حزب سکولار دمکرات ایران

Ent

انتخابات تقلبی رژیم اسلامی وآخوندی، اشغالگر ایران، اینروزها بشدت مورد بحث ونظر پردازیست. حسن روحانی مداح خمینی (که نخست اورا ابراهیم نامید و سپس گفت یک لقب برای او میپسندد آن هم امام خمینیست) میگوید ای مردم؛ گرچه مشکل بسیار است، اما بروید و رای بدهید (با حکومت اسلامی دزدان وآدم کشان بیعت کنید).

محمد خاتمی از مردم میخواهد در انتخابات قلابی نظام شرکت کنند و از مسئولان دعوت میکند، انتخابات را وسیله‌ای برای همدلی و مقدمه‌ای برای گذر از فضای بدبینی و امنیتی به فضای باز سیاسی و همکاری درجهت خدمت به کشور و انقلاب قرار دهند. او میگوید؛ انتخابات اگرچه برای استقرار مردمسالاری کافی نیست، ولی شرط لازم آن است.

آیا این دو غافلند که شورای نگهبان رژیم با دخالت مستقیم، نامزد های انتخاباتی مردم را با بهانه های بی اساس کنارمیگذارد و با کمال وقاحت وحقه بازی افراد بیصلاحیت وخود فروخته را تائید میکند. عمال رژیم درشمارش آراء تقلب ودستکاری کرده، صنوق های آراء مردم را با صنوق های آراء تقلبی جابجا میکنند.

در حالیکه بیان وانتشار اندیشه،عقیده، فعالیت احزاب و رسانه ها ممنوع است و زندانها ازمعترضین، منقدین وفعالان سیاسی پرشده، اتحادیه های کارگری، صنفی وسازمانهای ملی تحت فشار سرکوب رژیمندن و فعالانشان در زندانند، این چگونه انتخاباتیست؟

آنها مردم را برای بیعت با رژیمی مردم ستیز و تبهکارتشویق میکنند، زیرا از فردای خود در هراسند. آیا آنها نمیدانند اقلیتی اوباش با چماق احکام دین و مذهب با حمایت دستاربندان متحجر، ملت ایرانرا به اسارت گرفته و انتخابات را بیک خیمه شب بازی برای تائید وپشتیبانی مردم از یک دیکتاتوری فاشیستی و استبداد مذهبی مبدل کرده اند.

آنان مایملک مردم و منابع طبیعی ایران را بتاراج میبرند، اقتصاد، رفاه و امنیت اجتماعی را نابود میکنند. نیروی انتظامی را به نیروی سرکوب مردم تنزل میدهند و درعینحال توقع تائید وپشتیبانی دارند.

این رژیم مردم ستیز، جنایتکار، مردم فریب و اصلاح ناپذیراست. درانتخابات تقلبی این رژیم شرکت کردن و به آن اعتبارومشروعیت دادن، همبستگی با رژیمیست که بنیانگذار فقر، فساد، فحشا و جنایت است وآنرا توسعه میدهد. خودی ها، اصول گرایان، اعتدال گرایان و اصلاح طلبان همه با هم چپاواگران سرمایه های ملی ودشمن آزادی و حاکمیت مردم ایرانند. نباید فریب خورد، به این مفسدان اعتماد و با آنان همکاری نمود.

با مقاومت منفی، نافرمانی مدنی و تحریم انتخابات تقلبی، این رژیم و هوادارانش را میتوان ترد کرد. البته ما در مقامی نیستیم که برای مردم، ایران تکلیف تعین کنیم. ما آگاهی و هشدار به ملت رشید ایران میدهیم که اینبار نیز حکومت همان خواهد کرد که تا بحال کرده، تجربه نشان داده، هر بار پس از بیعت گیری، شرور تر و بی واهمه تر از گذشته به تبهکاریها شدت داده است و خواهد داد.