حزب سکولار دمکرات ایران

behnaz noruz

جشن نوروز

با برگان بگویید، امن از شبان مجویید

مسلخ به جاست تا هست آئینِ سر براهی

آغاز سال نو ایرانی با جشن نوروز ، یکی از مهمترین و کهن‌ترین بازمانده نیاکان باستان ما ایرانیان است که پس ازحمله بیابان گردان عرب و اسلامی کردن ایران ، بازهم پایدار ماند.
جشن‌هائی مانند جشن بهاربد، اسفندگان، گاهبار، فروردگان و بسیاری دیگربه دلیل بی‌توجهی و مخالفت فرمانروایان اسلامی بمرورفراموش شدند. اما جشن نوروز و مهرگان و یلدا جایگاه خود را برای همیشه درمیان ایرانیان حفظ کردند. دلیل پایدار ماندن جشن زیبای نوروز، پیوندعمیق آن با آیین‌های ما وحافظه فرهنگی ایرانیان است، که آغاز سال نورا با آمدن بهار و شکوفائی گل و گیاه هرگز فراموش نکرده و آنرا جشن میگیرند. میگویند اعراب پس از تسخیر ایران برای برگزاری دو جشن نوروز و مهرگان کارشکنی بسیار میکردند و مالیات های سنگینی میگرفتند. حکومت ولایت فقیه اسلامی هم سالهاست با حیله و نیرنگ های رنگارنگ سعی درمخدوش کردن این جشن کرده ولیکن تاکنون ناکام مانده است، بطوریکه ایرانیان نوروز را بسیار پررنگتر جشن میگیرند.
ما این جشن ملی، نوروز وآغاز سال نو را به هم میهنانمان در ایران و در همه جای جهان شادباش میگوئیم و آرزومندیم که سال نو سال « اراده و تلاش بر براندازی » باشد و بتوانيم هر چه زودتر به فتنه خمینی و هوادارانش پایان بدهيم. با برکناری حکومت جنايتکار اسلامی که به فريب خمينی و پس از يک همه پرسی ناآگاهانه درفروردين 58 ، برپا و دیکتاتوری آخوندی بر مردم ایران تحميل شد، میتوان به آزادی، استقلال و حاکمیت مردمی که همیشه خواست ما بوده دست یافت و با بازسازی ایران، به رفاه و اعتباری که شایسته ایرانیان است رسید.
زنده باد آزادی / زنده باد ايران
پيام نوروزی گروه براندازان
فروردين 1394
barandazan payam nuruzi