حزب سکولار دمکرات ایران

KHa

علی خامنه ای دیکتاتور، این روانپریش بیمقدار ازمرتبه ی آخوندی در مشهد بدون داشتن درجه اجتهاد مذهبی با پشت هم اندازی، گستاخی وگنده گویی به درجات بالای نظام وحکومت ولایت فقیه رسید و بکمک خدعه های رفسنجانی به رهبری آخوند ها هم نائل شد.
این آخوند ایران ستیزو متوهم، که با مکر، حیله و سرکوب برهمه امکانات کشور پنجه انداخته و بر تمامی شئون ایرانیان مسلط شده. دو هفته پس از اعلام بیانیه سوئیس (لوزان) نظر خود را در باره مذاکرات اخیر(انرژی هسته ای حق مسلم او) در دیداری با هواداران نادان و بیخردش، چنین اعلام کرد؛ “اگر طرف مقابل از کج ‌تابی‌ های خود دست بردارد، این تجربه را می‌توان در مسائل دیگر ادامه داد”.
من میپرسم؛ چرا کسیکه جهت دست یابی به بمب اتمی، مسئول چند صد میلیارد دلارهزینه برنامه های انرژی هسته‌ای و خسارت های مالی وجانی، نابسامانی کشورایران در 25 سال گذشته وتحریم های جهانی، بوده است اینگونه ازخود راضی لاف میزند؟
حکومتیکه نمی تواند حداقل‌ رفاه معیشتی مردم را فراهم کند وبرای رفع نیاز نان مردم میلیون ها تن گندم وارد میکند، چرا غنی سازی اورانيم و نصب سانترفیوژهای پيشرفته برای اين کاررا پیشه کرده و در عینحال کشور بازماندگان هولوکست نازی ها را تحدید به نابودی میکند.
من میپرسم؛ مسئول تحریم های جهانی، تباهی ایران و مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه چگونه با گستاخی وبیشرمی این چنین گنده گویی میکند.
خمینی برای رسیدن به قدس ازراه کربلا صدها هزار جوان ایرانی را قربانی کرد و صدها میلیارد دلار خسارت ببار آورد. عاقبت به اشتباهش پیبرد وجام زهر را سرکشید.
علی خامنه ای این فرد مردم ستیز، کینه توز، حقیرو بیمقدار، برای فرار از مسئولیت، از ترس خشم و خروش مردم با دشمن تراشی، مبالغه و فرافکنی، دشمنان را مسبب بیکفایتی ها و مشکل ها، اعم از بیکاری، تورم، فساد، نابسامانی های اجتماعی و کاستی ها معرفی میکند.
سی وپنج سال درقیموميت دیکتاتوری زیستن، بردباری با دزدان، سرکوبگران وجنایتکاران بس است.
آنچه که باید انجام شود، برکناری رژیم کنونی و کسب آزادی دراحقاق حقوق ملی و حق حاکمیت مردم ایران است. نقش پر اهمیت ومستقیم ملت، براندازی دیکتاتوری وبرگزیدن حکومت و دولتیست که مورد اعتماد اکثریت مردم بوده وبا حمایت ایشان طرح های اقتصادی وسیاسی واجتماعی را بسرعت پیش برده، مردم ایران را از این فلاکت و نکبت جهانی رهائی بخشد.
بهرام آبار، 12.04.2015