حزب سکولار دمکرات ایران

حکومت اسلامی که باید جیمی کارتر را بنیانگذارش نامید، سالها توسط دولت آمریکا غیر مستقیم و دردوران رنیس جمهوری اوباما مستقیما حمایت شد. آقای اوباما در تیرماه ۱۳۹۴، میزان داراییهای بلوکه شده ایران را ۱۵۰ میلیارد دُلار اعلام کرده بود. پس ازبرجام ده ها میلیارد دلاربه حکومت اسلامی حواله شد. ازقراری بین 55 تا 120 میلیارد دلاربه جمهوری اسلامی اشغالگر ایران پرداخت شده است. با بقدرت رسیدن جمهوریخواه ها رئیس جمهوری دونالد ترامپ به این حمایت ها خاتمه داد شد وبه نابودی این رژیم ایران ستیز و جنایتکارهمت گماشت. هنگامیکه برای اولین بار دونالد ترامپ اعلام کرد؛ صادرات نفت ایران باید به صفر برسد، بسیاری بویژه اروپائی ها تحقق این امرراغیرممکن دانستند و درباره تبعات آن بر قیمت ‌نفت هشدار دادند. اما به نظر می‌رسد، دولت ترامپ عزم خود را جزم کرده وبه این جهت صادرات نفت ایران پیش از اجرای تحریم‌های نفتی شدیدا محدود شده است. این تحریم ها موجب شده خرید مشتریان بزرگ نفت ایران مانند چین و هند هم محدود شود. کاخ سفید با اشاره به هند بعنوان شریک تجاری ویکی از خریداران نفت ایران که در پروژه توسعه و مدیریت بندر چابهار با جمهوری آخوندی همکاری های گسترده ای دارد و قرار است فاز جدیدی از آن را ماه آینده تحویل بگیرد، عنوان کرد که آمریکا هیچ کشوری را از تحریم بابت تجارت و همکاری با ایران معاف نخواهد کرد. تمامی کشورهایی که با رژیم ایران تبادلات مالی و تجاری داشته باشند، همگی بدون قائل شدن هیچ استثنایی شامل تحریم های اقتصادی آمریکا خواهند شد. کره جنوبی یک قدم فراتر رفته و پیش از موعد یعنی چهارم نوامبر، خرید نفت از ایران را بکلی متوقف کرده. حکومت آخوندی هم اعلام کرده، اگر به دلیل فشارهای آمریکا نتواند نفت بفروشد، از برجام خارج شده و تنگه هرمزرا خواهد بست. رژیم اگر به چنین کاری دست بزند، بیک بحران ژئوپولتیک خطرناکی قدم گذاشته وسقوطش را سریعتر خواهد کرد. از اینرو این حکومت مافیائی اسلامی در یک گرفتاری بزرگ قرارگرفته، از یک سو در گرداب برنامه ترامپ، تحریم های آمریکا واروپا گیر کرده ، از سوی دیگر به کمک اقتصادی، مالی و تکنولوژی غرب شدیدا نیازمند است. البته که با ادامه فشار اقتصادی حاصل از تحریم ها و بیخردی حکومت اسلامی صدای مردم بلند تر، بحران در درونمرزشدیدتر وانزوای رژیم بیشترخواهد شد. بطوریکه فشار بُحرانهای داخلی و خارجی، رژیم آخوندی را به فروپاشی خواهد برد.
هم اکنون فشار بُحرانهای داخلی و خارجی، رژیم آخوند ی را کلافه کرده ونفسش را بریده. بهترین نشانه آن حمله موشکی به کردستان عراق برای کوبیدن احزاب مُخالف رژیم اشغالگر است. از طرفی اعدام عجولانه سه زندانی سیاسی بلوچ و سه زندانی سیاسی کرد است که برای ایجاد ترس و وحشت در کردستان و بلوچستان اعمال شده است. حکومت اسلامی مانند یک لباس شخصی (قداره بند) مست و دیوانه، که به دام افتاده، بیخردانه به اطرافش حمله میکند، وحشیانه میزند و میکشد. درصورتیکه این روش منزویترش کرده وسنگردفُاعی جامعه قویتر میشود. مردم ایران با عزم و اراده درحال پیشروی بوده، بتدریج حکومت اشغالگر را بزمین خواهند زد. رژیم آخوندی مدتهاست که خلیج فارس را در اختیار چین و دریای مازندران را هم که به پوتین پیکش کرده که شاید دراین تنگنای کشنده چین و روسیه وهند بکمکش بشتابند. اما آنها کمترین قدمی برای این رژیم دزدان بیخرد برنخواهند داشت.
محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته: جنگ تمام عیاراقتصادی علیه جمهوری اسلامی اشغالگر ایران آغاز شده ورژیم در حال سقوط است. بلی جمهوری اسلامی اشغالگر ایران در حال فروپاشیست و مذبوحانه دست و پا میزند.

ایران دوران حساسی را میگذراند، رژیم ورشکسته فقاهتی پشتیبانی و پایگاه مردمی را بکلی ازدست داده، وحشت سرنگونی سراپایش را فرا گرفته. اما در عین اعدام، کشتارو سرکوب مردم شهرها در رسانه هایش حیله گرانه ادعا میکند که همه چیز بروفق مراد است و بزودی مشکل ها بر طرف خواهند شد. طی هفته‌های اخیر نیروهای امنیتی در ایران شماری از وکلای دادگستری را بخاطر اعتراض به قرار داد های پنهانی رژیم با روسها بازداشت کرده‌اند. این در حالی است که چندین وکیل دیگر مدتها ست در زندان هستند. اما نمایندگان رژیم پنهانی درسویس با نمایندگان اروپائی و ایالات متحده در تماسند، مذاکره میکنند و دلالانش در بروکسل ، لندن و برلن به اغفال سیاستمداران مشغولند. دراین موقعیت حساس نیروهای اپوزیسیون، فعالان وکنشگران سیاسی برونمرز هنوز پراکنده، ازهم گریز و محفلی برعلیه یکدیگر میکوشند و نمیتوانند همبسته نمایندگانی معرفی کنند که به دفاع از منافع کلیه ایرانیان برخیزند.احتمال دارد، بعلت نبودن جانشینی، دگر بار مافیای آخوندی با غرب به توافقی برسد واین فرصت بینظیر کنونی برای سرنگونیش برباد رود. ازاین رو وبخاطر نجات ایران ازاین غده کثیف وچرکین فقاهتی، اپوزیسیون پراکنده، ازهم گریز و محفلی برونمرز، که علنی یا پنهانی برعلیه یکدیگر فعالیت و رقابت میکند، میباید برای پشتیبانی از نیروهای مبارز درونمرز سریعا به گفتمان نشسته اختلافات، خودخواهی ها و خود محوریها را کنارگذارده وهمگام بیانیه ای دراین زمینه انتشار دهد. درعین تشویق نیروهای مبارز درونمرز به برخاستن همزمان برعلیه رژیم اشغالگر ایران، انجمنی برای انتخاب نمایندگانی (انجمن ملی) تشکیل دهند، که نخست موجب دلگرمی وامیدواری نیروهای مبارز درونمرزشده، سپس به جهانیان جانشینی موقتی (آلترناتیو) برای حکومت مافیای مذهبی را معرفی کند.
دکتر بهرام آبار،
21 شهریور 97
12سپتامبر 2018