حزب سکولار دمکرات ایران

w

پس ازده ها سال مبارزه برای رهائی کشورمان از یوغ عمامه داران جنایتکار، بسیاری تشکل های سیاسی که خود را آلترناتیو حکومت اسلامی میدانند، خود شیفته وخود محور موجب پراکندگی وازهم گریزی اکثرمبارزان شده و آنچه که تاکنون دریافت کرده اند درجا زدن و دور خود چرخیدن میباشد.
مسئله پراهمیتی که اپوزیسیون برانداز خارج کشور بدون توجه به اهمیت ساختارش در اولویت کار گروهی قرار داده؛ برپانی جانشین سیاسی (آلترناتیو) وجایگزین برای رژیم غاصب اسلامی در کشور ما ایران است. البته که شکل گیری جانشین قدرتمند سیاسی برای مقابله با رژیم سلطه گر اسلامی ازاهمیتی بسیار بر خوردار است.
اما در مدت زمانی کمتراز یک دهه، بسیاری آلترناتیوها شکل یافته اند که خطری از آنها متوجه نظام نیست و همگی درانتظار شکستن تغار جمهوری اسلامی میباشند.
یقینا بسیاری براندازان با تجربه و سابقه طولانی درمبارزه با رژیم اسلامی بخوبی واقفند که هیچ سازمانی بتنهائی نمیتواند و نخواهد توانست رژیم دستاربندان را سرنگون کرده و جایگزینش گردد.
اما بخوبی میدانند، هنگامیکه غرب در صدد برکناری رژیم سابق برآمده بود، مدتها قبل مقدمات کار آماده شده و جانشین حکومت تعین گشته وبرنامه ریزی برای بسیج مردم انجام شده بود.
اکنون، گرچه مردم بجان آمده درایران آماده برخاستنند، اما جانشین مقتدر وهوشمندی برای رژیم اسلامی نمیبینند. شکل گیری خیزش مردم، نیازمند یک انتخاب است. انتخابی که آلترناتیوی توانا، رژیم فعلی را جایگزین شود. آلترناتیوی شناخته شده و مورد تائید ملت ایران در داخل و خارج. آلترناتیوی که بطور بین المللی فعالیت کند ومورد حمایت جامعه بین الملل قرار گیرد.
گرچه مجریان و براندازان اصلی رژیم، مردم ایرانند، اما آنها سیستم، برنامه و مدیریت، میخواهند. مقاومت منفی، نافرمانی مدنی، اعتصاب و تظاهرات بر علیه رژیم آخوندی روشیست بدون خشونت و میتواند با مسالمت موجب سرنگونی رژیم شود. در صورتیکه جانشین رژیم هوشمندانه مردم را رهبری کند. پس از برکناری رژیم، اداره کشور باید با نیروهای داخلی هماهنگ شده و پیشتر مشکل تامین مایحتاج ورفع نیاز معیشتی در نظر گرفته شود.
در زمان حال بدلیل نبود آلترناتیوی قدرتمند، مردم هیچ انتخابی بجز تداوم و تحمل وضعیت کنونی ندارند. جانشین یا آلترناتیوی قدرتمند برای رودر روئی با حکومت اسلامی نمیتواند در داخل ایران شکل بگیرد، زیرا دستگاه سرکوب رژیم از آن ممانعت میکند.
بهر حال برای نجات ایران ومديريت وهدایت نيروهای مبارزداخلی، جانشین رژیم (آلترناتیوی دمکرات و توانا) منتخبی از میان گروه ها وکنشگران سیاسی وشناخته شده خارج که از گزند حکومت اسلامی در امانند میتواند کامروا گردد. اینچنین برگزیده جانشینی، با پشتیبانی مردم ایران در داخل و خارج بسهولت میتواند از حمایت جهانی بر خوردار شده درمقام فرماندهی نیروهای برانداز، حکومت اسلامی را برکنار کرده، آزادی وحاکمیت ملت را برپایه اعلامیه جهانی حقوق بشر، در ایران برپا و مستقرکند.
از اینروسازمانها، احزاب، نهاد ها و گروهای اپوزیسیون خارج باید انتظار و زمان کشتن را پایان داده با اعلام همکاری، نماینده ای برای تشکیل شورائی که سریعا یک آلترناتیوی قدرتمند و جایگزینی که مورد قبول اکثریت مردم وجامعه خارج و داخل ایران باشد برای رژیم بگمارند.
البته که خواستن چنین امری از انجام آن سهلتر است، اما براندازی رژیم غاصب ایران بدون برگزیدن جانشینی برای رژیم، جهت برنامه سازی، هدایت، مدیریت و اداره امور کشور، به همان سرنوشتی دچار خواهد شد که جنبش 88 را درهم کوبید وحکومت تبهکار را پایدار کرد. حزب سکولار دمکرات ایران آماده هرگونه کنش وکوشش در این راه میباشد واز هم میهنانیکه آرزومند آزادی ایران از یوغ ولایت فقیه و هواداران تازی پرستش میباشند، دعوت میکند که از این خواسته فعالانه حمایت کنند.