حزب سکولار دمکرات ایران

057775b1d173bd3a704b9f23c7476c67_XL

انتشارترجمه جعلی متن فارسی تفاهمنامه مسئله انرژی هسته ای با کشور های 5 +1 رژیم اسلامی در ایران، موجب شادی وسرورملت ایران شد. درصورتیکه رژیم با عقب ‌نشینی و کرنشی حقیرانه، تمام شرائط و خواسته های کشور های5 +1 را قبول کرده، برای 25 سال نظارت غرب را دررابطه با تاسیسات هسته ای ایران پذیرفته است. ولیکن حقایق آنرا از مردم ایران پنهان میدارد وبا دروغ ودغلکاری شکست بزرگ خودرا پیروزی نشان میدهد.

بعد از بیست سال شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست و تلاش بیثمر برای دستیابی به بمب هسته ای، بیش از سی سال عربده های مرگ بر آمریکا و ورق پاره اعلام کردن تحریم های جهانی، نابودی نیروی انسانی و اقتصادی و منابع طبیعی کشور و انزوا و به عقب راندن ایران در عرصه پیشرفت جهانی برای چندین دهه، با خفت و خواری درعقب نشینی ازمواضع پیشین، عجله آنها درلغو تحریم های بین المللی مشهود بود.

عقب‌نشینی سران حکومت اسلامی، نه اینکه بخاطر منافع ملی وبرای کاستن فشارهای اقتصادی بر مردم ایران بود. بلکه بعلت کمبود های منابع مالی آنها ودسترسی نداشتن به دلارهای نفتی برای اهداف سرکوبگرانه در داخل کشور و اهداف جنگ‌طلبانه درسوریه و یمن میباشد.

اینها همه نشانگرند که علی خامنه ای، اکنون ادامه موجودیت نظامش را در خطر جدی میبیند وچاره ای جزتن دادن به چنین تحقیر و توسری هائی ندارد. اومیگفت؛ اگر تحریم ها را بردارند ما کوتاه میآییم. بلی تحریم هانیکه سیاست های بیخردانه او ورژیم سرکوبگرش با پرگوئی و قلدریهایشان مسبب آن بوده اند. در همین حال با کمال وقاهت رژیم تلاش دارد تا در بوق‌های تبلیغاتی‌اش با دروغ‌پراکنی، این شکست خفت‌بار را پرده‌پوشی کرده و آن را پیروزی جا بزند.