حزب سکولار دمکرات ایران

3bd87f34-8de5-41bb-a412-5841e6e41e7b 

دیروز سه شنبه ۲۲ مارس، وقوع دو انفجار پیاپی در فرودگاه بروکسل و یکی در ایستگاه مترو نزدیک ساختمان‌های اتحادیه اروپا، 31 کشته ونزدیک به 250 نفر مجروح ازافراد بیگناه بجای گذاشت. دولت اسلامی (داعش) مسئولیت این حملات را به عهده گرفت. از قرار معلوم دستگیری صلاح عبدالسلام تروریست دولت اسلامی وفشار دستگیریهای جدید جهادیست ها موجب شده که تروریست های دولت اسلامی پیش ازاینکه دستگیرشوند در انجام جنایت و آدم کشیها برای رفتن به پردیس عجله کنند.

دادستان بلژیک می‌گوید عاملان حملات تروریسی روز سه‌شنبه 22 مارس دربروکسل دو برادر، خالد البکراوی به عنوان عامل حمله به مترو بروکسل و برادرش ابراهیم البکراوی مهاجم انفجار فرودگاه بروکسل شناسایی شده اند. نهال خزنده تروریسم خود را به اروپا رسانیده. اسپانیا، بریتانیا، فرانسه و اکنون بلژیک در تیررس جهادیست های دوره دیده در سوریه قرارگرفته و پیش از آن انفجارهای آنکارا و استانبول هشدار هائی بودند که بظور جدی مورد توجه قرار نگرفتند.

پرسش اینست که آیا “جیمی کارتر” و”والری ژیسکاردستن” باتفاق جیمز کالاهان متوفی برنامه ریزان سقوط شاه و بقدرت رسیدن خمینی دچارعذاب وجدان و پشیمانی ازنقشه های شیطانی سالهای هفتاد هستند یا اینکه آن دو پیر مرد خرفت از وجدان و پشیمانی بی بهره اند. رژیم قدرتمند گذشته ایران تضمین کننده صلح و آرامش درخاورمیانه بود و توازن سیاسی بین شرق وغرب را حفظ میکرد. کمترازیکسال پس از سقوط رژیم گذشته ایران، روسها افغانستان را اشغال کردند. آمریکا برای مقابله با روسها طالبان را مسلح کرد وآنها روسها را بیرون کردند، اما خود به کشتار مردم پرداختند. گروه القاعده هم در پاکستان و افغانستان به ترورو مبارزه با مدرنیته پرداختند. 1980عراق بدستورصدام حسین در جواب خمینی برای رسیدن به قدس ازراه کربلا، با حمله برق آسا خوزستان را اشغال کرد. جنگ خونینی برای بازپس گرفتن خاک ایران هشت سال ادامه داشت تا عاقبت خمینی به اشتباهش پیبرد وجام زهر صلح را سرکشید. 1990صدام حسین به کویت حمله کرد وذخائر طلا و ارز آنجارا بغارت برد. آمریکا بکمک اروپا عراق را ویران کرد و ذخائرش را غارت نمود.  در15 اکتبر2006 نشستی از گروه‌های مسلح سنی در عراق شکل گرفت. دراین نشست فردی بنام “ابوعمر البغدادی” به عنوان سرکرده تعیین شد. این گروه حملات تروریستی وعملیات خرابکاری بسیاری را درعراق برعهده گرفت. پس از کشته شدن “ابوعمر البغدادی” درسال 2010 “ابوبکر البغدادی” به عنوان جایگزین روی کار آمد. ابوبکر البغدادی، دامنه عملیات و حملات این گروه تروریستی را وسعت داد وخود را خلیفه مسلمین خواند. همزمان با آغاز بحران سوریه 2011، عناصر این گروه در سوریه نیز فعال شده “دولت اسلامی عراق و شام” را اعلام کردند. جنگ داخلی سوریه که در پی تظاهرات گسترده و در نهایت درگیری‌های نظامی شعله ور شده بود با دخالت تروریست های داعشی شدت گرفت. حمایت روسها ورژیم اسلامی از بشار اسد که مخالف مطالبات مردم سوریه بود، موجب حمایت اروپا و آمریکا از مخالفین اسد شد و به ویرانی شهر های سوریه منجر شد. انبوه جنگ زده ها و پناه جویان عراقی و سوری به کشورهای همسایت سرازیر شده و میلیونها بسوی ترکیه و سپس اروپا روانه گشتند.

با بقدرت رسیدن خمینی، رژیمی واپسگرا برپایه شریعت وحکومت مطلقه اسلامی بنام ولایت فقیه در ایران برپا شد. اسلام سیاسی خمینی برای بازگشت به ۱۴۰۰ سال پیش، درمخالفت مدرنیته و مبارزه با فرهنگ ایرانی ازابتدا شکاف بزرگی میان دین وجامعه مدنی ایجاد کرد و روزبروز وسیعتر و مشکل سازتر شد. انگیزه این شکاف نقشی بود که احکام دین درقانون اساسی و امورحکومتی ایفا میکرد وآنچه را که فرهنگ ایرانی طی صد ها سال، بنفع مدنیت نظم وترتیب داده بود، یکباره ملغا ومنتفی کرد. خمینی سپاه پاسداران را برای سرکوب وترورمردم، ماجراجوئی و آتش افروزی درکشورهای منطقه گسیل نمود. بطوریکه امنیت، آرامش و رفاه جای خود را به ترور، سرکوب، زندان، خفقان واعدام داد وتخم تروریسم را درمنطقه کاشت. اسلام سیاسی خمینی نهال های خزنده تروریسم را درمنطقه آبیاری کرد: تروریست های القاعده و داعش را به اروپا وآمریکا گسیل نمود.

در ایران حکومت اسلامی خمینی با ماهیتی شرور وبسیارخشن بسرعت بیک حکومت قتل، غارت وسرکوب مبدل شد. نظامیان پاسدارو بسیجیها ، عمامه داران و شکنجه گران برای پیشبرد اهداف خمینی، بمرور سیاست و اقتصاد کشور را قبضه کردند وازدر پیکاری آشکارو نهان با مردم برآمدند. نتیجه نظامی شدن اسلام سیاسی خمینی قدرت گیری پاسداران و بسیجیها برای حفظ حکومت مطلقه ولایت فقیه یک دیکتاتوری چند لایه را همراه با فساد گسترده بسرعت پوشش داد.

خسارت های مالی وجانی حکومت اسلامی خمینی درتاریخ ایران بینظیراست. خمینی و هوادارانش برای رسیدن به قدس ازراه کربلا صدها هزار جوان ایرانی را قربانی کرده و صدها میلیارد دلار خسارت ببار آوردند. حمایت از تروریسم جهانی، دشمن سازی وتحریم های جهانی صد ها میلیارد دلارضرر وخسارت نصیب ایرانیان کرد. بزرگترین صدمه آنها، برباد دادن ارزش، اعتباراقتصادی و فرهنگی ایرانیان در جهان است.

بعد ازاین همه تبهکاری و صدمه، با این حکومت ننگ آفرین اسلامی چه باید کرد؟ با رژیمی که ماهیتش با قتل و غارت و دزدی عجین شده، مماشات و اصلاح طلبی کردن درست است؟ این نظام دوزخی برای بقایش به حیله و ترفند هائی متوسل خواهد شد که ملت نجیب ایران هرگز به آن اندیشه نکرده.