حزب سکولار دمکرات ایران

sil khamenei

ادعای دستگیری‌ و اعترافات داعشی‌ها در تهران که دوشنبه شب از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش شد…جزئیات جدید از کشف عملیات داعش در ۵۰ نقطه تهران و….

بمباران خبری مردم در ایران بمنظور انحراف افکار عمومی و دادن آدرس غلط: داعش همه جا رخنه کرده و حمام خون راه انداخته، این ما هستیم که با هشیاری آنها را در بند و گرفتار کردیم و نگذاشتیم بشما آسیب برسانند….مردم منطقه؛ ما هم همچون شما قربانی داعش هستیم….و ای مردم آمریکا و اروپا و ترکیه؛ بدانید و آگاه باشید که ما با قدرت جلوی تهاجمات داعش در ایران را گرفتیم، این رهبران بی عرضه شما هستند که در مقابل داعش لنگ انداخته اند…ما را بعنوان تنها قدرت منطقه ای که می تواند شما و همه بشریت را از دست داعش نجات دهد، با مشروعیت تمام برسمیت بشناسید و از ما بعنوان ناجی خود در مقابل داعش حمایت و پشتیبانی کنید.

هدف رژیم از این خیمه شب بازی در داخل: ای مردم ایران دنبال انقلاب و تغییر رژیم نباشید….فقط ما می توانیم شما را از بلایایی چون داعش که هر روز در سوریه، ترکیه،عراق، اروپا و آمریکا از کشته پشته میسازند، نجات دهیم…نیروهای امنیتی نظامی سپاهی بسیجی، ناجی شما در این جنگ با داعش هستند.

چه باید کرد: در دام این ترفند شیطانی و اهریمنانه رژیم سرتا پا فاسد و دروغگو نیفتیم. این قبیل سناریوها در این مقطع بخاطر این تهیه و پخش می شود که مسیر افکار عمومی را از هدف اصلی و آنچه که در عمل در ایران اتفاق افتاده منحرف نمایند. آنچه اتفاق افتاده این است: فساد و دزدی و غارت منابع ملی و اموال عمومی توسط نهادهای فاسد دزد رهبری، ایران ما را بخاک سیاه نشانده است.

90 درصد مردم دچار روز مرده گی و بدست آوردن لقمه ای نان برای زنده ماندن هستند. این در حالی است که بیش از 90 درصد ثروت ملی را بیت رهبری غارت نموده و فسادی که توسط قوه قضائیه در ایران حاکم است، در هیچ کجا سابقه نداشته است.

کارگران حقوق شان پرداخت نمیشود، میلیون ها جوان تحصیل کرده ایرانی شب و روز دنبال کار میگردند اما کار پیدا نمیشود. اعتیاد و فحشا و دزدی و فساد بیداد می کند. شرافتمندان آه ندارند که با ناله سودا کنند.

دزدان وابسته به بیت رهبری که میلیاردها دلار از جیب مردم دزدیده اند، آزادند اما دست فقرایی که برای سیر کردن شکم فرزندان خود نانی از جايی بر می دارند، بریده میشود. داستان بینوایان ویکتور هوگو نویسنده فرانسوی هزاران بار و هر روز در گوشه و کنار ایران در حال تکرار شدن است.

رژیم با این قبیل سناریوها مردم را میترساند که دست به شورش و اعتراض نزنند. این اقدامات برای پاک کردن صورت مسئله و به عقب انداختن انقلاب است. اما خشم و نارضایتی مردم از اوضاع فاجعه بار کشور به حدی رسیده که با این ترفندها نمی توانند جلوی رستاخیز مردم ایران را بگیرند. این جبر تاریخ در مقابل ظلم است و ظالم.