حزب سکولار دمکرات ایران

گزارش کوتاهی درباره میهمانی نوروزی کاخ سفید و حضور مجدد تریتا پارسی و مسئولین سازمان نایاک.
marashi
این چهره خندان تریتا پارسی رهبر سازمان نایاک و دستیار وی رضا مرعشی است که عکس یادگاری خود در جشن نوروزی کاخ سفید را در صفحه توئیتر منتشر کرده و در زیر آن نوشته اند که هرکدام دو پرس کامل چلوکباب میل فرموده اند. وجه مشترک پارسی و مرعشی یکی این است که هر دو آنان قبلا کارمند شرکت آتیه بهار در تهران بوده اند. شرکتی که برای کمپانی های بزرگ غربی بویژه غولهای نفتی برای ورود به بازار ایران و بستن قرار داد با رژیم دلالی میکند.

وجه مشترک دیگر آنان این است که بنفع رژیم آخوند-پاسدار در واشنگتن لابی میکنند تا سیاست های آمریکا نسبت به رژیم نرمتر و دوستانه تر شود و کاخ سفید هژمونی رژیم در منطقه و دوام حکومت در ایران را برسمیت بشناسد.
اگرچه در سی و شش سال گذشته همواره جناحی از سیاستمداران آمریکائی و لابی های نفتی از خط مماشات با رژیم حمایت کرده اند و بهمین دلیل نیز دلالان رژیم را تر و خشک نموده اند اما از زمانی که اوباما رئیس جمهور شده است، مماشات با رژیم به مدار بالاتری ارتفاء یافته و دلالان رژیم مثل پارسی و مرعشی پایشان به کاخ سفید و وزارت خارجه باز شده و به مشاوران نزدیک و همکاران قابل اعتماد تبدیل گشته اند.

تریتا پارسی و مرعشی با چاپ عکس خود در توئیتر، به جامعه ایرانیان در آمریکا نیز پوزخند میزنند و بطور تلویحی میگویند که تا زمانیکه یک میلیون ایرانی در آمریکا در کنار گود نشسته اند و نقش تماشاچی را بازی میکنند، مسئولین یک سازمان بی آبرو و منفور، به میهمانی کاخ سفید دعوت میشوند تا پس از میل دو بشقاب جلوکباب به ریش همه ایرانیان بخندند.

طبیعتا از اوباما که در رویای سازش هسته ای و همکاری با رژیم شب و روز میگذارند، نمی توان انتظار داشت که خدای ناکرده مخالفین رژیم و یا فعالین حقوق بشری را به کاخ سفید دعوت کند چون در اینصورت، خامنه ای آزرده خاطر شده و تصور میکند که آمریکا از رژیم مأیوس شده و از تغییر رژیم حمایت میکند.

بهمین ترتیب که پیش میرویم و با تداوم سیاست های مماشاتگرایانه اوباما و تلاش وی برای استفاده از هر اقدامی که باعث جلب محبت آخوندهای حاکم بر کشورمان میشود، باید انتظار داشت که بزودی، در کاخ سفید مراسم دعا و ندبه و روضه پنج تن نیز برگزار گردد و عزاداران به صرف قیمه پلو دعوت شوند.