حزب سکولار دمکرات ایران

ghom2
حکومت غاصب ودولت فاسد خامنه ای- روحانی، کوچکترین توجهی به وضع معیشتی طبقه تهی دست ایران ثروتمند، اما غارت شده ندارد. برای بهبود وضعیت بحرانی مردم هیچ قدمی برنمیدارد. برای مردم ایران هیچ ارزش و اهمیتی قائل نیست.
اما خود را نماینده مردم میداند، بدروغ مردم را “ولی نعمت” خطاب میکند و درعین حال کمترین اعتنائی به نظر و خواسته های مردم ندارد، حتی در برابر مردم قرارمیگیرد و آنها را دستگیر، شکنجه وسرکوب میکند. روحانی برای رسیدن به قدرت و ثروت وعده داد تشکیل دولت تدبیر و امید او، مشکلات مردم را برکنار خواهد کرد. اما در عمل دولتی بی تدبیر، دزد ونا امید بوجود آمد، که در رویداد های که رخ داد، برای حل مشکلات مردم پاسخی نداشت و روی از مردم برگردانید. نمونه های بسیاری مانند زلزله، سیل، آلودگی آب وهوا را میتوان بیاد آورد. حکومت ودولت با آوردن بهانه های واهی، سعی در پنهان کردن دزدی ها و ندانم کاریهای مسئولین بظاهر متخصص تحصیل کرده و در عمل دزدهائی بیسواد و نادان نمود و اشک تمساح ریخت. جامعه با بی اعتمادی به آنها فاصله گرفت و دور زدن را انتخاب کرد. باین دلیل حکومت ودولت به هر حادثه و پدیده ای در جمهوری اسلامی جنبه امنیتی میدهد، زیرا حکومت ودولت میداند که بازی را باخته و مردم به ناتوانی مسئولین دزد وافقنده عدم اعتماد به آنها بارز است. مسئولین حکومتی ودولتی نه اینکه کاری نمیکنند بلکه به مردم پاسخ های نادرست میدهند و دروغ پشت دروغ میگویند. این وضع به گونه ای شده که مردم هرچه حکومت بگوید، ولو راست و درست، دروغ میپندارند و به آن با سوء ظن مینگرند.

حکومت ودولت ناتوان و دزد، بعلت چاپ بی رویه پولهای بی پشتوانه جهت پرداخت حقوق ها و بودجه های نجومی به سازمان‌ها و ارگان‌ها ئیکه عمدتا درواقع هيچ کاری جز خرابکاری و سرکوب مردم انجام نمیدهند، خزانه راغارت کرده و صندوق ها خالیست. در نتیجه آن افزایش افسار گسیخته تورم، قیمت کالاهای اساسی را روز بروز گرانتر میکند. واردات بیرویه اجناس مصرفی، بطور قاچاق وبدون پرداخت حقوق گمرکی، توسط آقازاده های رژیم واحدهای تولیدی و بخش خصوصی را ورشکسته و نابود کرده. پروژه‌های عمرانی با صد ها میلیارد تومان هزینه های پرداخت شده ازپول مردم، نیمه تمام رها شده و کسی هم پاسخگو نیست. شیرازه کشور از هم پاشیده، بطوریکه رئیس مجلس ولی فقیه، علی لاریجانی دزد میگوید ما نمیتوانیم کشور را اداره کنیم!

اعلام بودجه سال 97 و فاش شدن نهادهای نظامی و مذهبی که نام فرهنگی به آنها داده شده، آتش خشم مردم را تیزتر نموده، بویژه علیه آخوند های حکومتی پشت میز نشین و نهادهای وابسته به بیت رهبری. همه نهاد هائی که در گذشته بدون کاز مثبت بودجه می بلعیدند و کسی از نام و هویت آنها با اطلاع نبود، اکنون آشکارشده و مردم باخبرند که بودجه کشور تحت عنوان کمک به نهادهای مذهبی به بیت رهبری می رود.

استقرار واحدهائی از سپاه، نه تنها در تهران بلکه در بسیاری شهرهای ایران گام به گام و با چراغ خاموش آغاز شد و ادامه دارد. فرماندار تهران در مصاحبه ای اعلام کرده، حفظ امنیت شهر مربوط به نیروی انتظامی و پلیس است و ربطی به سپاه ندارد. اما بدستور اطلاعات سپاه و به بهانه دفع سارقین و اوباش طرح قرار گرفتن در خیابان ها و محلات تهران انجام شد  ودر شهرستانها نیز این کار گسترش یافت. مردم خوب می دانند که دلیل این کار مقابله با اوباش و سارقین نیست و دستگیری چند سارق ویا اوباش هیچ تاثیر درنا امنی تهران و دیگر مناطق ایران ندارد. مردم دلیل اصلی عدم امنیت در کشور را نتیجه چهار دهه تبهکاری، فساد و جنایات حکومتی میدانند که باین حضور و استقرار نیروی سرکوب منجر شده است. درادامه این گمان ها، گفته می شود که فعالیت، سخنرانی ها و افشاگری های اخیر احمدی نژاد علیه رئیس قوه قضائیه و سوار شدن او بر موج نارضائی ها بر خشم مردم افزوده. بویژه بیتفاوتی حکومتگران نسبت به حیف و میل دارائی های مردم، حمایت وشرکت بیت رهبری در فساد و دزدی های حاکمان، شجاعت برای سرنگونی نظام آخوندی را که افزایش داده است. نمایش حضور سپاه درخیابانها، نوعی چنگ و دندان نشان دادن به مردم معترض و برانداز و به اوضاع بحرانی کشوراست.

تظاهرات پراکنده ای که هفته گذشته در اصفهان و تهران علیه بیکاری و گرانی و فساد و اختلاس حکومتی روی داد، صرفنظر از بجان آمدن مردم از وضع موجود، نشان داد که طرح استقرار سپاه در خیابانهای تهران وخیابانهای چند شهر بزرگ کشور با پیش بینی از وقوع حوادثی بوده که در حال وقوع است. شعارهای مردم علیه دولت، روحانی و لاریجانی، حتی مرگ بر خامنه ای، حتی برعلیه انقلاب 57 است. هرگز نمی توان گفت که این تظاهرات را خود حکومت ترتیب داده، اما شک نیست که در پشت صحنه برای بهره گیری ازاین تظاهرات و شعارهای آن در حال تدارک است و یااز پیش تدارک دیده.

 در این میان ملت ایران میداند که حکومت ودولت فاسد خامنه ای- روحانی، کوچکترین توجهی به وضع معیشتی طبقه تهی دست  و درمانده ایران که روز بروز در حال افزایش است نمیکند، و برای بهبود وضعیت آنها عزم، اراده و توانائی هیچ کاری را ندارد. این حکومت از داخل گندیده و بوی تعفنش نفقط ایرانیان را بلکه جهانیان را هم آزرده. در این میان میلیونها ایرانی آماده براندازی این دمل متعفنند. جنبشهای مبارزاتی در شهرهای ایران در حال افزایش است. “رأیم را پس می گیرم”، “ما انقلاب کردیم، چه اشتباهی کردیم”، ما جمهوری اسلامی نمیخواهیم، شعار های ملت ستمدیده و درد کشیده ایران است. مبارزین برونمرز باید با مردم ایران همصدا و همگام شوند. نیروی ملتی سازمان یافته برترین نیروست. فروپاشی نظام اشغالگر ایران نزدیک است، باید بیاری درونمرز شتافت.

www.youtube.com/watch?v=vdzubiNXHR0

دکتر بهرام آبار 

پاینده ایران

30.12.2017