حزب سکولار دمکرات ایران

969E66DB-C5D5-4592-991D-4B5DE759F084_cx0_cy2_cw0_w1023_r1_s

 پیش گفتار:

یک رژیم خوب و مردمی در ایران، حافظ و نگاهدارنده وجب به وجب خاک و سرحدات میهنمان و پشتیبان و یاری دهنده به فرد فرد انسان هائی است که در این خاک پرورش یافته و یا بدین کشور پیوسته اند.
با آن که تاریخ تمدن ایران بزرگ و فرزانگی مردم آن به چندین هزار سال می رسد و برای قرنها پیشدادان و نیاکان ما پرچمدار علم و دانش و میهن پرستی وانسان دوستی در جهان بوده اند،
شوربختانه امروزه ما در ته صف فرزانگی و رفتارمان با هم میهنان  جای گرفته، و با ایران دوستانی  هم مانند برادران افغان که به ما پیوسته اند،  با بی تفاوتی و بی ایمانی رفتار کرده ایم.

 میهن دوستی رژیم کشورهای اروپائی

ویژگی های دولت خوب و ملت میهن پرست ، در مورد دولتها و مردم اروپا صادق است. نخست آنکه آنان به کشورهای خود عشق می ورزند و از وجب به وجب خاک آن با قدرت و عشق محافظت و نگهداری می کنند و دیگر آن که رفتار و عملکرد و قوانین اجرائی آنان برای همه افراد چه شهری و یا مرز نشین، ویا افرادی از دیگر کشورها که بدانجا آمده اند، یکسان است و همه امتیازات ودرآمدها یا در راه آبادانی و سازندگی مملکت به کار می رود و یا در راه رفاه و آسایش مردم صرف می شود.

در این تصویر هوای پر از گرد و طوفان خوزستان که موجب قطع برق و آب مردم شده را می بینید.

میزان میهن دوستی رژیم ایران

رژیم ایران به تمام معنا خائن به مملکت و مردم است. تصور نمی رود در طول تاریخ بشریت و در تمامی کشورهای جهان رژیمی خیانت کار تر به کشور و بی تفاوت تر نسبت به مردم از رژیم ولایت فقیه بوده باشد که سایه شوم خود را مانند بختکی بر مردم انداخته و وجود نحسش وطن پرستی و حفظ خاک و سرنوشت کشورمان را در زیر پا لگد کوب کرده است.

اگر از بابت حفظ خاک و منافع کشورمان بگوئیم، این رژیم آنچنان بی تفاوت است که حتی نمی توان خیانت او را با وطن فروشانی چون شاه سلطان حسین مقایسه کرد. فروش بخش بزرگی از دریای مازندران به کشورهای همسایه، واگذاری پایگاه نظامی به روسیه استثمارگر، فروش خاک مملکت به کشورهای عربی، بی تفاوتی نسبت به دیگر مرزهای ایران، ویرانی، بی توجهی، کینه توزی و دشمنی نسبت به آثار و بناهای تاریخی،

زیر پاگذاشتن تاریخ و تمدن گذشته درخشان کشورمان، زیر پا گذاشتن نام خدمتگذاران به ایران، تعویض نام خیابانها، میدان ها، کوچه ها، و ساختمانها به نام های افراد خیانتکار و جنایتکار، و تازیان همیشه دشمنان این آب و خاک، رفتار غیر انسانی و ضد بشری با مرزنشینان، و آنان را در فقر و تنگدستی نگاه داشتن مانند مردمان کردستان، بلوچستان، و خوزستان و صدها مورد دیگر از جنایات مدام و مکرر این رژیم ضد بشر و بد سگال اسلامی بوده و هست.

خوزستان هم اکنون از نکبت رژیم ضدمردمی از بی آبی و نداشتن برق در التهاب است.

خوزستان، استان زرخیز و پربرکت ایران

استان خوزستان همیشه یکی ازاستان های پرآب و آباد ایران بوده است. به طوری که می توان گفت یک سوم آب کشور در این استان جریان دارد. در این استان رودخانه های گوناگونی چون: کارون ، کرخه، دز، زهره، و اروند در جریان بوده و این استان را همواره حاصل خیز و پر بار ساخته است. بر اثر بهره برداری از نخستین چاههای بزرگ نفت و گاز اکتشافی در این استان اکنون چند سده است که به سرتاسر کشورمان نعمت و آبادانی رسیده  و هم میهنانمان را از قحطی و تنگدستی نجات بخشیده است.
ولی شوربختانه از ۳۸ سال پیش تا کنون،  بر اثر خیانت و بی توجهی رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه آبهای رودخانه ها به دلیل زدن چاههای عمیق در مسیر رودخانه ها به دست سودجویان حاکم ایران، بستن سدهای حساب نشده و بی شمار بر روی رودخانه ها، این استان نمونه زرخیز کشورمان را به خاک سیاه نشاندند.

تظاهرات ۲۵ بهمن مردم خوزستان علیه رژَیم.مردم خوستان در رنج و شکنجه اند و به ناچار بپاخاستند ولیکن رژیم بی تفاوت است و برای سرکوبی انان از مزدوران خود از استان فارس کمک گرفته است.

اگر دولتی صلح طلب و قدرتمند بر سر کار بود نه تنها می توانست از طریق مجامع بین المللی به ترکیه و عراق بابت خشک کردن جلگه عراق اعتراض نماید، بلکه با مدیریت آبخیز اجازه خشک شدن تالابهای جلگه خوزستان را نمی داد تا این همه مصیبت بر سر مردم گرامی خوزستان سرازیر شود تا ایشان حتی توان نفس کشیدن نداشته باشند و حتی آرزوی آسمان صاف و آبی داشته باشند. اینها بدون شک از بی لیاقتی رژیم خائن اسلامی است.

بادهای کشنده وریزگردها

بادهای پر گرد و غبار همراه باریزگردهای کشنده که هم اکنون سرتاسر آسمان خوزستان را فرا گرفته اجازه نفس کشیدن را از همگان میگیرد و رفته رفته بیما‍ری های گوناگونی مانند تنگ نفس، بیماری های ریوی و سل در آنان ایجاد می کند. این  بادهای وزان همراه با گرد و خاک و دانه های ریز شن به آسانی می تواند موجب مرگ کودکان، بیماران، و افراد دیگر اجتماع شود.

وزش گرد و خاک در آبادان نیز زندگی مردم را جهنم کرده است.

 بادهای مرگ آور از کجا پیدا شده
در گذشته وجودچنین بادهائی آنهم سرتاسر استان خوزستان کمتر سابقه داشت. علت را می توان در بی کفایتی، نادانی، و بی تفاوتی رژیم جنایتکار اسلامی دانست. به دودلیل زیر و شاید هم دلایل بیشتر این بادهای پر گرد و خاک زندگی مردم زحمتکش و میهن دوست خوزستان را جهنم کرده است:
الف: بادهای تندی که بیشتر از عراق و بخشی ازعربستان سرچشمه می گیرد در گذشته با همکاری و حسن نیت  دولت های همسایه با پاشیدن قیر بر  روی شن ها و گرد و خاک های روان، از حرکت و جابه جائی آنها تا اندازه زیادی جلو گیری می شد ولیکن با آغاز نکبت و مصیبتی بنام جمهوری اسلامی ورفتار زشت و خصمانه آن با کشورهای همسایه این همکاری ها از میان رفته است.
ب: منشأ اصلی این بحران را باید خشک‌شدن بخشی از تالاب هورالعظیم بعلت عملیات حفاری وزارت نفت ایران می‌دانند. همثنین با ایجاد سد گتومند بر روی رودخانه کارون  که بدون حساب وکتاب، و دوراندیشی ساخته شده و به اصطلاح طراحان و سازندگان آن گز نکرده پاره کرده اند. تنها یکی ازدهها بدبختی این سد، موجب خشکیده شدن رودخانه کارون، مشکل دیگرجمع شدن منابع نمک در پشت سد و سرازیر شدن آن به کشت و زرع، همچنین، بند آمدن رودخانه ها به دلیل حفر چاههای عمیق در مسیر آنان موجب قطع آبهای رودخانه ها، و نابودی کشاورزی، و خشکیدن نخلستان  های عظیم خوزستان  و وزش بادهای سوزان، و ریز گردهای مسموم و خفه کننده است.

عاملین این مصیبت بزرگ

تازمانی که افرادی مانندمعصومه ابتکار خیانتکار و دزد وغارتگر ملی  رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مملکت مااست و سپاهیان جنایتکار همچنان به سوء استفاده و بهره برداری نادرست و غلط از منانع آبی ایران می پردازند، ایران را هرچه زودتر به بیابانی خشک و بی آب و علف تبدیل خواهند نمود.
از آنچه گفته شد:
سرتاسر خاک استان خوزستان را گرد وخاک و بادهای همراه با ریزگردهای خطرناک پوشانده است. مشکلات تنفسی و بیماری های تنگ نفس و سل مردم را تهدید می کند.سودجویان و فرصت طلبانی چون ملاکین و سپاه پاسداران با حفر چاههای عمیق در مسیر رودخانه هاو ایجاد سدهای بی مورد و حساب نشده موجب خشکاندن آب رودخانه ها، زیان رساندن به کشت وکار، خشکی و آلودگی هوا و ایجاد بادهائی همراه با گردو خاک و ریز گردهای کشنده است.

بخشی از این ریزگردها شاید از بیابانهای عراق و عربستان  سرچشمه بگیرد که به سمت خوزستان در جریانند.هم اکنون ۵ روز است که هم میهنان ستم دیده خوزستانی ما در برابر استانداری بی لیاقت به بست و اعتراض نشسته اند. شوربختانه بی تفاوتی و بی ّقیدی مسئولین پاسخی مثبت و کارزابه این مصیبت بزرگ حیاتی مردم آن استان داده نشده.

رژیم جنایتکار اسلامی تنها راه  حل این مشکل را خفه کردن صدای مردم به پا خواسته آن استان می داند. بدین منظور همه چآقوکشان و آدم کشان خود را از استان فارس فرا خوانده تا هرچه زودتر به خوزستان رفته و به کمک لاتها و اراذل و اوباش مستقر در آن استان، خیزش  بپا خاسته مردم را بخوابانند و آنان را بر جای خود سرکوب نمایند. رژیم به خوبی می داند که ما ملتی بی تفاوت به سرنوشت همدیگریم. از این روی، رژیم می تواند به آسانی هر خیزش و اعتراض محلی را با جمع آوری آد مکشان خود از استان های مجاور سرکوب نماید.

گرد و خاک و ریز گردهای خطرناک استان  خوزستان را پوشانده و نفس کشیدن و زندگی را بر مردم سیاه و تلخ کرده است.

نکته پایانی:
در این خیزش ملی مردم خوزستان تنها هستند. گروه آدم کشان رژیم از استانهای دیگر به خوزستان لشکر کشی کرده اند  و برای سرکوبی هم میهنان ما به خوزستان روانه شدند. ولیکن  یکایک مردم استان های دیگر یاد نگرفته اند که به یاری هم وطنان خوزستانی خود بپا خیزند. زیرا مردم کشور ما بر این باورند که:” مرگ خوبست برای همسایه”. البته رژیم هم به خوبی آموخته است همانگونه که وقتی شیر و پلنگ به حیوانی مانند گاوهای کوهی و آهویی  حمله می کند گاوها و آهوهای  دیگر به تماشامی ایستند، ماهم آموخته ایم که بایستیم و از دور ناظر زجرو بدبختی هم میهنان خود باشیم. همچنان که به تماشای دارزدن و جان کندن هم وطنان خود می رویم.

 منبع: فضول محله