حزب سکولار دمکرات ایران

 infogerafic-daesh

درطی 37 سال گذشته سیاستمداران آمریکانی با یاری اروپائیها موجب شدند بحرانی همه گیر درخاور میانه به نابودی چند کشور و آوارگی و مرگ ملیونها انسان بیانجامد. بازی سیاسی آمریکا در خاورمیانه، که جنگ و ویرانی ببار آورده، موجب شده ملیون ها ایرانی، افغانی، عراقی و سوریه ای از میهنشان گریخته به کشورهای دورونزدیک پناهنده شوند. مرگ هزاران انسان، بسیاری مادر وکودک در دریای مدیترانه باید موحب شرمساری آن سیاستمدارانی گردد که این بحران را طراحی کردند.

درسال 1351 (1973) سخنرانی محمدرضا شاه درسازمان اوپک، دراینکه ایران 1979 قرار داد نفتی کنسرسیوم را تمدید نخواهد کرد، تهدیدی برای کارتلهای نفتی تلقی شد و زمینه را برای سقوط شاه بنیان گذاشت.

از آن زمان رسانه های غرب در عین تمجید ازاو همزمان بعناوین دیگری سعی در پائین آوردن شخصیتش داشتند. کارتلهای نفتی بکمک دولتهای غربی، بویژه آمریکا بطور پنهان برای سقوط شاه بفعالیت و بستر سازی مشغول شدند. جنگ سرد شرق وغرب هم به اوجش رسیده و برای پیشگیری از نفوذ کمونیزم، پروژه کمربند سبزرا بدور روسیه واقمارش مطرح شده بود. سران کشور های غربی بویژه جیمی کارتر و والری ژیسکاردستن، خواستار برکناری شاه بودند.

ایشان خمینی را گاندی ایران نامیدند و او را به پاریس بردند که جانشین شاه کنند. آمریکائیها با بردن شاه (ضامن صلح وآرامش منطقه) و آوردن خمینی به ایران بوضوح خلعی بزرگ درخاورمیانه ایجاد کردند و زمینه را برای سیاسی کرده اسلام وفدرت دادن به مرتجعین اسلامی مهیا نمودند.

چند ماه پس از رفتن شاه از ایران، روسها بخود اجازه دادند افغانستان را اشغال نظامی کنند. ایالات متحده برای بیرون راندن روسها ازافغانستان طالبان را برای جنگهای پارتیزانی مسلح نمودند. به صدام حسین برای حمله به ایران اشاره مثبت کردند. سپس با بمباران وحمله، عراق را نابود کرده به افغانستان برای سرکوب طالبان لشکر کشیدند. افغانستان وعراق را ویران کرده به هرج و مرج و ناامنی بردند. ازطرفی به دلایل سیاسی وبرای سرنگونی بشار اسد دست نشانده آخوند ها و همپیمان روسها به جنگ داخلی در سوریه دامن زدند.

بنا بر سند منتشر شده درآمریکا: ایالات متحده در مورد وجود وساختار نیروی سلافیست های در شرق سوریه اطلاع کافی داشته و به آنها سلاح میرسانده است. این دقیقا همان بود که حامیان نیروهای اپوزیسیون سوریه برای نابودی رژیم اسد میخواستند. تشکیل رژیم جنایتکاری بنام دولت اسلامی عراق و شام با کشتار، تخریب وویرانی نفقط برای خاورمیانه بلکه برای کل جهانیان مسئله ساز شد. بطوریکه آمریکا از روسیه برای سرکوب داعش کمک میطلبد، شاید همم میخواهد روس ها را آنجا سرگرم کند.

لذا باید گفت دشمن دشمن من، همیشه دوست من نیست.