حزب سکولار دمکرات ایران

ali-khamenei-

اسلام سیاسی خمینی یا حکومت مطلقه اسلامی ولایت فقیه، بازگشتی به 1400 سال پیش، درایران ازابتدا شکاف بزرگی میان دین وجامعه مدنی ایجاد کرده روزبروز وسیعتر و بزرگتر شد. انگیزه این شکاف نقشی بود که دین درحکومت ایفا میکرد وآنچه را که فرهنگ ایرانی طی صد ها سال، بنفع مدنیت نظم وترتیب داده بود، یکباره ملقا ومنتفی کرد.

حکومت اسلامی با ماهیت شرور و خشنش بیک حکومت نظامی، قتل وغارت وسرکوب مبدل شده، پاسداران و بسیجیها و شکنجه گران حکومتگر، برای پیشبرد اهداف خمینی از در پیکاری نهان وآشکار با مردم برآمدند و بمرور سیاست و اقتصاد کشور را قبضه کردند. رئیس جمهورها، وزراء و دست اندرکاران دولت پست و مقام خودرا از آنان دریافت میکنند.
قدرت گیری پاسداران و بسیجیها نتیجه نظامی شدن اسلام سیاسی خمینی یا حکومت مطلقه اسلامی ولایت فقیه یک دیکتاتوری چند لایه، که مداما گسترده تر و سریع تر میشود. حکومتهای منزوی واستبدادی ضد مردمی معمولا سرنوشتشان همینگونه است که با توسل به اسلحه ونیروی سرکوب (پاسدار و بسیج) چند صباحی سر پا میمانند. تاریخ نشان داده، آنها محکوم به نابودی و سرنگونی حتمی توسط انقلاب مردمی میباشند.

خمینی برای رسیدن به حکومت مطلقه اسلامی ولایت فقیه، زمینه را با آتش زدن بانک ها، سینما ها و پخش خرافات و شایعات آماده کرد. سپس، در پاریس گرچه نوید میداد که حاکمیت را به مردم سپرده، خود به قم رفته و به طلبگی خواهد پرداخت، با آن دروغها، نیرنگ و خدعه اسلامی (تقیه) مردم را بطور کامل فریب داد.
همه پرسی خمينی برای برپائی حکومت مطلقه اسلامی یک تقلب بزرگ و سوء استفاده از اراده ملتی بود که خواستار استقلال، آزادی وحاکمیت مردمی بودند. خمینی درواقع یک بیعت درلباس همه پرسی مبهم و نادرست وازپیش تعین شده ای برای برپائی حکومت اسلامی ولایت فقیه خود آماده کرده وهدف اصلی او کشتن آزادی و دمکراسی برای برپائی حکومت استبدادی اسلامی بود. آزادی و حاکمیت مردمی برای او وجانشینانش هرگز مطرح نبود و نخواهد بود.

خسارت های مالی وجانی حکومت اسلامی خمینی درتاریخ ایران بینظیراست. خمینی و هوادارانش برای رسیدن به قدس ازراه کربلا صدها هزار جوان ایرانی را قربانی کرده و صدها میلیارد دلار خسارت ببار آوردند. عاقبت هم جام زهر را سرکشیدند.

چند صد میلیارد دلاربرنامه انرژی هسته‌ای جهت دست یابی به بمب اتمی برای بقای قدرت حکومت اوباشان اسلامی هزینه برداشت. صد ها میلیارد دلار دلارضرر وخسارت حمایت از تروریسم جهانی، دشمن سازی وتحریم های جهانی نصیب ایرانیان شد. صدمه بزرگی، برباد دادن ارزش، اعتباراقتصادی و فرهنگی ایرانیست.

بعد ازاین همه تبهکاری، با این حکومت ننگ آفرین اسلامی چه باید کرد؟ مماشات و اصلاح طلبی کافیست! این حکومت باید برکنار گردد، وگرنه دگربار این نظام دوزخی برای بقایش به حیله و ترفند های دیگری متوسل خواهد شد.