حزب سکولار دمکرات ایران

انتخابات

علی خامنه ای ملای لجبازو بی بصیرت نظام آخوندی، ناراضی از توافق هسته ای، بیمناک ازآینده خود و دربارش، شدیدا احساس خطر کرده وبازهم دست بدامن سپاه و بسیج برده و در عینحال ناسزا گوئی به غرب بویژه به آمریکا را از سر گرفته است. خامنه ای بشدت نگران نتیجه انتخابات مجلس شورا ومجلس خبرگان است که کمتر از شش ماه دیگر(هفتم اسفند ماه) برگزارخواهد شد. از طرفی برخوردهای دو گروه سیاسی “اصلاح طلب ها (اعتدال‌گرایان)” و “اصولگرایان” علنا ‌شدت گرفته و اعتراض های معلمین، دانشجویان، کارگران و دیگر اقشار ستم کشیده از ولایت فقیه خامنه ای روزبروز افزایش میابد. خامنه ای امیدواراست شورای نگهبان، یکی از پایگاه های عمده او نامزدهای اصلاح طلب یا میانه رو را رد صلاحیت کند وچاکران او را به دو مجلس بفرستد. اما افزایش محبوبیت روحانی بخاطر توافق هسته ای، دلبستگی وامید مردم به اصلاحات واعتدال گرائی او میتواند به پیروزی میانه‌روها دردومجلس بیانجامد وسمت و سوی نظام جمهوری اسلامی را در آینده تغییرداده و پایان کار علی خامنه ای را اعلام کند.

حسن روحانی درسخنرانی ۲۸ مرداد خود گفت: “ما جایی را در کشور نداریم که بخواهد افراد صالح و دلسوز را که می‌خواهند با استفاده از تجربیاتشان به کشور خدمت کنند، حالا از هر جناحی که باشند رد صلاحیت کند. آن جایی که باید بگوید فردی برای شرکت در انتخابات صالح است یا نه هیئت‌های اجرایی هستند که زیر نظر وزارت کشور عمل می کنند. ما هیئت اجرائی نداریم که یک جناح را تأیید صلاحیت کند و یک جناح دیگر را تأیید صلاحیت نکند. شورای محترم نگهبان ناظر است نه مجری”.

علی خامنه ای هم ۱۹ شهریورماه درپاسخ به روحانی گفت: “شورای نگهبان چشم بینای نظام درانتخابات است. نظارت شورای نگهبان در انتخابات، استصوابی و مؤثر است و این نظارت بخشی از همان حق‌الناس است و باید آن را رعایت و حفظ کرد”. طبق اصل ۹۹ قانون اساسی رژیم، “شورای نگهبان نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، و مراجعه به آرای عمومی و همه پرسی را به عهده دارد”. تفسیر قانون اساسی هم از اختیارات شورای نگهبان است و این شورا در سال ۱۳۷۰ نظارت خود بر انتخابات را استصوابی و “شامل تمام مراحل اجرایی انتخابات، از جمله تأیید یا رد صلاحیت کاندیداها” تفسیر کرده است. مجلس هم این تفسیر را در سال ۱۳۷۴ در دوران رئیس جمهوری علی اکبر بهرمانی(هاشمی رفسنجانی) به صورت قانون تصویب کرد. حال حسن روحانی باید برای نقض این قانون خودمحورانه راه و چاره ای بیاندیشد.

به سرداران سپاه خامنه ای چنین گفت: دشمنان می گویند روحیه انقلابی را کنار بگذارید تا جذب جامعه جهانی شوید. این شدنی نیست. امروز نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن (جامعه جهانی) خطرناکتر از نفوذ امنیتی است. برخی هم در داخل تکرار می‌کنند که انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی تبدیل شد. بعضی ها وعده می‌دهند که ایرانِ 10 سال دیگر، ایران دیگری خواهد بود. نباید گذاشت این فکر و امید شیطانی پا بگیرد. باید پایه‌های انقلاب و فکر انقلابی را بسیار مستحکم کرد. این وظیفه اساسی نخبگان سپاه و همه نخبگان انقلابی کشوراست. دشمن سعی میکند در مراکز تصمیم ‌گیری و اگر نشد در مراکز تصمیم‌ سازی نفوذ کند. خامنه ای در ادامه گفت: یکی از وظایف اصلی سپاه پاسداران، رصد دائمِ مسائل داخلی (سرکوب مردم) و منطقه ای (اغتشاش ونا امنی) و مسایل بین المللی بمنظور شناخت تهدیدها است. مجموعه اطلاعات سپاه باید بطور دائم مسائل را رصد و تهدیدها را شناسایی کند. سرداران سپاه پاسداران خامنه ای و مداحان او( امام جمعه ها) هم هرکجا فرصتی میابند به تکرار سخنان خامنه ای میپردازند و میگویند: دشمنان در صدد نفوذ و تاثیر گذاری سیاسی و فرهنگی در کشور و استحاله انقلاب و انحراف آن از مسیر نورانی حضرت امام هستند، اما با رهبری خردمندانه ولایت فقیه بار دیگر آنها در جبهه دیگری با شکست مواجه خواهند شد.

خامنه ی اعلام کرده که انتخابات آزاد درنظام اسلامی بارها برگزار شده و شاخص “مردمسالاری اسلامی” میباشد. حکومت اسلامی، در بهار سال ۱۹۹۴ به عنوان یکی از اعضای اتحادیه بین المجالس و در یکصد و پنجاه و چهارمین اجلاس آن در پاریس، اعلامیه مربوط به انتخابات آزاد و منصفانه را پذیرفته و با دیگر کشورهای دنیا آنرا به تصویب رسانیده است. شورای اتحادیه بین المجالس با تاکید براهمیت اعلامیه جهانی حقوق بشر و میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی، میگوید حکومتها باید به موجب انتخاباتی بدون تبعیض، تقلب و واقعی، متکی به اراده مردم، پایداری خود را بیمه کنند. نظام سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مورد نظر اکثریت با اراده مردم، بدون مداخله قدرت های جهانی و دولت ها، براساس منشورسازمان ملل متحد باید آزادانه برگزیده و توسعه داده شود. بنابراین رژیم فقاهتی و علی خامنه ای دانسته دانسته حقوق ملت ایران راپایمال میکنند وبه تقیه، تزویر و تقلب اسلامی ادامه میدهند. مصباح یزدی موضوع مراجعه به رای مردم را مسئله ای تزئینی میداند، زیرا حکومتی را که بر اساس دین اداره میشود با رای مردم کاری ندارد. اگر مردم در انتخابات به سکولار ها روی آوردند آنوقت چه باید کرد؟ او میگوید ادبیات سیاسی روزایجاب میکرد که خمینی نام جمهوری اسلامی را برای حکومت اسلامی برگزیند. این یکی از زیرکی‌ها و دوراندیشی ‌های اوبود.

آخوند محمدی گلپایگانی رئیس دفتر خامنه ای میگوید: اینترنت رودخانه‌ای است که جریان‌های مسموم را منتقل می‌کند.انشاءالله با فکر بلند رهبری روزی به جایی برسیم که خودمان بتوانیم این جریان را در کشور داشته باشیم.؟

براستی که وقاحت و بی شرمی وشیادی درسیرت زشت وجوهره وجودی این آخوند جماعت حد ومرزی نمیشناسد.

یگانه ابزاربرای رسیدن به فضائی که درآن بتوان حقوق پایمال شده مردم ایران را بازپس گرفت و دست این روانپریش های واپس مانده وخشونت گر را از دامان ملت ایران جدا کرد سکولار بودن است. سکولاربودن یعنی؛ در آزادی زیستن انتخاب بهترین، ممانعت ازدخالت دین ومذهب وشریعت در امورحکومتی وقوانین مدنی. بطور خلاصه؛ در یک جمله مى توان گفت سکولار بودن یعنی قوانین دین ومذهب را در عین محترم داشتن، ازعرصه سیاست و قوانین اجتماعی دورداشتن.

سکولاربودن مخالفت یا حذف دین و مذهب نیست. بلکه نباید اجازه داد که پیروان یک آیین، عقاید مذهبى خود را به سیاست پیوند دهند، قوانین خود را برجامعه تحمیل کرده، با سوء استفاده از آن، مردم را به موالیگری وادارند. دریک جامعه هوشمند، بردبار، عاری ازپیش داوری وتعصب، بدون خرافات وخشونت (سکولار) زیستن، مستلزم انتخاب نمایندگانی شایسته ونیکورفتار برای تشکیل دولت و اداره امور جامعه است. جامعه ای که با درک واقعیات، زندگی اجتماعی را با آرامش، دوستی وروشنگری بنیان نهاده، همه باهم همبسته درجهت پیشرفت، رفاه و آزادی کوشش نمایند.