی

6- بمب گذاری در دهلی نو

7- ترور بیش از 600 ایرانی ازمخالفین رژیم اسلامی در سراسر جهان. متمرکز در آلمان، فرانسه و انگلستان.

سازمان شبه نظامی تروریستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درطی 30 سال گذشته بمروربا مداخله در کاردولتها، بیش از 30 درصد از اقتصاد، صادرات و واردات ایران را غصب کرده، به فعالیت های گوناگونی میپردازد، مانند:
را کنترل کامل میکند. – گمرک ها، بنادر و فرودگاه های ایران
– کالای مصرفی با ارزش سالیانه 20 میلیارد دلاربه ایران قاچاق میکند.
– مواد مخدر بطور انبوه به اروپا و آمریکای لاتین حمل مینماید. لازم به تذکراست که بسیاری از شیعیان در منطقه سه گانه برزیل، آرژانتین و پاراگوئه زندگی می کنند.
– پولشویی در مقیاس وسیع انجام میدهد.
– فروش دختران ایرانی به منظور تن فروشی را پیشه کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای پروژه های پرهزینه مانند غنی سازی اورانیوم، تولید موشکهای بالستیک واعلام استفاده از آنها درخاورمیانه و اروپا، در ضمن حمایت مالی و تدارکاتی گسترده ازسازمان های تروریستی و مداخله نظامی درکشورهای همسایه به بی ثباتی واغتشاش پرداخته، دنیا را با اضطراب وتنش روبرومیکند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سازمان های تروریستی و معروف جهانی ازجمله حزب الله درلبنان، حماس و جهاد اسلامی فلسطین حمایت میکند؛ به گروه های شبه نظامی مانند حشدالشعبی، فاطمیون، زینبیون، کتائب درعراق والتیپ اشتر در بحرین، طالبان درافغانستان، حوثی ها در یمن و بسیاری دیگر از سازمان های تروریستی آفریقائی و آمریکای جنوبی کمک های کلان مالی مینماید. بذل و بخشش های کلان ازدرآمد های کشور، اقتصاد ایران را به ورشکستگی برده است.

پیامدهای آن واضح است: فقر شدید در ایران؛ طبق آمارخود رژیم بیش از 50 درصد ایرانیان زیرخط فقرزندگی میکنند. بیکاری، گرسنگی، بی خانمانی، تن فروشی، اعتیاد به مواد مخدرو فروش عضو که مشتریانش را باید در اروپا و آسیا جستجو کرد.

40 سال حکومت ترور، سرکوب، اعدام های تکی و گروهی مخالفان و معترضان، زن ستیزی وزندان و شکنجه افراد بیگناه، مردم ایران را مجبوربه مهاجرت، فرارو پناهندگی دربرونمرز نموده. فرار نسل جوان و تحصیلکرده ها به خارج (فرار مغزها) از کشور، برای بسیاری از کشورهای صنعتی و ثروتمند اروپا مفید بوده، اما بصورت پدیده ی “اینتلیجنس اسکیپ” مورد توجه قرارمیگیرد. برای کشتاربسیاری از مخالفان برونمرزبه ویژه در اروپا، سپاه قدس که ازنخبگان آدمکش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شده، اخیرا در هلند، دانمارک و فرانسه، تلاش نموده اند تعداد بیشتری از مخالفان رژیم را از بین ببرند.
با این وجود، اروپا و به ویژه آلمان، انگلیس و فرانسه از این رژیم فرقه ای وحشی که مداما، همجنسگرایان، اقلیت های مذهبی، فعالان اتحادیه های کارگری، نویسندگان انتقادی وچهره های فعال اپوزیسیون، یهودیان، مسیحیان و بهائیان را با برنامه های منظم مورد آزار، شکنجه واعدام قرار می دهد پشتیبانی میکنند!!!

از جنبش ملت ایران برای آزادی و دمکراسی بیش از 40 سال مبارزه با دشمنان بشریت میگذرد. جمهوری اسلامی ازهمه گونه امکانات دولتی، ازجمله سپاه پاسداران، شبه نظامیان بسیجی وحزب الهی بعنوان ابزار سرکوب جنبش استفاده نموده است.
بیش ازیک سال است که مردم ایران برای ایجاد حاکمیت پارلمانی مردمی (دموکراسی) براساس منشور سازمان ملل متحد در زمینه حقوق بشر تلاش میکنند، که همچنان ادامه دارد. این تلاش نباید با سکوت کشورهای عضو اتحادیه اروپا نادیده گرفته شود.
طی چند هفته گذشته، بسیاری از مزدوران گروه های تروریستی مختلف از عراق، پاکستان، افغانستان و لبنان به ایران منتقل شده اند تا تعادل قدرت را به نفع رژیم اسلامی تغییر دهند و مانع مرگ او شوند.

وظیفه اخلاقی جامعه جهانی و آزادیخواه، بویژه اتحادیه اروپا در اینست که مسئولانه از طریق تحریم های هدفمند و تضعیف کننده ی دستگاه های دولتی، سپاه پاسداران، شبه نظامیان طالبان و نیروهای بسیجی، از تلاش حق طلبانه مردم ایران برای آزادی و دمکراسی حمایت نمایند.

خوشبختانه، پس از 40 سال بردباری وتحمل رژیم جمهوری اسلامی در ایران، ایالات متحده تصمیم گرفته است که این رژیم فاسد را از میان بردارد وبه تروریسم جهانی که رژیم ملاها و سپاه پاسدارانش حامی آن هستند، پایان دهد. ایالات متحده آمریکا چند هفته پیش به عنوان یک گام ارزشمند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه گروه قدس را به عنوان سازمان های تروریستی طبقه بندی کرد و به لیست سازمانهای تروریستی اضافه نمود.
روزهای خدمت کردن به رژیم اسلامی پایان یافته است. مردم ایران انتظار دارند دولت آلمان و اتحادیه اروپا، همانند ایالات متحده آمریکا برای خاتمه دادن به تهدید ها وعملیات تروریستی درخاورمیانه، اروپا و دنیا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه قدس را در زمره سازمان های تروریستی قرار داده وبه کلیه همکاریهای اقتصادی و سیاسی با رژیم اسلامی اشغالگر ایران پایان دهند. این اقدام برای کمک به مردم ایران در تلاش برای آزادی، دستیابی به دموکراسی، رفاه و یک صلح پایدار در خاورمیانه بسیار پر اهمیت است.
حزب سکولار دمکرات ایران
سازمان برون مرزی حزب پان ایرانیست
سازمان هواداران پادشاهی پارلمانی
کنگره رهایی ایران
نهاد مردمی
سازمان ایران پاد

‏ شنبه 29‏/06‏/2019