حزب سکولار دمکرات ایران

 kham

نظامی بیکفایت ، ورشکسته، سر در گم، بی برنامه و تبهکار بنام جمهوری اسلامی باچماقی آغشته به خرافات دین و مذهب، ایران را ویران، ایرانیان را بیهویت، سرگردان و بی خانمان کرده.

 

گله گله خیل تسبیج بدستان بیفرهنگ، شکم گنده و ریشو، جای مهر بر پیشانیها در کنار عمامه ودستار بسرهای عبا پوش بیسواد، تحت حمایت سپاهی ازسرکوب گران تبهکاردر رؤیای حکومت عدل علی، میخواهند 1400 سال به عقب برگردند.

 

در 38 سال با جمهوری اسلامی که نه جمهوری ونه اسلامیست، مردم ایران رویدادها و پدیده هائی دیده اند که شاید هرگز کابوسش را هم ندیده بودند.

نود وپنج درصد ایرانی‌ها استرس امرار معاش دارند وزندگی نیمی از مردم زیر خط فقر میگذرد. عباسعلی اللهیاری رییس سازمان نظام روان‌شناسی و عضو هیات علمی‌ دانشگاه تربیت مدرس می‌گوید که از هر صد نفر ایرانی٬ ۹۵ نفر برای امرار معاش استرس دارند.

 

این نظام بیکفایت و فاسد در ایران، برای ادامه تبهکاریهايش استبداد اسلامی را با عنوان ولایت فقیه که شنیع ترین مورد یک نظام دیکتاتوری مذهبیست، متقلبانه بر ایرانیان تحمیل کرده. برای پایدار نگاه داشتن این نظام قرون وسطائی اسلامی ومورد تنفر ایرانیان، از هیچگونه مکر، حیله و ترفندی فروگزاری نکرده، با زندان، شکنجه، اعدام وقتل های زنجیره ای صدای انتقاد واعتراض را درگلو ها خفه میکند. خرافات مذهبی، عزاداری، خشونت وافسردگی را ترویج میدهد. آزادیهای اجتماعی،نشاط و شادمانی را منع میکند. بطوریکه؛ آخرین گزارش سازمان ملل متحد درباره احساس شادی در میان ملت‌ها که در اسفند ماه گذشته منتشر شد ایران را در ردیف ۱۰۵ از میان ۱۵۶ کشور جهان قرار داده.

درعینحال با بی تفا وتی به حقوق بشرو سوءاستفاده از قدرت به سرکوب مردم، چپاول دارائی ها و تخریب فرهنگ ایرانیان پرداخته است. بنظر میرسد مردم از ترس جان و گرفتار شدن دردست دژخیمان خامنه ای سکوت را برانتقاد و اعتراض ترجیح میدهند. از آن جا ئیکه اسلام سیاسی حاکم بر ایران دشمن هرگونه آزادی وآزادمنشیست وبویژه از زن ستیزی والائی برخوردار است، حکومت دستگاه عریض و طویلش را برای ساکت نگاه داشتن و کنترل مردم مداما پرترمیکند. دژخیمان خامنه ای با نهایت بی رحمی و بی وجدانی، گوش بفرمان آخوندی فرومایه و متوهم در این راه ازهیچگونه جنایتی فروگزاری نمیکنند.

در اینکه هر انسانی بدون هرگونه تبعیض وتفاوتی با زاده شدن، ازآزادی، برابری، شان، مقام وحقوق انسانی بهرمند میشود ودرحالتی برابر، آزادانه بدون تفاوت در جنسیت، رنگ پوست، نژاد، زبان، عقیده، ملیت، تابعیت، سن و محل سکونت، بطورغیر قابل برگشت به حقوق مسلم وابدی بشری نائل شده وهمیشه ازآن برخوردار میماند شکی نیست.

پایه واساس دمکراسی هم در نتیجه این برابری حقوق، شان ومقام انسانی و غیر قابل تغیروتنزل آن تشکیل میشود. حکومت های استبدادی و خودکامه با نقض آزادی، برابری و شکستن شان، مقام وحقوق انسانی، مردم را به اسارت میگیرند. بهترین نمونه آن حکومت اسلامی درایران است که بنام دین ومذهب نفقط آزادی، برابری، شان، مقام وحقوق انسانی را لگدمال کرده وانتقاد و اعتراض را جرم میداند، بلکه با دخالت در امور خصوصی مردم شادی، رفاه وآرامش را هم از آنان گرفته تا کسی را یارای سر بلند کردن نباشد.

رفاه آرامش وشادی مردم هرگزنباید بنام دین، مذهب مختل شده استبداد وسرکوب جایگزین آن گردد. ایرانی با هر دین، مذهب و مرام باید آزادی و امنیت داشته، بدون واهمه درآب وخاکش زندگی کند. آنچه که حکومت فقاهتی ازبدو تاسیسش درمدت 38 سال گذشته مداما لگد مال کرده، حقوق ملی و حق حاکمیت مردم ایران و نقش مستقیم آنها در برگزیدن حکومت و دولتی است که برگزیده اکثریت مردم باشد.

اما خامنه ای در مورد سیاستهای ویرانگرش که در25 سال گذشته اعمال نموده پافشاری میکند و احمد جنتی که پس از خامنه ای منفور ترین فرد درمیان مردم ایران است میگوید: ولایت فقیه همان ولایت رسول ‌الله است و امیدواریم زیر سایه مقام معظم رهبری بتوانیم کاری کنیم که هم خدا، هم مقام معظم رهبری و هم مردم از ما راضی باشند. مردمیکه دشمن اصلی رژیمند واز خلیفه ارتجاع و دست نشانده او بر ریاست مجلس خبرگان گریزان بوده و خواهند بود.